9 augustus 2025, 16:12:04

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

hij leest mee zo afen toe dus wie weet.
het is net alsof ie niet door de rui heen komt zegt ie maar ja hier gaan ze er fluitend ;) doorheen dus ik kan er echt niet over meepraten .
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo er valt nog steeds niet veel te vertellen hier maar ik kan wel vertellen dat zazou en Vito retour verhuist zijn naar de voliere,in de kamer hadden ze niet zo veel ruimte en doordat we het best druk hebben met werk(zieken >:( ) kwamen ze er maar weinig uit dus zijn ze maar naar de rest verhuist waar ze het goed naar hun zin lijken te hebben.
ook kan ik melden dat sunny en snowey echt onwijze maatjes aan het worden zijn ,heel lief kroelen enz.ben benieuwd wat dat gaat worden.

die collega waar ik al wat vragen voor gesteld heb is op zoek naar een tamme pop het liefst een maand of8 oud dus als iemand zoiets heeft gehoord van een vogeltje wat weg moet maar wel tam is hij kan ze een goed huis bieden,heeft een ruime kooi en ze mogen er veel uit.en natuurlijk 2mannen die haar heerlijk kunnen verwennen ;)
hij had een reactie op een advertentie van de verkooppagina gestuurd maar daar is niet op gereageerd en de advertentie is ook verdwenen dus vandaar dat ik het zo even doe.

vrijdag misschien weer foto's want dan mag ik een kadootje gaan kopen voor mezelf ;D

groetjes eefje

Roosje

2 mannen en 1 pop is niet echt verstandig hoor! Dan krijg je gegarandeerd ruzie als ze broeds worden...

eefje nieuwenburg

ja maar hij wil het rustig aanpakken en dan komt er een 2e pop bij,rustig opbouwen......

eefje nieuwenburg

ja ik heb een eigen camera eindelijk ;D dus gelijk maar even wat foto's plaatsen he....

sunny

sjaan

stitch is lenig

saggo stitch

drie op een rij

vito

nog een keer

sunny raakt zijn parels kwijt

snowey is niet meer zo bang gelukkig

vito is ook zijn parels bijna kwijt

en dazzle ook

alle kippen op stok

dazzle is stoer

Luna

teun

zazou word een lekkere dikkerd

groetjes eefje

Tara

Hoi Eefje,

gefeliciteerd met je camera, je zal wel heel blij zijn, nu kun je 24h/24h foto's maken :P ;D

Vind het hele mooie foto's van hele mooie valkjes hoor :-*

eefje nieuwenburg

zo weer even wat foto's van nieuwsgierige valkjes die het leuk vinden om onderste boven te hangen ;)

groetjes eefje

Karin

Wat een heerlijke foto's Eefje ! Vooral dei van Dazzle en Zazou natuurlijk, die zijn het mooiste  ;D ;D ;D Ik dacht trouwens dat jou Sunny een popje was  ???

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

nee hij heeft weleens(1keer) zitten fluiten en verliest ook langzaam maar zeker zijn parels dus ik denk toch een man hoor....wel een mooie man :D

ik heb wat veren van hem bewaart en die zijn zonder visgraat terug gekomen en ook de parels op zijn rug worden steeds minder(duurt wat langer dan bij de andere heren)
aan het gedrag kan ik het verder niet heel goed zien want hij is zo bang dat ie bijna niet fluit of macho is.

Zazou en Dazzle zijn op Vito na de actiefste valkjes bij mij,altijd spelen en bezig zijn,tis ook heel moeilijk om die 2 op de foto te krijgen.
als ik met de camera de voliere inga dan zitten er gelijk 3heren bij me(Teun,dazzle en Stitch) en Sjaan komt er dan ook nog bij en met een beetje geluk Luna ook.
Zazou en Vito kijken mij liever van een afstandje aan en Snowey vind het zeer interressant en komt steeds dichter bij maar Sunny ziet mij nog niet zo zitten geloof ik.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

weer wat nieuwe foto's waaronder de 1e foto van de 1e knuffelsessie van Zazou en Vito.

beetje vaag maar wel lief :)

ben ik geen schatje?

hoe laat is het?

etenstijd!

geen tijd er moet geknufeld worden ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

wat zijn ze lief he?
ik ben echt helemaal gelukkig,ze hebben allemaal een vriendje behalve Teun(die kruipt wel in een blok maar owee als er een vogeltje komt kijken :o )

even een verzoek voor de mensen die binnenkort de zon opzoeken,,,,,neem hem even mee als je weer naar huis komt want het ziet er hier nu al een week zo troosteloos uit en das nie lekker ;)

de schapen zijn het zelfs zat en die lammetjes komen maar niet....

groetjes eefje

Riny

9 maart 2006, 20:49:14 #401 Last Edit: 9 maart 2006, 20:52:31 by Riny

Hoy Eefje
Mooie foto's heb je geplaatst.
Maar hier zie ik al overal lammetjes lopen in de wei.
Groetjes Riny :D

eefje nieuwenburg

ja Riny,hier willen ze niet of hij heeft alle hoogzwangere ooien uit het land gehaald voor de zekerheid.
het schaap wat op de foto staat is trouwens een mannetje zag ik vanmiddag :o had niet goed gekeken haha.
het is vandaag wat mooier weer ietsje.....

groetjes eefjeo

eefje nieuwenburg

het duimen om mooi weer lijkt wel geholpen te hebben,eindelijk de zon ;D

en dus ook de valkjes even geshowerd,dat doen we hier om de 3dagen (meestal minder vaak maar ik probeer het)
Momenteel zijn ze heel erg stoffig omdat ze allemaal een beetje dons aan het lozen zijn voor de zomer denk ik.

Ze gaan er bijna allemaal lekker voor zitten,alleen Teun en Snowey zijn er niet zo weg van die vinden dat water maar eng. maar goed zelfs sunny kan er heerlijk van genieten en om sjaan lag ik me rot die komt helemaal tegen het gaas aan zitten om maar zo dicht mogelijk bij de plantenspuit te komen,die ziet er ook altijd als een musje uit als ze klaar is met douchen,helaas daar geen foto van want ze wilde niet stil zitten.

groetjes eefje

Rianne

Hoi Eefje,

mooie foto's heb je weer gemaakt, vooral de kroelfoto's! :)