5 mei 2025, 01:17:02

chiko met foto

Gestart door sweety34, 13 juni 2006, 10:53:52

« vorige - volgende »

sweety34

nu eens kijken of ik een foto kan plaatsen in mijn dagboek
want het gaat kei goed met chiko hij heeft net gegeten en slaapt nu lekker was vanmorgen wel nog een beetje bang om de kamer in te lopen maar toen die de deur hoorde floot hij meteen dus alles was goed riny heeft net foto's op de reactie van mijn eerste dagboek gezet dit zijn er twee die we al besteld hebben nu nog wat foto's binnen krijgen en we kunnen onze vierde valk kiezen de kids mogen vandaag opschool vertellen over wat ze allemaal bij riny gezien hebben en over hoe onze nieuwe valkjes eruit zien en hoe ze gaan heten mijn oudste heeft zich al helemaal verdiept in de wereld van de valkparkiet en krijgt maar geen genoeg van de website ze zoekt echt alles op over voeding hoe ze hem tam kan maken en natuurlijk de foto site en de ene vogel na de andere vind ze mooier

patrick en wendy
nou die foto invoegen dat lukt me echt niet sorry mensen
maar ook dat gaat goed komen ga eens kijken hoe riny dat doet
groetjes wendy patrick en de kids

Riny

Deze foto heb ik voor Wendy geplaatst van haar valkje.
Groetjes Riny :D

sweety34

eindelijk hebben we onze drie musketiers in huis
heerlijk dat gefluit
we hebben ze gisteren avond gehaald en ze voelen zich nu al helemaal thuis in hun nieuwe kooitjes
de kleinste van ons kim heeft bonus punten gescoord bij figaro kinda en rebel want ze gauw als ze iets zegt tegen ze hangen ze alle drie tegen de tralies aan om te luisteren en als ze naar de wc gaat hangen ze ook aan de tralies te wachten tot ze terug is en gaan dan weer rustig op hun stokjes zitten
maar we zien in ieder geval de zon in huis weer schijnen met deze pracht vogels HEEEEEEEEERLIJK
;D ;D ;D ;)
groetjes wendy patrick en de kids

angelina

YEAH ;D

En nu weer lekker genieten van je birdies. ;)

Greetz angelique

Love birdies

Ankie

Hoi Wendy (toch?)

Ik las in Gonnie haar dagboek dat je je valkjes bij Riny vandaan hebt !
Heel veel plezier ermee en als je naar Gonnie gaat ....doe haar de groeten van me  ;D.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Wendy en Patrick en kids

Wat geweldig fijn voor jullie dat jullie nu weer leven in de brouwerij hebben.
Ik weet zeker dat het ditmaal allemaal goed blijft gaan, maar een fotootje zie ik graag van jullie 3 lieve schatten.
en we maken snel een afspraak , maar nadat jullie bij Riny zijn geweest is het bij mij maar saai hoor ;D

Ankie alvast bedankt voor de groetjes ;D ;D ;D

groetjes Gonnie

Gerda

Hoe is het nu met de valkjes??
Ik ben best benieuwd!!
Het zou leuk zijn als we een foto van je nieuwe aanwinsten konden zien!!

Veel plezier met ze!!

Groetjes, Gerda

angelina

26 juni 2006, 17:24:51 #7 Last Edit: 3 oktober 2007, 17:14:33 by Marianne
JOEHOE

HOe gaat het met je birdies?
Enne foto's?
Druk he ineens 3 van die babybirdies?

Greetz, Angelique

Dagboek / verhaal is gesloten.
Er is 1 jaar niet meer in geschreven.
Weer open? Neem dan contact op.