Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

hoi mitchel en wilma

het is nog niet zeker dat ze zwanger is, maar lijtk er op. Het wordt afwachten.
en alls is nog naar wens met lorre hoor

Hoi marilyn
Dankje voor je complimentje, echt mooi :D die grote vleugels

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier redelijk goed

Binkie en lucky gaat nog hetzelfde, en lorre ook eigelijk

IK ben vandaag met 2 katten naar dierenarts geweest voor hun jaarlijkse inenting.

Ook zou ik even vragen om te voelen bij die ene poes, en hij denkt bijna zeker dat ze zwanger is. We zouden een echo doen, maar helaas was haar vacht te dik, en kon je het niet door heen zien. Dan zou ze geschoren moeten worden en dat ging me wel een beetje te ver.

maar nu komt het, een andere kat miep, heeft ook een dikke buik en voelt hetzelfde aan als bij mijn noes. Dus waarschijnlijk hebben we 2 katten die jongen krijgen.

Mijn vader vind dit niet leuk.

Groetjes Trienke

Christine

Ik kan het wel een beetje geloven dat je vader het niet goed vind! Tel eens uit als je de katten niet weg kunt geven hoeveel je er hebt! :o ik weet niet in totaal hoeveel kleintjes een kat kan hebben maar het wordt dan toch al een groot aantal!

Wat leuk dat het met Binkie, Lucky en Lorre goed gaat!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Ja daar heeft hij gelijk in. maar ga nu eens na hoeveel katten er nu geboren worden in deze tijd

Dat zijn er niet veel. Hoeveel mensen willen nu een kitten hebben? Ik zie er genoeg gevraagt staan op marktplaats.

Groetjes Trienke

Christine

Ja dat is wel waar, maar of je ze dan nog weg kunt geven weet ik niet! Ik hoop maar voor je dat de twee bevallingen goed verlopen en de rest moet je maar zien wat je gaat doen, er kan nog veel gebeuren!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hallo allemaal

Ik heb niet veel te vertellen. Het gaat goed met de dieren hier.
Ik probeer morgen eens tijd te maken voor leuke foto's ;)

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

ik weet ook niet veel te zeggen vandaag  :-\ k'heb zware dag achter de rug en de rest heb je denk ik al gehoord op messenger.

ahja mocht je mijn dagboekje nog niet gelezen hebben vanaf morgennamiddag zal ik waarschijnlijk niet veel online zijn en dat enkele dagen lang want mijn pc moet binnen gedaan worden voor een onderhoud  :-\ afkickennnnnnnnnnnnnn  :'( voor mij

groetjes marilyn

trienke

Ja een zware dag dat heb ik ook gehad.

Jammer dat je af moet gaan kicken

groetjes trienke

Riny

Hallo Trienke
Ik kom even vragen hoe het met trienke zelf gaat.
Heb je een beetje bij kunnen tanken afgelopen weekend?
Wat een gedoe met allemaal de jonge poesjes die jullie verwachten.
Hoeveel kittens krijgen ze gemiddeld?
En ik ben blij dat het met Lucky Binkie en Lorre goed gaat.
Groetjes Riny :-*

marilyn

hoikes trienke

ik ga idd moeten afkicken maar ik ben nu al de schade aan het inhalen en als ik mijn pc terug heb zal dat ook wel het geval zijn denk ik  :P hahahaha

hoikes riny

hoeveel kittens er uit 1 nest geboren kunnen worden hangt af van de moederpoes maar ik zou zeggen normaal tussen de 1 en de 6 per nest (al moet ik zeggen dat ik een vriendin heb die haar poes heeft ooit eens 11 kittens gehad !!! :-\)

groetjes marilyn

trienke

hoi riny

met mij gaat het wel, ik heb niet veel kunnen bijtanken het weekend. Daarvoor zal ik een vakantie nodig hebben ;)

En zoals marilyn zegt het verschilt per kat, we hadden eens een kat die kreeg de laatste 2 x 1 poesje per keer.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

vorig jaar had ik van gizmo 5 jongen en van jolie had ik er 4 dus om 9 jongen kwijt te raken da's iets anders !!!! maar dit jaar zit ik met 4 volwassen poezen en ik vrees dat er al minimum 1 zwanger is  :-\ en dat is gizmo. van gizmo zal ik de jongen snel kwijt zijn want die geeft altijd pracht jongen maar de andere vrees ik ook voor  :-\ wat ik wel doe is van zodra ze geboren zijn overal briefjes rondbrengen in de dierenwinkels (ze hangen ze wel niet overal uit maar vorig jaar ben ik toch 2 jongen kwijt van waar het briefje niet uithande dus had het kennelijk toch wel zin  :D)

groetjes marilyn

Riny

Hallo Trienke en Marilyn
Bestaat er voor poezen geen prikpil of zoiets?
Dan hebben jullie die ellende niet.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ja de pil voor katten dat bestaat maar ik vrees dat ik die altijd vergeet te geven  :-[ en dan zit ik alweer met de gebakken peren  :-\

groetjes marilyn

trienke

ja we geven de pil, en die moet elke week gegeven worden, maar omdat ze pil niet gezond is voor zo'n diertje zijn we in de maanden november en december even gestopt, en blijbaar zijn we dus iets te laat weer begonnen met de pil

Er bestaat ook een prikpil, maar die rade de dierenarts ons af omdat die niet altijd even betrouwbaar is.

Groetjes Trienke