mijn tweede nestje van Kaybo en Sency

Gestart door Gerdy, 17 april 2007, 18:38:31

« vorige - volgende »

Gerdy

ik zal morgen foto s van mijn andere valkjes maken..sinds gisteren is een ander koppeltje steeds met elkaar bezig dus ik denk zomaar dat die eerdaags ook wel eitjes gaan leggen..over Sency en Kaybo valt niet veel te vertellen alleen dat ze braaf aan het broeden zijn.

gr Gerdy

Gerdy

Dropie

rechts zit Yana en links Tricky

Tricky

Dincky

Keiko

dit zijn mijn zeven opdondertjes

gr Gerdy

Anke

12 mei 2007, 17:40:32 #17 Last Edit: 4 juni 2007, 18:25:47 by til
Hoi Gerdy,
Wat een leuke valkjes heb jij!
Vooral Kaybo vind ik echt prachtig!
Ik ben heel benieuwd wat er voor jongen uit de eitjes zullen kruipen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

ik begin het nu toch wel heelspannend te vinden ..als het goed is komt het eerste eitje zaterdag uit maar dat is toch nog wel even afwachten..

Gerdy

vandaag de 24e dag nadat het eerste eitje is gelegd..er is nog niets maar ik vind het maar wat spannend..elke dag hoop ik dat er een eitje uitkomt maar ik zal nog even moeten wachten..

Gerdy

Nou helaas is het eerste nestje niets geworden..vandaag twee eitjes met eigeel aan de buitenkant..lek dus.. was gister nog niets van te zien en de andere twee eitjes zijn waarschijnlijk ook niet bevrucht je ziet echt de luchtzak zitten en donkere kringen..moet ik die twee eitjes nu eigenlijk wel laten liggen? heb geen idee.
het is erg jammer maar volgende keer  beter moet ik maar hopen.

gr Gerdy

Mara

Hoi Gerdy

Als ze uit zichzelf het nest verlaten en niet meer terug gaan kun je de eitjes weghalen. En je hebt dus 21 dagen gewacht en er is niets uitgekomen? Dan kunnen ze denk ik nu wel weg. Maar als ze er uitzichzelf af gaan en niet meer terug gaan dus ook.

Sorry voor het late antwoord.

Mara

Gerdy

Sinds gister gaan ze er niet meer op..er lagen nog twee eitjes maar toen ik vanmorgen ging kijken lag er nog maar een eitje..waar het tweede eitje is gebleven, ik zou het niet weten.
vanmorgen dus het laatste eitje eruit gehaald en dat bleek inderdaad ook leeg te zijn..ik vind het erg jammer dat het niet gelukt is maar ja volgende keer beter.

gr Gerdy

Mara

Hoi Gerdy

Was het het eerste nestje? Ik miste vorig jaar ook een eitje, dat hadden ze schijnbaar opgegeten....

Mara

Gerdy

Hoi Mara
Het was inderdaad het eerste nestje..ik vermoede ook al dat ze het opgegeten hadden,ondertussen zijn ze al weer druk aan het wipwappen dus wederom maar weer afwachten.

gr Gerdy

Mara

Hoi Gerdy

Het komt vaker voor dat het eerste nestje niets wordt. Succes met het volgende nestje.

Mara

Gerdy

okeeeee afgelopen weekend is er weer een eitje gelegd dus de tweede ronde is gestart.

gr gerdy

Anke

Jammer dat het eerste nestje niet is gelukt.
Ik hoop dat je meer succes hebt met de volgende ronde!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

gaat lekker..tweede eitje is er nu ook en censy is eigenlijk meteen op de eitjes gaan zitten..

gr gerdy

Gerdy

ik denk dat het nu bij drie eitjes blijft..ze broeden goed en ik ga van de week maar kijken of de eitjes bevrucht zijn..

gr gerdy