5 mei 2025, 11:46:08

ons popje zena

Gestart door bianca1982, 29 november 2006, 15:46:55

« vorige - volgende »

bianca1982

hoi allemaal een dagboek bijhouden leek mij ook wel leuk dus bij deze!!!ik ben bianca 24 jaar en heb sinds afgelopen vrijdag een popje genaamd zena!Ik heb haar gekocht bij shara uit vianen (ook hier bekend op de site)
Ik moest wel naar mijn doen lang wachten op zena  omdat ze er wat langer over deed met zelfstandig eten  maar  de gezondheid van het valkje voorop en . . . ze was hetw achten waard!!! shara heeft goed werk geleverd want zena is zo tam als een konijn!! ze ging meteen op me hand zitten toen ik haar die zelfde avond uit haar kooi haalde!!! ze kan mooi fluiten en is een grappig valkje met een hele persoonlijkheid!oorbellen en ringen is een kick voor haar en ze kan ook dansen (met haar kopje  op en neer gaan op de maat van muziek hihi) gisteren is zena al mee onder de douche geweest en ze vond het lekker daarna lekker droog gefhund en toen wilde ik haar een lekker fruitje geven maar hier is ze nog niet ze weg van maaaaaar alles op zijn tijd  dat komt nog wel hoop ik?! verder kan ze behoorlijk roepen (zie mijn vraag bij gedrag) ben er nog niet over uit helemaal of het bedelen is of aandacht vragen denk eigenlijk het laatste  ze eet namelijk goed nou tot de volgende keer maar weer en oogjes dicht en snaveltjes toe!!!!! :-X

Saar

Hey Bianca!!
Leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen!! :D
Kan ik Zena nog beter in de gaten houden ;D ;)
Groetjes Saar :-*

Riny

Hallo Bianca
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny

Riny

Hallo Bianca
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny

jolandaW

Hallo Bianca,

Leuk dat je ook een dagboek bij gaat houden.
Ik zal er zeker af en toe in lezen.

Ik wil jou en je vogels een hele fijne jaarwisseling wensen

groetjes van Jolanda

caro

De beste wensen voor 2007
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/