9 augustus 2025, 16:11:52

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

maar hij is al 8mnd en dan moet ie de eerste rui toch al gehad hebben?
ik heb hem gevraagd hoe het gedrag is en of de uitgevallen veren verschillen met de nieuwe veertjes maar kan een bonte valk als ie gepareld is anders van kleur worden na de rui als het een pop is of blijft de tekening dan hetzelfde?
ik hoop niet dat ik nu domme vragen stel :-\

haha groetjes eefje

Karin

Bij bont gepareld mannen kunnen de pareltjes wel een paar ruien blijven zitten, soms zelfs tot ze een jaar of 3 zijn. Moeilijk te zeggen dus met deze leeftijd. Als hij gaat zingen en roffelen is het een man  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

oh en dat ze blijven zitten betekent dus dat de tekening exact hetzelfde blijft of word dit elke keer minder?
ze maken nl allebei herrie en hij vertelde dat ie er een beetje gek van werd dus ik had al gezegd dat ie er een popje bij moet doen ;D dat heeft bij dazzle en stitch ook geholpen die hoor je nooit meer.

groetjes eefje

Karin

Mandy had er één met nog volop parels. Ik denk dat het pas na een paar ruien ineens een stuk minder gaat worden. Dus de eerste ruien nog niet.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

oke dan moet ik zijn antwoord op mijn vragen even afwachten over het gedrag en dan horen jullie het wel iig bedankt voor zover ;D
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

9 februari 2006, 20:56:37 #365 Last Edit: 9 februari 2006, 21:23:42 by eefje nieuwenburg
ik begrijp van hem dat ze allebei even hard fluiten en de andere valk die hij heeft is volgens hem ook een man.
ik heb even wat verschijnselen  ;D van een man opgenoemd en dan kan hij kijken of hij het herkent.
ik heb tevens geadviseerd om hier eens te neuzen en dat gaat dus ook wel goedkomen. :D

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

Hallo Eefje,
Ik zag je handtekening en ben eens komen kijken naar de andere foto's van je valkjes. Mooie foto's! Sunny vind ik heel mooi, en het eerste valkje onder "en de rest" (er stond geen naam bij) vind ik ook heel mooi :)
De nieuweling is een broertje/zusje van Rikske als ik me niet vergis?
Groetjes - Marc

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

eefje nieuwenburg

eefje nieuwenburg

dat is dazzle,die komt ook bij karin vandaan die onder de rest staat :)
en de nieuweling is zazou en ja dat is een zusje van jullie Rikske

voorheen waren de foto's niet zo mooi hoor maar ben is uit gaan proberen hoe het toestel nou eigenlijk werkt ::) hij is va mijn moeder dus ik leen hem zo af en toe is.

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

9 februari 2006, 21:43:15 #369 Last Edit: 11 februari 2006, 10:35:42 by Ida, Jefke en Rikske
Wel het fotograferen is je aardig gelukt hoor! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Lin

Hey,

Wat een scherpe foto in je handtekening! en ik denk dat je nog niks kan zeggen over de bont geparelde. Dat is nog even wachten voor je collega.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

eefje nieuwenburg

dank je  ;D

tja de bonte is waarschijnlijk wel een man en ik geloof dat hij nu aan het overdenken is om er 2popjes bij te nemen.de kooi is groot genoeg en ze mogen veel los dus nu even afwachten wat ie doet :D
hij vertelde dat ie zich ook aan gaat melden hier dus weer een forummer erbij ;)

groetjes eefje

Rianne

Ik wou ook even zeggen dat ik je handtekening super vind!
Ook mooi voor in een lijstje aan de muur. :)

eefje nieuwenburg

hoi Rianne,
ja als er een printer was had ie al gehangen ;D maar helaas dus ik bewaar hem even voor als het zover is,we hebben genoeg geheugen op de pc ;)

groetjes eefje

Rianne

Als je het origineel nog hebt, kun je ze naar de Hema sturen (bijvoorbeeld) of je chippie van de camera meenemen naar Dixons. Kun je ook eea uitprinten. :)