|
|
Lin
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

valkparkiet.com
|
hoi
Wat leuk die foto. Ik heb nu ook een nestje van 4. Leuk om te zien dat het voeren bij jou wel goed verdeeld wordt. ik ga je zeker volgen!
Groeten Lin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien
|
OOOOOOHHHHHHH wat zijn ze prachtig!!!! Zo mooi al die kleurschakeringen op een rijtje. Je zou ze zo alle vier nemen  Nou echt jonkies om trots op te zijn en nog een aparte mutatie ertussen ook!!!!
Groetjes Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Bianca Ik vind ze allemaal even schattig. Deze foto moet je opsturen voor op een kalender,ze wordt vast gekozen. Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter op het werk
Kleuter valkje

www.valkparkiet .com
|
Hoi Diana,
Mooie foto's weer Heb je ook een aantal foto's waar de p(r)imrose alleen op staat? Van het jong en eventueel ook ouder vogels? Ik ben bezig om een stuk op de website over deze mutatie aan te maken maar ik heb geen foto's.
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marianne
Beheer valkje
Valkparkiet

Geslacht: 

www. valkparkiet.com is een fantastische site.
|
Hoi Diana,
Gefeliciteerd met je 4 jonge valkjes. Wat een aparte mutatie zeg, en dan niet speciaal daarvoor gekweekd. Heel veel succes met de kleintjes.
Groetjes Marianne
|
|
|
|
|
|
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!
|
|
|
|
|
Henry
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
www.valkparkiet .com
|
hoi henry
natuurlijk kan ik deze tam maken ik weet niet of het een pop of man is, ik denk zelf dat het een popje wordt omdat het sprekend op de moeder lijkt, die andere 3 is er een wildkleur van en de ander heeft een klein bont plekje op de schouder en de kleinste heeft nog het meest cinamon bont
he carco
ik heb haar ook een im gestuurt en toen kreeg ik het bovense antwoord terug van diana
henry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hallo allemaal Ja Henry nu is het WIE VAN DE DRIE!!! Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Henry
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
www.valkparkiet .com
|
wat bedoel je riny?
henry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Henry
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
www.valkparkiet .com
|
beste diana
welke van de valkjes is de pimroos eigenlijk?en ik heb je een im gestuurt.
henry
|
|
|
|
|
|
|
|
|