18 juli 2025, 09:30:57

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

trienke

hoi gonnie

Wat leuk dat je over 2 weken een nieuw valkje krijgt. Een geparelde Ben benieuwd naar de foto's

Groetjes Trienke

gonnie

Hoi Anita en Gerda

harstikke bedankt voor het zoeken , ik ben ook op de pagina van kieskeurig beland en zoals Gerda al zei van dichtbij is belangrijk en daar is jniet echt super in , er staan ook nog andere met vergelijkbare prijs bij,  daar ga ik ook nog even bij neuzen .

Trieneke
Als ik een camera heb worden jullie helemaal gek van me foto`s.

Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Gonnie,

Gefeliciteerd met je valkje!,. leuk je enthousiasme ;D
Ik heb een A80 en ben ik zeer tevreden mee,. Ik geloof dat in het krantje de A85 stond toch?. Toen m'n vriendin en ik op zoek gingen naar een camera, heeft zij de A85 gekocht en ik de A80,. De verkoper zij toen dat het een erg fijn toestel was en makkelijk te bedienen. Er was ook erg weinig verschil tussen de twee, dus volgens mij kan je met een gerust hart dit toestel kopen. Ik heb er in ieder geval erg veel plezier van

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Kirsten

heb gelezen op kieskeurig test dat dichtbij niet zo goed gaat , wat vind je vriendin daarvan ?

Groetjes Gonnie

Anita1

hoi gonnie..ik ben ook op zoek naar een nieuwe camera..
ik denk dat je beter moet zoeken,anders bedoel ik.
mijn broer is net gewest,en die heeft er veel verstand van.
de toestellen van het kruitvat en.die kunnen geen snelle opnamens maken achter elkaar.
het opslaan van de foto duurt te lang.
daar heb ik nu ook last van met mijn canon.
en met valkjes moet je vaak snel kunnen klikken.
ik heb hier een heeel mooi toestel gezien.
samen met min broer gekeken.
dan kan je net zo snel klikken als je wilt.dat is de nikon coolpix 4100.
ga daar maar eens kijken.
die kost 199.
je kunt ze ook waarschijnlijk nog iets goedkoper vinden.maar dat scheelt bijna niks.deze toestellen zijn werkelijk geweldig en mooi klein.
gr anita  ;D

gonnie

Hoi Anita

Hartelijk bedankt , ik was al zo aan het twijfelen , voor dat toestel , ik ga meteen bij de tests kijken ,er is ook een site [www.dcviews.com ] die proeffoto`s maakt en ook op deze site toont zie je echt verschil in , het is wel in het engelse uitleg , maar als je door zapt naar onderaan vind je de algehele conclusie , en die zijn weer beter dan de conclusie van kieskeurig zegt mijn zwager.

Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Gonnie,

Recent heb ik ook een nieuwe digitale camera gekocht bij de ALDI. Een prima toestel.

Wat ik van tevoren deed op deze site was iedereen die mooie foto's maakte een IM sturen met welk toestel ze fotograferen. Ik kan me herinneren dat het toestel van Paul ook niet zo duur was en dat ie ook tegen spatwater kon. Lique heeft ook een goed toestel en Roxanne had helemaal een goedkope. Die heeft ondertussen een andere. Mail haar anders even. Misschien verkoopt ze haar oude aan je, je weet maar nooit.

groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Nel

bedankt voor je reakti , ben er nog niet uit , ik ga er maar geen haast van maken want dan krijg ik er weer spijt van , het toestel wat Anita beschreef komt er ook goed uit , heb ik bij de tests gezien.

Groetjes Gonnie

Anita1

;D hoi gonnie,dat toestel is supersnel..
als je foto's wilt maken achter elkaar..kan dat.dus je wilt 10 foto's in een paar seconden dat kan dat.momentopnames zijn dat.
en de mooiste zet je op de computer.de rest verwijder je.
ik zou wel een hoger geheugen nemen.
omdat je die mutishot gebruikt..dat snelle dus.ik neem een 512 mb kaart.
en idd beter ff sparen en een goede...
veel meer plezier!!
knuff anita

Anita1

hoi gonnie.ik had niks gezegd nog hoor over de canon a85...
maar ik heb net gekeken naar dat toeatel,maar die is prima!
komt als beste uit de bus ook.
daar kan je ook die multishots mee maken.
snel achter elkaar foto's maken dus..
die heeft geen oplaadtijd,maar slaat de foto gelijk op,zodat je weer verder kunt met de volgende.
ik vind hem wel duur vergeleken met de nikon pix.
maar goed dat moet je zelf weten.
maar lijk me een keigoede camera.ik heb nu de canon a200.maar heb er geen schik mee.die is echt te langzaam.en als ik foto's wil maken,dan moet het toestel eerst opwarmen zeg maar  :-\ :-X hahahaaaa.dan moet ik hem 2x aan en uit zetten.
vandaar dat ik ook een nieuwe wil dus.. ;)
groetjess anita

gonnie

Hoi Anita

De canon A 85 is bij het kruidvat nu in de aanbieding voor 200 euro , maar elders is ie ook als je goed rond kijkt rond die prijs.

Groetjes Gonnie

Kirsten

Citaat van: gonnie op 15 mei 2005, 20:33:12
Hoi Kirsten

heb gelezen op kieskeurig test dat dichtbij niet zo goed gaat , wat vind je vriendin daarvan ?

Groetjes Gonnie

Zover ik weet heeft ze daar geen problemen mee,. Op vakantie vorig jaar heeft ze er prachtige foto's mee gemaakt.
Ik denk dat kiezen altijd moeilijk blijft, maar dat het een leuk toetsel is staat vast en zou daarom ook niet al te lang twijfelen, vandaag gaan ze in de verkoop toch?

Succes

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Gonnie

Als ik het goed begrepen heb kan Fransje praten toch?
Misschien dat je straks 2 van die kletskousen om je heen hebt.
Gefeliciteerd  met je nieuweling. Hoelang heeft het eigelijk geduurd voordat Frans ging praten? Ik maak mijn foto's trouwens met een Kodak Easy share DX 7630. Een geweldige camera,zeer makkelijk in gebruik en zeer snelle goede foto's. Vooral voor de vliegfoto's van Zazou is het een ideaal toestel.Maar dat heb je aan de foto's in Zazous dagboek wel gezien. Het is alleen wel een vrij prijzig toestel  :-\
Veel succes met je beslissing ;)

Knuffies van Zazou,Ankie en de rest

gonnie

HOi Kirsten
Bedankt voor het vragen , denk nog even , want hij schijnt op meerdere plaatsen die prijs te hebben .

Hoi Ankie
Fransje begon al vrij snel te praten we hadden hem toen zo`n 3maanden misschien al wel iets eerder dat weet ik niet  zo goed meer , we zeiden steeds hetzelfde [hoi fransje ] zazou zal ook wel rap er mee zijn denk ik , met zoveel verzorgers om zich heen , ik wil niet meer dan 200 euro aan een toestel besteden .

Groetjes Gonnie

zazoe

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

GEFELICITEEEEEEEEERD!!!

Jeetje ik ben er 2 dagen niet en je hebt al een valkje geregeld!!!
Ben erg blij voor je (en voor Fransje natuurlijk!) :)
Leuke naam ook, kan niet wachten op de foto's!

(bij het kruidvat gaan de fototoestellen niet zo heel snel de deur uit hoor, dus doe rustig aan! *gesproken als een ware kruidvat-zaterdaghulp* ::) )