30 juni 2025, 11:33:04

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Riny

Roosje ben jij dat op bovenstaande foto?
Groetjes Riny :D

Roosje

Ineke

Ja, dat is Roosje! Dat weet ik van foto's die ik eerder van haar heb gezien. Knap grietje he  :D
Ik weet alleen niet of de jongen naast haar Paul is?
Mariska: Dakota is prachtig (Twila ook, maar ik ben in de witmasker fase).

Ineke

Oeps, ik zie net dat Roosje t al zelf heeft bevestigd ::)

Roosje

Hihihi. Dat is inderdaad Paul die ik een ijsje voer ;D

Ineke

Zijn t geen babies die pap nodig hebben, is t Paul die gevoerd moet worden. Gelukkig heeft ie wel de leeftijd dat ie zindelijk is  ;D

Roosje

Geschrokken :o Net was ik Jiro kwijt :-X

Ik keek een keer de voliere rond, en nog een keer en nog een keer en nog een keer, broedblok was leeg. Zie je wel! Ze hebben hem gepikt, ik dacht al dat ik voetstappen hoorde vannacht >:(

Kijk ik nog even in het andere blok, zie ik daar 4 jonkies zitten! Ja hoor, hij had zich verstopt achter de kleintjes van Speedy en Diara. Die sukkel was gewoon het verkeerde blok ingeklommen ::) Nou moet hij het vrouwtje niet meer zo laten schrikken hoor :-X

Caroline

Hoi hoi!!

Ja hè, leuke foto van jou en Paul, vond ik ook. En ik heb hem niet eens hoeven uit te snijden.  ;) ;D

Gave foto van Bootje trouwens, lieffie hoor.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Hahaha rare Jiro, je mag Roosje niet zo laten schrikken hoor!

Roosje , ik vind jullie foto ook erg leuk. Je staat er mooi op, je kijkt een beetje van "schiet op met die foto anders heeft Paul zo mijn hele ijsje op" ;D

Prachtig die rode kleur, het lijkt wel nep zo mooi is het. Zaten er maar standaard in nederland van zulke mooie vogels in de bomen :-*

Roosje

13 juni 2006, 14:53:05 #2770 Last Edit: 13 juni 2006, 15:00:51 by Roosje
Pff wat kan er allemaal misgaan in een uur. Ingo zat lekker samen met Punky los. Hij zat op het plankje boven de voliere en toen ik hem wilde pakken ging het mis. Er viel wat van de plank en opeens zat Ingo met staart vleugel en poot vast achter het plankje :o Toen ik hem los had vloog hij in paniek naar een grote kast en viel erachter waar ik er niet bij kon!

Toen ik hem eindelijk had heb ik hem meteen gedouched en gekortwiekt. Aangezien het toch een tamme vogel moet worden even geen vliegen voor Ingo.

Vervolgens wilde ik Punky pakken om hem terug te zetten in zijn kooi wat natuurlijk niet lukte. Na heel veel achter hem aan te hebben gelopen zag ik dat hij helemaal uitgeput was! Vleugels wijd, hijgen, bekje open pff...Ik dacht even dat ik hem kwijt raakte.

Dus ook Punky is naar de verenkapper geweest, ik heb er genoeg van. Even een tijdje niet achter hem aan jagen, hij is elke keer kapot. Misschien is hij nu ook wat liever tegen Ingo nu hij zich wat minder machtig voelt en hoef ik wat minder aanvallen te verduren :-X Bovendien kunnen ze nu ook allebei wat vaker los omdat het niet zo'n klus is om ze terug te zetten. Eindgoed al goed hoop ik. Nu de bende opruimen die ik heb gemaakt :-X

Mariska

Shit is dat hè :(

Ik ken het precies en en dan voel je je nog ellendig ook als ze zo uitgeput raken.
Maar in feite doen ze het zelf.

Maar voorlopig ben je er even van verlost ;)
En zij ook!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Punky was gisteren de hele dag boos op me. Niks fluiten, met zijn rug naar me toe zitten ::) Maar het is weer goed hoor, zie hier het bewijs. Niet helemaal scherp, maar de liefde is duidelijk te zien ;D

Let niet op mijn slaap-hooikoortshoofd :-X

Monky

Citaat van: Roosje op 14 juni 2006, 13:29:43
Punky was gisteren de hele dag boos op me. Niks fluiten, met zijn rug naar me toe zitten ::) Maar het is weer goed hoor, zie hier het bewijs. Niet helemaal scherp, maar de liefde is duidelijk te zien ;D

Overduidelijk  :-*  ;D
Wat een lieve foto's.

Groetjes,
Monky

Caroline

Ach!!

Wat een lieverd is het toch!!

Dikzakje is lekker aan het douchen.(met de plantenspuit)

Maar zelf tijdens het douchen blijft ze bedelen tegen me.

Echt een Wuppy!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.