Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Wilma1

Mijn kleine poes Snoopy van TOEN 9mnd. had 4 kittens bij zich en dat was vel voor een jonge poes dus 5 of 6 is wel een denkbaar aantal voor een volwassen poes.....zou bijna zeggen BRENG MAAR HIER :P....maar dan wordt ik vast buiten de deur gezet door Piet, want dei krijgt een  ::) rolling hihihi.......het is wel leuk natuurlijk, maar je moet ze toch wel kwijt zien te raken want 9 kitten in 1 keer is errug druk hoor en met zijn allen met de vogels spelen???  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hallo allemaal

Ik heb vandaag nog geen foto's gemaakt, mischien een ander keertje ;).

Het gaat goed met binkie en lucky.
Ik wou binkie eens wat van het overgebleven pap geven, maar hij wou er niet meer van eten :-X

met lorre gaat het ook goed. Vibd het alleen jammer dat ik niet veel aan hem mag komen. mijn moeder bevalt hem wel, ze mag hem zoveel aaien als ze maar wil, en ook onder zijn buikje.

Ik heb ook vandaag even gereageerd op een bewezen koppel.
Ik wil het eens proberen met een bewezen koppel hier.
Zodat ik kan zien of het kweken slecht gaat hier door, iets wat veranderd moet worden.

Het is een koppel van 2004 een cinnamon bont en een cinnamon.
Ik heb even gevraagt wat voor splits ze hebben en wat voor jongen er uitkomen.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat is goed nieuws dat Binkie de pap niet meer wil eten.
Tja en Lorre.
Papegaaien staan er om bekend dat ze hun voorkeur hebben.
Onze Bram bleef voor geen geld van de wereld bij mij in de huiskamer als Ralph thuis kwam en huiswerk ging maken.
En ik hoop echt dat jij een rustiger broedseizoen krijgt als afgelopen jaar.
Want als iemand het verdiend vindt ik dat jij dat bent.
Liefs Riny :-*

trienke

dankje riny voor je lieve woorden ;D

En dat met lorre als die meer naar me moeder gaat trekken zou het me niet veel uitmaken, die houdt namelijk veel van vogels heb ik het idee ;D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Je moeder is misschien ook meer thuis,daar kan het ook aan liggen.
Maar als je nu met je moeder afspreekt dat je iets lekkers aan Lorre geeft wat die alleen van jou krijgt ,dan komt hij wel en is hij ook blij als jij thuis komt.
Ik ben zo blij dat jou Binkie zelf eet.
Groetjes Riny :-*

trienke

Ja me moeder is inderdaat wat meer thuis, en dat vind ik wel fijn, anders kan ik niet genoeg aandacht geven aan de vogels :(.

HIj komt ook wel als ik iets lekkers voor hem heb, maar tot zover, dan geeft hij me een pootje en dan wil hij het ook hebben :D

Groetjes Trienke

Wilma1

Wel jammer voor je dat Lorre niet zo bij jou wil...ik heb dat met de halsbandparkiet....naar Piet is hij heel "open" en bij mij komt hij ook wel zitten ,maar soms als ik mijn hand uitsteek om hem te laten opstappen, kruipt hij vaak weg achter de kooi en roept "hallo"..... bij Piet stapt ie netjes op en babbelt honderduit....bij mijn zoon ook, valt meer op mannen dus.

Wel fijn dat Binkie van de pap af is en netsjes uit zijn bakje eet!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes trienke

ik heb zo'n idee dat als je moeder niet in de buurt is dat lorre ook veel meer zal toelaten van jou  ;) mayka is hier ook gek van mijn man en als mijn man er niet is kan ik ook veel meer met mayka doen

groetjes marilyn

trienke

Ik ben nu alleen met lorre, en dat maakt niet veel uit, hij blijft naar me pikken en schreeuwen :-\. Maar verder gaat het wel goed hier.

Binkie en lucky maken een kabaal samen ;D

en mijn poes noeska, krijgt een harde buik al.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Hopelijk blijft Lorre zich niet zo gedragen naar jou.
Maar papegaaien kunnen erg eigenwijs zijn ,dus de tijd zal het leren.
We blijven duimen voor je.
Zou de bevalling van Noeska dan bijna beginnen .
Ik hoop dat we een foto te zien krijgen van je kittens.
Groetjes Riny :D

trienke

nee de bevalling gaat nog niet beginnen, eerst moeten ze nog opgezette tepels krijgen, en dan begint te te zoeken naar een plaats waar ze de jongen kan werpen.

mijn vader wil de jongen niet, en zegt dat de jongen vlak na de geboorte.................. jullie weten het vast wel.
Ik heb er moeite mee, want vind dat echt niet kunnen.
Ik wil graag voor hun een goed tehuisje zoeken.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik leef met je mee.
Groetjes Riny :'( :'(

marilyn

hoikes trienke

ik hoop dat je heel goed beseft dat je misschien niet alle kittens kan plaatsen wat doe je dan met de kittens die je niet weg krijgt ? denk daar maar eens goed over na
ik ben ook niet voor om de kitten vlak na de geboorte ....... je weet wel maar het probleem blijft bestaan dat je de kittens niet kan houden  :-\

groetjes marilyn

trienke

nee dat weet ik, dat die kans er bestaat, maar nu er niet veel kittens dit moment geboren worden, bestaat er een grote kans dat we ze wel kweit kunnen raken. En ik hoop dat het zo zal gaan, wamt als me vader dat vlak bij de geboorte zou doen, weet ik niet of ik hem wel recht in de ogen kan aankijken.

Groetjes Trienke

Riny

Citaat van: trienke op 19 januari 2006, 14:58:58
wamt als me vader dat vlak bij de geboorte zou doen, weet ik niet of ik hem wel recht in de ogen kan aankijken.

Hoy Trienke
Heb je er wel eens bij nagedacht dat je vader het misschien niet kan verkroppen, dat de kleintjes nooit een liefdevol huisje krijgen.
Waarom laten jullie de poezen niet steriliseren?
Dan zijn jullie van het probleem af.
Groetjes Riny :D