5 juli 2025, 09:44:41

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

;D ;D ;D

Gekke Suus, ik zie je helemaal rennen door het huis!!  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Roosje

Hahaha ik lig hier helemaal in een deuk ;D Ben je geconcentreerd aan het inbreken, komt er opeens een naakte vrouw het licht aan doen en vertelt je; "rustig maar pietjes" ;D

Roosje

Saar

Rianne

Mooi hoor, dat rood tussen het groen! :D In de dierenwinkel 25 km verderop zit ook een edel pop, en die ziet er toch niet uit! Staartveren afgebroken, niet glad in de veren... Jouwe ziet er echt prachtig uit. :)

Roosje

Nou ik moet zeggen dat dat in het echt ook wel meevalt. Zij is geplukt door haar moeder en het duurt bij papegaaien gewoon een hele tijd voordat ze er weer een beetje uitzien. Een aantal van haar staartveren zijn ook afgebroken door het spelen en de rest is rafelig, net als haar vleugelveren. Gewoon de onhandigheidvan het jong zijn en haar verenpak is 'op'. Haar rug, borst en kop zien er wel goed uit. Maar de rest...Tijd voor nieuwe veertjes ;D

Rianne

Zelfs met deze informatie vind ik nog dat die edel er slecht uitziet. ;) Bovendien zit alles los in bij elkaar in de winkel, waar continu mensen in en uit lopen en druk doen om aandacht te trekken. En dan nog te zwijgen over de overenthousiaste kinderen ;D Er zat ook een klein vogelsoort, blauw met een rode snavel geloof ik. Deze vogel kon zijn hoofd niet stil houden, zat constant te stuiteren. Ik had hem op laten stappen en ging hem rustig aaien, toen werd het wat minder, maar eenmaal terug op de stok... zelfs toen hij wou slapen bleef zijn kopje stuiteren :-\ Ik kan me er nog kwaad over maken. Zo verkoop je geen dieren.

Roosje

Caroline

:-* voor Kiki en Bootje.

Succes straks!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Nou inderdaad, ik vond dat blauwe vogeltje zo zielig... :'(
Ook zit er een koppel amazones, die gezellig bijtgraag zijn. En een kaketoe, en volgens mij ook zo'n papegaai die jij ook hebt. Die zat toen de edel te poetsen. Verder nog een stuk of 8 kleinere vogeltjes, en op de bodem een konijn en wat cavia's en een grasje in een kooi ::)
Ik ga er altijd kijken als ik wat nodig heb, en kijk dan ook altijd bij de valkjes, die achter een glaswand in een kooitje zitten. Ik vind dat ook zo zielig, maar wat kun je eraan doen? :-\

Roosje

Ja konden we maar wat doen, dan was al dat leed allang de wereld uit :-\

Roosje

Ooooh jullie moeten echt voor me duimen!

Ik heb gister een gesprek gehad bij gemeente zoetermeer om te gaan werken op een kinderboerderij. Ik vind het helemaal geweldig omdat je buiten de dieren ook heel veel met mensen bezig bent. Bovendien krijg ik het minimumloon, een vergoeding voor zwaar werk, reiskostenvergoeding en ze betalen mijn school en boeken :o Dan zit ik dus helemaal gebeiteld en dat scheelt mijn moeder en mij een hoop zorgen.

DUIM VOOR ME PLEASE!

Rianne

Ooh wat leuk! :D Natuurlijk zal ik voor je duimen! Een betere baan is er niet!