4 mei 2025, 02:03:28

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

14 mei 2005, 13:47:19 Last Edit: 2 augustus 2006, 17:25:47 by gonnie
Hoi allemaal

:D ;D ;D :D ;D :D ;D :D ;D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :

Ben zoooooooo blij ik heb een VALKJE heeft Essie voor gezorgd , echt klasse Essie ,harstikke bedankt , dat verdient een bloemetje , en dan komt mijn nieuwe valkje ook al over ongeveer twee weken , en dat is ruim voor de vakantie dus helemaal top.

Groetjes Gonnie

~Natas~

Hoi Gonnie,

GEFELICITEERD [/color] [/b]
met je valkje.
Je hebt het verdient hoor.
Wat voor mutatie is het?

Groetjes,

Natas

Rianne

Wat leuk, een vriendje voor Fransje! :)

gonnie

HOI

het is een gele geparelde , wat ik zo graag wilde, oo mensen wat ben ik blij , heb net mijn man meteen gebeld me kinderen komen ook net binnen en dai zijn net zo enthoisiast als ik , mijn dag kan niet meer stuk.

Groetjes Gonnie

Anita1

;D heeej en uiteindelijk komt alles weer goed!
en je hebt ook nog een geweldige mutatie die je zo graag wou.nou maar hopen dat het een popje is.anders gaan de parels weer weg,en dan is hij weer grijs.hihi
maar geweldig voor je.groetjes anita :D

Cor_en_Petra

Wat leuk voor je Gonnie! Een vriendje voor Fransje erbij!
Hopelijk helpt die Fransje straks met het badderen zodat-ie wel een keertje kliedernat is en niet alleen een paar spetters opvangt!  ;D ;D

Ben benieuwd hoor hoe het gaat bevallen en of Fransje zich straks anders naar jou toe gaat gedragen of hetzelfde blijft!
Is altijd weer spannend!

Veel plezier met de voorpret..... ;) :D :D :D

Liefs van Cheeky & Petra

gonnie

Hoi cheeky en Petra

cheeky jij bent ook geel gepareld of heb ik het mis , weetjij al of je een man of pop bent,
ik ben ook zeer benieuwd hoe frans gaat reageren , ja spannend , vind ik ook .

Groetjes Gonnie

Cor_en_Petra

14 mei 2005, 15:58:46 #7 Last Edit: 14 mei 2005, 16:00:32 by Cor_en_Petra
Ha Gonnie,

Ik ben volgens Peter en Angelique Cinnamon Gepareld. Mijn vader is een Bonte Cinnamon Split Gepareld en mijn moeder een Lutino Cinnamon gepareld. Ik ben zoals vanaf het begin door mijn gedrag al duidelijk werd een mannetje.

De reden voor dat gele is dat ik nog steeds erg mooi geel op mijn kopje ben en tussen mijn parels en op mijn staart. Dat geeft een heel mooi effect tussen dat zilvergrijze met de parelmoerkleurige parels. Ik heb gehoord dat ik het gele ga verliezen en meer grijs ga worden na mijn 1e rui, dat wachten we dan maar af, ik ben nu nog maar een goede 3 maanden, dus vooralsnog genieten Cor en Petra van hoe ik er nu uitzie. 

Liefs Cheeky

Gerda

Hoi Gonnie,

Zo, dus toch eindelijk een geparelde!!! Prachtig!!
En over twee weken al!! Dat is snel!!

Leuk hoor, je bent zeker druk bezig een naam te verzinnen!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Gerda

heb al wel een naam , maar wil het nog even spannend houden voor jullie , in het kruidvat folder bij ons staat een digitale camera te koop en volgens mijn zwager is dat wel iets voor me , dan kan ik eindelijk jullie mijn mooie kooi , en mijn fransje en mijn nieuwe valkje laten zien .

Leuk al die reakties.

Groetjes Gonnie

Lin

He gonnie,

Wat leuk dat het allemaal gelukt is. Het wordt dus een wildkleur geparelde? Wel erg gezellig een valkje erbij en natuurlijk ook voor Frans. Benieuwd hoe je hem/haar gaat noemen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Allemaal

zal ik jullie vast een hint geven , daar kunnen jullie waarschijndelijk nog niet veel mee , maar vooruit dan.
ik vernoem mijn valkjes naar landen , Frankrijk is fransje geworden door een leuke vakantie daar , de halve camping was daarvan op de hoogte , de nieuwe naam begint met een i
meer zeg ik nog niet  ???
  ;D ;D ;D ;DGroetjes Gonnie ;D ;D ;D ;D

Lin

Dannie(denemarken) engel(engeland)?? Oh nee begint met een i ik denk italie maar ja...

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

hahaha, nee niet goed.

gonnie

Gerda

indo (Indonesie)
Italie
Israel
ierland (Eire), dus Iertje

Moeilijk hoor, (zit ie er bij!!???)

Groetjes Gerda