Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Wilma1

Gelukkig maar, ik dacht al bijna dat ik de enige ben met een vergiet :D ;)...en ik ben ook nog geen 50.......49...... ;D
Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

marilyn

hoikes trienke

gij zijt nog een snotneusje vergeleken met ons hihihihihi (alé in de goede zin hé ;)) maar ik moet toegeven dat ook snotneusjes soms meer weten dan wij  :-\ de jeugd van tegenwoordig hé

groetjes marilyn

trienke

marilyn

hoikes trienke

als je bij jouw leeftijd 20 jaar bijtelt dan weet je hoe oud ik ben hahahaha

groetjes marilyn

trienke

marilyn

trienke

Binkie voor de spiegel.
Ik vind dit zo'n mooie foto ;D

Lorre:

Lorre aan het douchen met de plantenspuit voor het eerst. Hij vond het fijn. Kijk maar:

Hier lorre met mickey:

En als laatste de kat die waarschijnlijk zwanger is:

Christine

Bedankt voor de mooie foto die ik van je gekregen heb! Binkie is zo een sexydingetje voor de spiegel! Doet me denken toen Flutty nog spiegeltjes had in de kooi  ::)

Mooie foto's van Lorre, zo een sexy natte Lorre. Die laatste met de kat was ook wel mooi gedaan!

Weet je nu al zeker dat de kat zwanger is? en van wie zou het dan zijn??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi christine

We gaan maandag even bij de dierenarts langs, die kan eventueel even voelen denk ik, hoop ik.
en van wie het zal zijn :-\
er lopen hier zoveel rond, maar denk een zwart witte met veel wit

Christine

daarvoor zullen we nog geduld voor hebben denk ik! eerst weten of ze zwanger is en dan de bevalling afwachten, ben echt benieuwd!! Hou me op de hoogte! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

zal ik zker doen ;)

Groetjes Trienke

valkje-jacco

wat hoor ik nou, zwangere poes?  ???

leuke douchefoto's van Lorre,  :D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Wilma1

o wat leuk een zwanger poesje....en de fotoserie....WAT LEUK!!!Ze kunnen zo vreemd kijken voor de spiegel ;D. Alles gaat naar wens met Lorre?
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes trienke

wat mooi zeg binkie voor de spiegel  :D en dan die douchefoto's van lorre die zijn ook zo mooi  :D prachtig schouwspel hé als ze met hun vleugels beginnen te draaien hé  :D

groetjes marilyn