Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

hoi riny

nee ik denk niet dat hij er zo over denkt.
We zien wel wat er gaat gebeuren,

en waarom we ze niet laten steriliseren, mijn poes omdat ik mischien ooit een jonkie van haar wil hebben.
en die andere poesen ik weet niet waarom die niet gesteriliseert worden.

Groetjes trienke

Wilma1

Hoi trienke,

Wat moelijk voor je.....snap jou wel, maar een heel klein beetje de gedachten van je vader ook.....wat moet je met de kleintjes als je ze niet kwijt raakt?? Maar waarom hebben jullie ze niet in het begin laten weghalen en meteen laten steriliseren, dan had ...je weet wel .....niet aan de orde geweest?? Ik zou dat ook niet kunnen verdragen hoor, zou Piet niet meer aangekeken hebben!

Met Snoopy hebben we toen goed over nagedacht en besloten ze toch maar geboren te laten worden ondanks dat we er 8 hebben....helaas zijn ze allemaal overleden door te vroeg geboorte.....de andere kant van jouw verhaal...

En zou je nu niet al mensen weten die graag een kitten willen?? Dan zijn ze in ieder geval "verzegt"....zo ben ik aan 2 kittens gekomen die ook op de "lijst" van ...je weet wel....stonden en meisjes zo hun best hebben gedaan, dat ze allemaal een baasje hebben gekregen....ik hoop dat het je lukt!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma

weg laten halen, tja dat kost ook weer geld, en zoveel budget hebben we dit moment niet.
Ik ga ervoor dat ze gewoon geboren worden, en probeer, een goed tehuisje te zoeken voor de kittens. En als dat niet lukt, is het asiel er altijd nog.

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Vanavond lekker ff gedoucht samen met lucky, o wat vond hij die aandacht fijn even zonder binkie in de buurt.
Hij genoot echt van de douche, en ging op mijn schouder zitten. Dit was echter wel een beetje pijnlijk voor mij ::)

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier goed
Lucky gaat het goed
en binkie ook. Binkie begint echt steeds meer te brabbelen, en zegt soms 100x zijn naam achter elkaar ;) Soms gek van te worden, maar goed dat hoort er bij.

Lorre gaat het ook goed, die zat eergisteren even bij me op de arm, toen ik hem wat lekkers gaf. Gisteren zat hij wel een 15 minuten op de schouder bij mijn moeder, hij wou er niet meer af zei ze ;D

Ik ga ze vandaag eens sproeien met kamillethee, dat schijnt goed voor de veren te zijn toch?
Lorre zit namelijk wat dof in de veren vind ik, maar mischien hoort dat wel bij lorre.

Groetjes Trienke

Wilma1

Als je veren maar goed zitten  :P....... ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

:P

en heb nog eens goed nieuws over de poes, er is al 1 jong katje gereserveerd ;D

Groetjes Trienke

Wilma1

:D  :D  :D   :D   :D  :D  :D
Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

en nog meer:

Lucky begint te fluiten  ;D eindelijk, nog heel zacht, maar komt wel goed denk ik

Wilma1

Wat een fijn begin van een ontspannend weekend voor je  :D Je hebt het wel verdiend!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Trienke                                   
Leuk dat Lucky begint te fluiten,en ik hoop dat er snel meer mensen om een jong katje bij jullie komen aankloppen.
Groetjes Riny :-*

Wilma1

21 januari 2006, 20:25:37 #626 Last Edit: 21 januari 2006, 20:56:32 by Wilma1
IK zou wel willen, maar denk dat ik er dan "uit ga" .....met Snoopy heb ik al heel wat moeite verricht en Roxy en Romy ( haar zusje...helaas overreden voor de deur) heb ik 3 jaar geleden nog kunnen redden van die nare emmer met....eh juist ja....je weet wel! Een 9e kans krijg ik niet meer  :(...
Probeer eens een "note" bij een supermarkt of op school?!!! Misschien zijn er meer liefhebbers dan je denkt!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Ja maar dan zullen ze eerst geboren moeten zijn denk ik. aar ik heb wel het gevoel dat het goed komt.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

sorry dat ik al een tijdje niet in je dagboekje ben geweest maar ik heb het erg druk en met die  :censuur pc gaat het toch een stuk trager dan met mijn andere pc  :-\ nu ja na het weekend zal ik mijn pc wel terug hebben denk ik yiehaaaaaaaaaa  :P

hé leuk dat het met binkie en lucky zo goed gaat en lorre !!!! die komt al op je schouders !!!! amai goed hé  :D

groetjes marilyn

trienke

hallo allemaal

deze morgen heb ik nog niet veel te vertellen, maar zal zo eens wat foto's voor jullie gaan maken. ;) Dat werd wel weer eens tijd.

Groetjes trienke