3 augustus 2025, 13:26:02

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi

Wat is het toch fijn om vriendinnen hier te hebben , daar ben ik echt blij mee mensen.
En die twee , Gwenda en haar vriend die laat ik lekker met rust ,alhoewel het voor de eerste keer is dat ze zolang bij haar vriend alleen is , en het kriebbelt wel om haar even te bellen maar ik doe het lekker toch niet.
Valerie ,foto volgt snel weer, en er mag momenteel niks gedaan worden aan zijn rug heb ik begrepen.

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Lekker voelt dat he, Gonnie, vriendinnen hier op het forum! Zo'n gevoel heb ik ook de laatste tijd! Je bouwt toch wat op met z'n allen! Dat moeten we allemaal koesteren!  ;) :)

Je kunt je dochter altijd vanavond of zo even bellen, gewoon om te vragen hoe het gaat en of ze het naar haar zin heeft. Ik denk niet dat ze dat als "bemoeien met" zal beschouwen. Ze weet vast wel dat je heel erg met haar en haar vriend meeleeft, dus als ik jouw dochter was, zou ik het alleen maar waarderen (uiteraard niet meer dan 1x bellen!!  ;) ;D ::) )

Liefs,
Petra

Valerie

Ik vind het erg mooi van je dat je haar met rust laat. Vele moeders hadden al lang gebeld of zich zorgen gemaakt over het feit dat ze nu zo lang alleen samen zijn. Ze mag echt blij zijn met een moeder als jij!
Tja, voor z'n rug zal hij wss geen fysio mogen, maar ik dacht eerder het lopen oefenen. Daar zullen de dokters wel beter over weten. ;)

Doe maar rustig aan met die foto's hoor, we wachten wel. ;)

Groetjes,

Valerie

bobbie

Jeetje Gonnie,

Er is nogal wat gebeurd tijdens mijn vakantie zeg. Ik zag steeds iets staan over dochter en vriend en rug. Ben toch maar eens een heel eind terug gegaan in je dagboek. Verschrikkelijk zeg, wat een ******** dronkelor. Hij moest eens voelen hoeveel hij iemand (en daarbij ook de mensen daar omheen) heeft aangedaan. Wat een ***.

Fijn dat je dochter en haar vriend jullie hebben. Ze hebben wel elkaar maar zo'n warme (schoon)moeder is ook heeeeeel belangrijk.

Heerlijk dat ze nu samen een weekend hebben. Kunnen ze eens goed tot rust komen.

Denk je ook om jezelf Gonnie? Ook jij hebt al een terugslag begrijp ik. Als je zo'n tijd op je tenen loopt, loopt je weerstand gigantisch terug. Een griep heb je dan zo.

Heel veel sterkte met alles.

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Gonnie

Begrijp precies wat je bedoeld...wel bellen ,niet bellen.....
Dianne ,mijn jongste dochter gaat over 5 weken met een vriendin en de ouders van die vriendin mee naar Portugal...heerlijk voor haar ,buikpijn voor mij.
Maar , hoe gaat het met jou en Fransje en Indy?
Ik zeg maar zo...gelukkig hebben we de vogels nog ;D ;).

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Alles OK, Gonnie?

Liefs,
Petra

Ankie

Hoi Gonnie

Lekker gegeten??

:-*Ankie

Ankie

Hoi Gonnie

Even naar voren halen ,want ik moest je op pag,2 zoeken :o.
Hebben je kids de pc. in beslag genomen?
Alles oke daar verder?

Groet van Ankie

Lin

Hey Gonnie,

ik heb alles weer bijgelezen. fijn dat het beter gaat met je schoonzoon (of mag ik dat niet zeggen?) Maar heb je al een patroon ontdekt aan Frans. Ik zou niet van te voren Nee gaan roepen want ik denk dat ie niet snapt wat ie op dat moment fout doet. Is ie erg jaloers als je met Indy bezig ben? en gaat ie helemaal tekeer als je alleen Indy eruit heb?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

He Gonnie,
Hopelijk is geen bericht ook goed bericht?! Niks voor jou om zomaar weg te blijven!
Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi
Onze p.c heeft op zijn kont gelegen, een zeer hartnekkig virus ,trojan horse ,en nog meer , soms was ik er even maar dan was ik weer niet ingelogd ,en dan lag alles weer plat , het is nu bijna helemaal gefikst, maar zoonlief had een verjaardag, dus ik mocht voorzichtig ,op de p.c.
Ook zijn we bijna het hele weekend van huis geweest.

lin, ik zeg niet zomaar nee ,ene hij snapt ook heel goed wat ik bedoel , hij krijgt meteen een nee als hij begint te blazen want meteen volgt dan een hap, en die is dan wel door, maar we leren er wel mee omgaan hoor .

.Verder is het weekend van Gwenda goed gegaan , ze hebben een maal geprobeerd te gaan wandelen ,maar zijn al rap omgedraaid ,ze hebben wel (te) veel bezoek gehad, van mensen die vlug nog even voordat ze op vakantie gaan wide weten hoe het gaat.
maar goed hun kans komt wel wij gaan binnenkort ook een weekend weg .

Ankie, ja we hebben heerlijk gegeten , met lekker overzadig veel vers fruit met ijs en slagroom mmmm.
En verder gaat het zijn gangetje hier .

Groetjes gonnie

Christine

trojan horse pffffffffft toch gelukkig dat ze die virussen hebben weg gekregen virussen kunnen veel schade aan de pc's doen echt een last maar ja der zijn zo van die mensen die het voor het plezien doen iemand anders zijn computer stuk maken

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Gonnie,

Beter je computer een virus dan jijzelf. Ben je weer helemaal opgeknapt?? Met alle toestanden van de laatste tijd moet je goed voor jezelf zorgen hoor!! Maar je gaat binnenkort een weekend weg? Heerlijk even eruit!!
Spikey was een paar jaar geleden ook opeens erg onhandelbaar. Hij viel mij aan (Ronald niet, dat was zijn maatje). We hebben hem toen gekortwiekt (in overleg met de DA) en na enige tijd was er al duidelijk verandering . Hij werd ook een stuk gelukkiger, wist zijn grenzen. Kortwieken kan een goed hulpmiddel zijn om hem weer even op te voeden. Dan hoef je ook niet vaak nee te zeggen en kun je hem positieve aandacht geven. En bij de volgende rui is alles weer aangegroeid!! Bij ons heeft het goed geholpen. (Ik was eerst een tegenstander van kortwieken, maar ik heb nu gezien wat een goed hulpmiddel het kan zijn.)

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gonnie

Ik reageer morgen wel wat uitgebreider ,want het wilde hier even niet helemaal lukken met het verkleinen van de foto's. Ben veel te lang bezig geweest..... :P :P.
Fijn om je weer te lezen ;D ;).

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi Gonnie,

Fijn weer even iets van je te lezen,. en dat alles z'n gangetje bij je gaat. Met je dochter en haar vriend was het ondanks de drukte toch wel even fijn om samen te zijn denk ik en wat je zegt, hun kans komt nog wel.

en wat lees ik nou,. vers fruit, ijs en slagroom,. mmmmm
hihih

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------