28 oktober 2025, 17:41:44

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

nee helaas ze zijn niet met mijn eigen camera genomen en dus al verwijdert maar het geeft niet ik heb geduld maar wel bedankt voor de tip ik wist het niet dus een idee voor de volgende keer :) ;)

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo de grote verhuizing heeft plaatsgevonden ;)
Luna en dazzle zijn van de eitjes af,Luna was uit de kooi(voor het eerst sinds dat ze eitjes had gelegd) en toen ik haar terug zette wilde ze het blok niet meer in,ik heb nog een paar uur afgekeken maar nee ze ging er niet meer in,heel goed ;D
dus haar weer uit de kooi gelaten en daarna gelijk maar het blok eraf en de kooi schoongemaakt.
toen alles opnieuw ingericht en Vito en Snowey gaan vangen,Snowey had ik zo te pakken na venijnig hard gemeen gebeten te zijn en toen vito tja dat is een mannetje hoor :o bijten als een gek(en hij was zo lief en tam >:( ) maar goed toen ik naar de woonkamer liep bleef ie als een pitbull in mijn duim hangen dus ik een zwaai met mijn hand maar ja toen was ie dus los in de woonkamer :-\ ga hem dan maar vangen :-X maar goed eind goed al goed,dazzle en luna in de voliere en Vito en Snowey in de brio in de woonkamer,kan ik gelijk het tam zijn weer even wakker schudden bij Vito ;)
wat een verhaal he haha.
Dazzle en Luna hebben het naar hun zin in de voliere ze zaten gelijk te spelen met het speelgoed kijken of het te slopen is :o

ja en nu stop ik. ;D
groetjes eefje

Karin

Hé Eefje, je wist toch al dat Vito een man was, je hoefde toch niet de bijttest te doen  :P

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

haha grapjas :D
kon helaas niet anders ;)

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

heb ik gister de hele boel omgegooit zodat Snowey en Vito wat meer tot elkaar kunnen komen zal je net zien,ik laat ze vanmorgen met ze 4en los in de woonkamer en het eerste wat Vito en ZAzou doen is elkaar opzoeken.........lekker dan ;D
ik speciaal een albino voor vito kopen moet ie haar niet. >:(
en ik had gezegd dat als Teun Zazou niet zag zitten ze het dan met Sunny mocht proberen maar dat hele feest gaat dus niet door.. ???..wel lief dat ze het lekker helemaal zelf uitzoeken ik heb alleen aan Karin en Mandy gevraagd of ze verwant zijn want dan gaat dit feest dus ook niet door want ik wil geen inteelt natuurlijk.

groetjes eefje

Riny

Hoy Eefje
W wisten het natuurlijk al langer,maar valkjes laten zich niet dwingen.
Goed van je Eefje dat je zo slim was om allemaal onverwante valkjes te kopen.
Groetjes Riny :D
/color]

eefje nieuwenburg

nou ze zijn idd onverwant maar dat wist ik niet zeker omdat Karin ook vogels bij Mandy vandaan heeft alleen wist ik niet meer welke maar Mandy heeft me net even verteld dat ze geen familie zijn dus nu mogen ze de rest van hun leventje lekker bij elkaar blijven.
ik kan van alles en nog wat aan jongen hier uit dit koppel krijgen zoals albino popjes dus ben benieuwd maar ja ze mogen het pas volgend jaar proberen.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb weer eens wat foto's gemaakt alleen staat Luna er niet alleen op(blijft niet stil zitten >:( ) en Vito ook niet(zelfde verhaal)

verder weinig nieuws.

kiekeboe ;D

groetjes eefje

Lin

ach ja fotos zeggen wel genoeg hoe leuk ze zijn!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

eefje nieuwenburg

ja Lin er gebeurt hier lang niet zo veel als bij andere op het forum,alles is in ruste zeg maar ;)
stilte voor de storm misschien..... :D

groetjes eefje

Rianne

Ik hoop het voor je! Die storm wil bij mij ook nog niet erg komen ;)

Christine

Prachtige foto's eefje!! Wil er een valkje verstoppertje met je spelen??
  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

eefje nieuwenburg

hij wilde niet op de foto zoals zovaak haha

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Citaat van: eefje nieuwenburg op  9 februari 2006, 18:03:48
even een vraagje over een valkje van een collega,
hij weet nog steeds niet wat het geslacht is maar hij is nu ong.8maanden oud.
ik denk dus een bont gep. man maar wie geeft de doorslag?

over het gedrag weet ik niet veel alleen dat ze veel schreeuwen ;D

groetjes eefje

poosje geleden heb ik een vraag over deze valk gesteld vor een collega en nu heb ik er weer 1.
deze valk komt niet zo goed door de rui heen,heeft nu nog maar2staartveren en ziet er belabbert uit,heeft iemand tips om dit te verbeteren?
ik heb al groente fruit en kalk aangeraden,vitamines krijgen ze en ze zijn ontwormt.
maar het wil niet echt vlotten en het beestje vliegt ook overal tegen aan en stort neer dus collega zoekt een oplossing ;D
tips zijn welkom!
groetjes eefje

Riny

Hoy Eefje
Ik zou je collega aanraden om eens een vogelarts te consulteren.
Groetjes Riny :D