7 augustus 2025, 02:53:44

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

ik heb weer wat foto's,niet veel bijzonders maar wel leuk.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

even voor de mensen die het leuk vinden om te weten en die dicht bij Katwijk aan zee wonen of zelfs in katwijk aan zee.....bij tuincentrum de uiver verkopen ze kronkelwilg(paastak) maar dan hele dikke takken zeg maar kleine boompjes voor maar 1,50 das niet duur zou ik zeggen en ik heb er dus maar 1 gekocht,ze zijn er de hele dag al mee in de weer.

groetjes eefje

Karin

Bedankt voor je IM Eefje  ;D Dat is zeker niet duur. Ik heb zelf zo'n kronkelwilgje in de tuin gezet, maar die is nog heel klein. Dus van de week maar even kijken of ze ze nog hebben  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ja ze verkopen ook bosjes dus dunnere takjes maar die zijn 2,50 nou doe mij maar zo'n boom daar kunnen ze ook nog in klimmen das veel leuker toch? ;D
ze liggen buiten bij de kippenren die ze hebben ik hoop dat ze ze nog hebben dan.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

weer even wat foto's,gister scheen het zonnetje lekker in huis en ik was bezig met van alles en nog wat en toen ik terug kwam in de kamer vond ik dit(heeft ie nog nooit eerder gedaan)

vanmiddag heb ik weer even plaats genomen met wat trosgierst en ja hoor zazou had wel trek(is ook nog niet eerder gebeurt dat ze echt zelf kwam)
maar ik ben best wel eng dus eerst even afkijken..... ;D

mooi vogeltje is ze!

BINGO!!!!!!

vito vertikt het die schijt alleen maar op mijn hoofd,gaat er speciaal voor op de tak recht boven me zitten >:(

Teun word heerlijk gekroeld maar wel lastig om dan een scherpe foto te maken

sunny bekijkt het op een afstandje

en snowey is op slooptoer

zo dat was het weer even

groetjes eefje

Mandy

Citaat van: eefje nieuwenburg op 19 maart 2006, 21:09:28
vito vertikt het die schijt alleen maar op mijn hoofd,gaat er speciaal voor op de tak recht boven me zitten >:(

Hahaha wat een deugniet! ;D
Hij is al veel parels kwijt trouwens, maar hij wordt wel knap met z'n witte koppie! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

eefje nieuwenburg

Hoi Mandy,
ja hij is heel hard door de rui heen gegaan,alleen op zijn kontje en staart zit nog wat van de parels en verder is hij helemaal egaal maar idd wel een hele mooie en stoere jongen hoor!zingen dat ie doet,toen ie kwam was ie onwijs stil en rustig en nu komt ie echt helemaal los zodra hij ons maar ziet of hoort zit ie uren te fluiten.
ik heb ze zo 1 a 2keer per week gedouchet de afgelopen tijd omdat ze allemaal aan het ruien zijn en het lijkt wel of ze dan net even sneller die losse veertjes kwijt raken want Stitch en Sjaan en ook Dazzle en Sunny zijn heel hard gegaan wat ruien betreft,ben ik wel blij om want het scheelt een hoop veeg en stofwerk.

ze zijn allemaal zo leuk en ik ben er zo blij mee,dat zeg ik eigenlijk veel te weinig maar ik ben echt zo blij dat ik ze heb,ik kan er uren naar kijken!

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb weer wat foto's,de boom die ik van de week gekocht heb is ondertussen vakkundig ontleedt ;D
ze zitten de hele dag te kluiven en verveling komt dus momenteel niet in het woordenboek voor ;)

wat ga je doen?

SLOPEN!!!!!!!!!!!!! :o

zazou wijdbeens,lenig meisje hoor! :D

zazou heeft behoefte aan liefde dus gaat ze tegen iedereen aanzitten die het maar toelaat ::)

maar ja sunny is al bezet

dat fototoestel is toch wel zo spannend ;D

groetjes eefje

Karin

;D ;D ;D  Die hebben het flink naar hun zin. Helaas heb ik nog geen tijd gehad om te kijken of ze ze nog hebben, maar vrijdag heeft arcel vrij en kunnen we ff gaan kijken. Ik hoop dat ze ze dan  nog hebben. Koop ik er een paar en zet ik ze in een emmer water buiten. Kan ik steeds vers geven  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

zal ik anders morgen even voor je kijken want ik ga voor mezelf ook nog even kijken of ik er 1 bijneem voor als deze echt helemaal op is.
ik kan ze dan voor je bewaren en dan haal je ze bij mij op
kun je gelijk Dazzle en Zazou effe gedag zeggen

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

22 maart 2006, 18:47:02 #415 Last Edit: 22 maart 2006, 18:49:01 by eefje nieuwenburg
Nou ik ben dus ook niet naar het tuincentrum geweest want ze zijn in een jolige bui vandaag en dan moeten er foto's gemaakt worden(ik was ook laat klaar met werken)
ze worden steeds vrijer in de omgang en komen nu zodra ik in de voliere kom al bij me zitten dus heb ik even watzelfportretten gemaakt,beetje bewogen maar goed met 1hand gemaakt .....

let straks op zazou die steeds een stapje dichterbij komt geld ook voor Vito die nu niet meer op me poept maar op me zit ;D

bekvechten doen ze graag die 2

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

26 maart 2006, 19:39:27 #416 Last Edit: 26 maart 2006, 19:50:53 by eefje nieuwenburg
op de verkooppagina heb ik het al neergezet maar toch hier ook even,ik ben voor Teun op zoek naar een popje(lutino)
hij gaat steeds in de kast in de blokken zitten en ook in de voliere gaat ie op de houtsnippers zitten broeden maar omdat de lady's hier allemaal al een man hebben en hij niet ben ik bang dat er straks ruzie ontstaat als de blokken opgehangen mogen worden,dus vandaar mijn vraag of iemand iets weet en zoja laat het me dan alstublieft weten.
en ook nog wat foto's voor de verandering ;D

lammetje en mama

lammetje meets harley

vrijgezellige Teun

2  ???teuntjes :P

soms zijn ze zo lief voor elkaar :D

groetjes eefje

Riny

Hoy Eefje
Deze foto doet me weer terug verlangen naar de tijd dat wij ook schapen en lammetjes hadden.
Groetjes Riny :D

eefje nieuwenburg

Hoi Riny,
ze zijn zo leuk,het zijn er maar6 in totaal maar de witte lammetjes zijn zo nieuwsgierig,de zwarte zijn wat banger dus die blijven op afstand.
vroeger had ik een verzorgpony op een boerderij en die had ook altijd lammetjes en heel veel ook en dan ging ik ertussen zitten,helemaal super vind ik het die speelse beestjes!

groetjes eefje

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)