4 juli 2025, 14:42:24

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Mariska

Aaaaah, wat een lieve foto's :-*

Zo zit ik ook vaak met mijn Bink ;)

Twila is trouwens ook gek op douchen, maar bedelt niet :P

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ja maar Twila is ook niet zo'n vetklep als Diegah hihihi ;D

Mariska

Nee inderdaad ;D

Ze leek vandaag al weer een stuk steviger toen ik haar vanmorgen zag eten :D
Ik ga morgen weer even wegen.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

•=Bonnie=•

Citaat van: Roosje op 13 juni 2006, 13:27:58
Kijk ik nog even in het andere blok, zie ik daar 4 jonkies zitten! Ja hoor, hij had zich verstopt achter de kleintjes van Speedy en Diara. Die sukkel was gewoon het verkeerde blok ingeklommen ::) Nou moet hij het vrouwtje niet meer zo laten schrikken hoor :-X

Hahaha :) Dat is ook lachen zeg :)

Hier zaten de catharina's ook met zijn tweetjes ineens in een ander blok, en ikke maar zoeken door heel de voliere, ik snapte er niets van  ;D

carco

Hoi Roosje

Ik mocht van je moeder toen niets zeggen en dat doe ik dus ook niet, maar de chin van Jeroen is in 2 weken tijd 43 gram aangekomen :o :o
Dus.... :-X :-X ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

@ Bonnie: Ik heb nu omdat de 3 oudsten waren uitgevlogen hun blok weggehaald. Nu slapen ze 's avonds met zijn zessen bij elkaar, zo vertederend! :-*

@ Carco: Oh jeeee ::) :-X ;D

Vannacht lag ik best laat op bed en toen ik eindelijk bijna in slaap viel...PANIEK! Valkjes vlogen als gekken rond de voliere. Na een minuut te hebben geluisterd of het geen inbreker was ging ik naar beneden en zag meteen de boosdoener. Primo hing aan het gaas met een zwaaar verminkt oog :o Althans, dat dacht ik in eerste instantie, er zat gewoon een veertje in ::) Maar weet je wel hoe ENG dat is :o Ik pakte hem vast en heb meteen mogen ervaren dat hij het bijten van zijn papa heeft geerfd, auw. Na de schrik stapte hij op en mocht ik het veetje uit zijn oog halen. Nog even gerust gesteld en daarna vloog hij zelf weer naar het touw.

Rust...Ik weer naar bed.

PANIEK! Waarom weet ik nog niet, maar hij zal nog wel even wazig hebben gezien, want hierna heb ik niks meer gehoord. Behalve de hond die om 3 uur besloot dat hij toch liever buiten wilde slapen ::)

Ik ben dus moe :-X

Caroline

Er komt geen eind aan!!  :o :o

Vanavond Diègah weer eventjes gewogen.

140 gram!!!!!!

Kan ik niet beter Dr. Feld bellen??  ;D ;D ;D

En wat denk je?? Zodra ze me hoort of ziet gelijk dat koppetje naar voren , kuifje plat en bedelen.  :D

Ze wordt helemaal gek als ze me ziet.

En kroelen!! Als de beste.  :-* :-*

Ik ben zo gelukkig met mijn meisje, ze is zooooo lief.  ::)

Hoe is het met Primo?? Zijn oogje weer helemaal goed??

Wat zal je bang geweest zijn vannacht, was je alleen??

En waar ben je vanavond eigenlijk?? Je bent zo stil.

Alles goed??

Tot gauw!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ja Primo is weer helemaal in orde hoor. Gisteravond moest ik oppassen van 8 tot 2 uur 's nachts ::)

Ik ben blij dat je zo blij bent met Diegah ;D

Mariska

Hoi Roos,

Door die stomme bult kom ik niet echt aan een update toe, maar wilde hier even zeggen dat het super gaat met Twila :D
Het is echt een lekker ding :-*
Bovendien is ze heel mooooooi!
Ze fluit altijd naar me als ik buiten kom, als enige, zo lief.
Ze stapt nog steeds op en eet ook erg goed.
Sinds gisteren zijn zij en Dakota erg druk met al het speelgoed uitproberen.
Echt prachtig om te zien :D
Ze vermaakt zich kostelijk daarbuiten ;)

Ik had eigenlijk gehoopt dat we aankomende donderdag af konden spreken :D
Maar met die bult kan ik even niks garanderen :-\
Ik weet ook niet hoe het loopt.
Ook zo lullig als ik op de bank moet liggen als jullie hier zijn ::)

Liefs
Maris!! :-*

Roosje

Ben blij dat het goed gaat. Ik zal even met mijn moeder overleggen of ze zou kunnen. Liggend op de bank ben je vast ook wel gezellig ;D

Mariska

Citaat van: Roosje op 16 juni 2006, 21:06:48
Liggend op de bank ben je vast ook wel gezellig ;D

Als ik geen pijn heb wel ;D
Als ik wel pijn heb ben ik niet te genieten ::)
Van honger en pijn word ik echt chagrijnig :o :-X

De eerste 2 weken van jullie zijn Mike en ik ook thuis met de kleine meid.
Dus dan zou het ook gemakkelijk kunnen ;)

Roosje

gonnie

Hoi roosje
heb een klein stuk gelezen in je dagboekje , maar dat jij naar beneden durfde , knap hoor , maar ja even zo goed slaap je de hele nacht niet meer mocht je niet zijn gaan kijken , en je weet inderdaad nooit met je valkjes of er een mug bezig is of zo .
Gelukkig is alles weer goed.
groetjes Gonnie

hippysuus

Hoi Roosje,

Ik hoor het ook altijd als er iets misgaat en er paniek in de kooi is snachts. Ik vlieg dan direct mijn bed uit, gooi het licht aan en roep pietjes rustig maar  ;D Ik zal je zeggen dat ik nog nooit heb gedacht aan een inbreker en ik ren dus gewoon zo in mijn nakie de kamer in....whahaha wat zou zo'n inbreker stom kijken. Ineens de kamer badend in het licht met een slaperige naakte vrouw die naar de valken roept ::)

Ik denk nu nog een keertje na voor ik mijn bed uitspring ;D