Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

Hier zijn de foto's dan

Binkie:

Hier is binkie een echte lebber kontje ;D Let neit op mij ;):

Lucky:

En dan nu lorre:

Hier lorre op mijn schouder:

en hier vliegt lorre weg:

Senna:

en tijger:

marilyn

hoikes trienke

je foto's zijn erg mooi en wat leuk te zien dat lorre op je schouder wilt  :D met lorre komt alles wel in orde hoor je ziet als je een beetje geduld hebt komt ze vanzelf wel  ;)

groetjes marilyn

trienke

dat hoop ik marilyn ;D

Groetjes Trienke

Wilma1

22 januari 2006, 12:03:29 #633 Last Edit: 22 januari 2006, 14:34:04 by Wilma1
LEUK!!!! :D....

Hee wat een saai berichtje van mij nu het plots een "paar stapjes" verplaatst is ...ff snel aanvullen  ;D  ;D  ;D ...je hebt de foto's ertussen gezet zie ik!! GAAAAAAF joh, Binkie lijkt wel wat op Chico en Melody.....zo lief kusjes geven  :D ....en Lorre ziet er mooi uit, maar niet zo "benauwd" kijken hoor  ;D.....Lorre heeft het best naar zijn zin zo lekker te zitten...

Ik hoop dat Melody ook gauw uitichzelf zo lekker naar me toe komt vliegen en zitten kroelen  ;D....ze  moet nu nog oefenen om in de lucht te blijven en sturen  ;D
:)Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Trienke
Wat zijn die foto's mooi op die houtblokken .
En de vliegfoto van Lorre ook.
Blijft Lorre niet erg aan je kleren haken met zijn nagels?.
Groetjes Riny :D

trienke

hoi riny

dankje voor je complimentjes

Lorre blijft niet haken in me kleding gelukkig ;)
Als hij bij je zit zit hij ook heel rustig bij je.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

mayka en de kleintjes blijven bij mij wel soms met hun nagels haken aan mijn kleding hoor dat is te zien wat ik aan heb van trui  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D HERKENBAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Trienke
Hoe is het eigenlijk met jou?
Het is zo stil en je was al op pagina 2 belandt.
Hopelijk loopt alles op rolletjes.
Groetjes Riny :-*

Wilma1

Ik mistte je ook al....druk met school ??? Hoop dat verder alles naar wens gaat met Lorrre,Binky en  Lucky.......en wij halen je wel weer naar pag.1 ;D ;D ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hallo allemaal

bedankt dat jullie me weer naar boven hebben gehaald ;D

Ik zal tijdelijk minder op het forum aanwezig zijn denk ik, de ene keer wat meer dan de andere.
Het gaat wel goed met me, alleen heb nu weer een flinke verkoudheid te pakken waardoor ik weer wat benauwd ben.
Dit komt omdat ik stage loop op een peuterspeelzaal, waar kinderen je lekker kunnen aansteken.

maar waarom ik minder op het forum ben, ben ook minder op msn hoor. Ik vind het momenteel even iets te druk met school en stage, dus ga dan lekker relaxen voor de tv hangen.

Met Lucky, binkie, en lorre gaat het goed.
Lucky was gisteren iets vervelend, en binkie ook eigelijk.
Binkie heeft bijna geen staart meer, de laatste is ook aan het afbreken, dus heeft hij een halve staart. Dit gaat wel weer goed komen met de rui denk ik.

Lorre gaat het ook goed, alleen trekt naar me moeder toe, maar komt toch ook wle gezellg bij mij zitten ;D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Je hebt groot gelijk.
Doe maar eens even waar je zin in hebt.
Dan zit je het eerste weer goed in je vel.
Liefs Riny :-*

trienke

hallo allemaal

Lorre heeft vandaag weer even bij me op de schouder gezeten, dit met het lokken met een nootje ;).
Na 5 minuten ging hij er weer af.

Binkie, zijn laatste veer is nu afgebroken, dus heeft hij nu een halve staart. Dit lijkt echt vreemd bij een valkje.
Binkie is ook geler aan het worden om zin koppie, en lijkt nu nog ondeugender dan hij was :D

Groetjes Trienke

Christine

Ik zie nu pas dat je foto's geplaatst heb maar ze zijn weer enorm prachtig!! Vooral vind ik Bink super mooi op het hout!

Binkie ondeugender zoals een boeffie?? Wordt nog leuk niet?? :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

haha.

Soms zijn we hem wel een beetje zat hoor te ondeugend doen :P
nee hoor grapje ;D.

HIj is echt zo ondeugend als op de foto's  :P