6 augustus 2025, 01:00:34

Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes diana

hé wat heeft goofy geluk dat hij bij jullie terecht is gekomen  :D hij is al direct maatjes met boomer waaaaaaaw en hij mag zelfs al bij hen in de kooi wonen !!!!!!!!!!!!! dat vind ik wel een beetje raar , ik dacht dat boomer en bobby eerst wat tijd zouden nodig hebben om goofy te accepteren in hun woning  ::) maar ok zoveel te beter als goofy direct erbij kan scheelt een kooi minder voor jou in huis en voor goofy is het ook leuker dan hoeft hij niet alleen te zitten  ;)

groetjes marilyn

ps veel geluk met je mannen trio  ;)

moonwitch (diana)

Hoi marilyn

Boomer en bobby zijn allebei verhuisd naar de grote kooi dus voor hun nieuw en voor goofy nieuw.
En het voordeel was dat ze direkt goed met elkaar waren dus vandaar alledrie al gelijk bij elkaar.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Ik heb jou site door gemailt naar zijn vorige eigenaars, misschien vinden ze het leuk om Goofy ook zelf te volgen !! Hij heeft al gewipwapt op iemand hoofd las ik  ;D ;D ;D...vind het zo fijn dat hij ongestoord los kan bij jou!!! Heb hier wel goed aan gedaan, geeft mijn gevoel me in!!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Het gaat goed met Goofy, hij is vrolijk an het fluiten en roepen.
Hij eet en drink ook goed, dus het gaat de goede kant op.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Riny

Hoy Diana
Ik had niets anders verwacht ;D ;D
Groetjes Riny

Rianne

Lin

wat leuk dat het zo goed klikt.  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Riny op 17 maart 2006, 14:10:01
Hoy Diana
Ik had niets anders verwacht ;D ;D
Groetjes Riny

IK OOK NIET  ;D ;D ;D TOPPIE JOPPIE   :D

Ik ben blij dat ik de stap heb gemaakt en meteen in de juiste richting...perfect voor jullie allebei Diana!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Net op de valreep (voor het donker) een mannelijke valk verkocht.
Het was een bont geparelde van 2005, ging me wel aan het hart want ik wou hem eigenlijk houden maar ja ik heb er nog genoeg over en ik kan altijd een nieuwe kweken toch??
Heb ik weer iemand blij gemaakt met een valkje uit eigen kweek.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Wilma1

Dat is wel zeker...toch niet die "kroelkip" he?!! Want die moet je zelf houden hoor...wat een scheetje is dat!!! En ehhhhh....ik heb Goof ingefluistert dat popjes OOK heel lief zijn  ;D ;D ;D want DAT heeft ie nog niet uitgeprobeerd !!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Nee hoor die lieve kroelkip is een popje en die gaat het niet weg, ik ben zelf stapel op dat valkje.
Nee het was een eigen kweek man van vorig jaar, die toen hij geboren was niet zo goed groeide en die uitgroeide tot een mooi bont mannetje.
Dit ging me ook aan het hart, omdat je zijn geschiedenis nog zo goed weet.
Maar zoals ik al zei, ik wil geen risico op inteelt, en dat gebeurd als ik alles zelf houdt.
Hij krijgt nu een geparelde pop en daar was hij hier ook al gek op, wie weet zie ik misschien een van zijn jongen ooit terug, want hij zit hier in hoorn, vlak bij, in een voliere.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Gerdy

hoi hoi

Weet je wie ik een lieve partner voor Goofy vind...kroelkippie..misschien word het ooit iets tussen die twee.
groetjes Gerdy

Wilma1

Huh ????NOG een kroelkippie ??? hoeveel kroelers heb jij  ;D ;D ;D... !!!! Nou ik zag veel mooie valken bij je dus als je wat wilt voor Goofy moet er toch wel iets bij zijn voor hem...denk aan zijn hartje het beestje was net gewent aan 2 valkjes hier en nu 2 bij jou  ;D ;D....als ie er meer ziet weet ie het niet meer  ;D ;D ;D

Trouwens Koko fluit ineens net als Goofy, vanmorgen voor het eerst ik keek helemaal raar om ....was net Goof  ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerdy

Hoi allemaal,
Ik stuur dit berichtje namens Diana...haar internetverbinding is kapot en ze weet niet hoelang het gaat duren voordat ze weer verbinding heeft..mochten er toch bepaalde vragen zijn..dan kan dat altijd ,dan komt ze bij mij thuis om die te beantwoorden..
groetjes Gerdy