4 mei 2025, 02:58:46

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

14 mei 2005, 21:40:47 #15 Last Edit: 14 mei 2005, 21:42:23 by gonnie
OOOO Gerda

je bent heel warm , èèn lettertje verschil , bij de bovenste

Gonnie

Lin

indy, Inda, Inde, Indu, Indi, nu heb ik hem toch???? Indy is het??

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

??? ???Jaaaa hoor dat is hem ,
het is me eigenlijk wel een beetje te vlug gegaan , maar Lin heeft de beker gewonnen , maar hij mag ook wel een weekje naar Gerda hè. hahahaha. ;D ;D

Groetjes Gonnie

Lin

Hihi komt door Gerda allemaal ik verdien niks. tja moet je maar geen hints geven. Leuke naam!!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

;D wauww echt een hele leuke naam zeg.die heb ik nog niet gezien hier op het forum geloof ik.
snel dat toestel kopen bij het kruitvat en hoppaaaa,
maar ik geloof dat essie ook een foto had gevraagd.dan kan je hem hier mooi opzetten .ben heel benieuwd.ben superblij voor je.groetjess anita :D :D :D

bobbie

Yes, ik heb Gonnie gevonden.

Hoi Gonnie, gefeliciteerd met je nieuwe valkje Indy.
Een gele geparelde las ik  8)
Die zijn zo mooi. Inderdaad te hopen dat het dan een dametje is, dan houdt ze haar parels.

Ik blijf je volgen en graaaaaaaaaaag veeeeeeeeeeeeeeel foto's.

Groetjes, Nel :)

Gerda

INDY            INDY          INDY

Jammer, in een keer bijna goed. Lin heeft gescoord, maar ik heb inderdaad de voorzet gegeven!!

Leuke naam hoor!!!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi
ja Gerda, klopt daar was je heel goed in , beker gaat dan ook naar jou eerlijk is eerlijk , hahahaha

Anita ,ik ben op een site aan het kijke of het een goede camera is en hij scoort gemideld een 8,7 . dus de moeite waard , en eigenlijk hoop ik stiekem dat het een dame is , een nestje lijkt me niet zo eng met jullie hulp moet dat volgend jaar lukken dan , maar is het een mannetje is hij net zo welkom, ik ben erg happy .

Groetjes Gonnie

Anita1

;D dat is dan een goede camera als ik het zo hoor.
ik moet ook een nieuwe.die van mij gaat kuren krijgen.ik zal eens kijken bij de site van het kruitvat  :D maar ja ik ben nog lang niet jarig  :-\
haha groetjess anita

Cor_en_Petra

Wat een leuke naam zeg, Indy! Weer eens wat anders!

Kan de camera ook macro-opnames maken, want dat standje is wel erg interessant als je close-ups van de valkjes wilt maken! Dan kun je heel dichtbij hele scherpe foto's maken en wordt de achtergrond automatisch wat vager.

Succes en ook ik ben hééééél benieuwd naar FOTO'S!!!

Cheeky & Petra

Anita1

hoi gonnie,
ik heb even naar de camera gekeken..
ik kan nergens lezen dat je m ook uit kunt breiden het geheugen dan...
want 14 mb geheugen is niet veel.
ik heb nu nl 256 mb geheugen kaart erin.
die komt er dan nog bij.die zijn ook nog vrij prijzig .
je kan er ook een 36 mb in doen.
maar ik kan geen uitbreiding vinden.zal eens verder zoeken voor je,en wat een geheugen kaart kost.
elke mb staat eigenlijk voor 1 scherpe foto.
dat kan je wel anders instellen.bijv 1 pict. minder,dan kan je er 28 maken.maar dan zijn ze weer minder scherp snap je?
dus dan zou je er 14 kunnen maken met 14 mb.
ik zal eens voor je kijken.groetjes anita

Anita1

hoi connie heb ff mn best gedaan voor je..
je kunt een geheugen kaart erbij kopen.niet bij het kruitvat zelf maar gewoon via internet of de handyman.
is een xd-picturecard die je dan moet hebben.256 mb kost 60 euro.
hopelijk heb je hier wat aan.groetjesss anita :D :D

Gerda

15 mei 2005, 10:02:04 #27 Last Edit: 15 mei 2005, 10:03:57 by Gerda_T
Hoi Gonnie en Anita,

Ik heb even de advertentie gelzen en er staat bij met xd-slot. Dat betekent dat er een xd geheugenkaartje in kan.
Voor 128MB ben je ongeveer23 euro kwijt, voor 256 ongeveer 38 euro. Dus dat valt op zich wel mee. (Tik maar eens 'xd geheugen' in in google en je ziet verschillende aanbiedingen)

De camera is uitstekend voor de beginnende digitale fotograaf.
Wordt over het algemeen goed beoordeeld!!
Er staat wel op=op, maar ik zag dat deze camera op meerdere plaatsen (via internet) voor bijna dezelfde prijs te bestellen is.

Op deze site staat een beoordeleing van deze camera
http://www.letsgodigital.org/nl/news/articles/story_2302.html
Groetjes Gerda

Gerda

Hoi Anita,

we waren tegelijk aan het schrijven!!

G

Anita1

hoi gerda.
klopt ja ik heb m ook overal voor 129 euro gezien.
dus ja wat is dan een aanbieding ahhaha.
de geheugen kaartjes ligt idd erg veel prijsverschil in.
mijn mening is altijd dat je bij de handyman het goedkoopste uit bent,maar dat zou je dan even na moeten vragen.
aan 128 mb heb je ook best genoeg aan.kan je 128 foto's maken als je alle pic. wilt gebruiken.das best veel hoor.
groetjes anita