6 augustus 2025, 17:14:40

Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

Henry

nou diana ie heeft in de voliere een mooie bond valkje zitten.en die komt altijd naar je toe om te kroelen en da is dus kroelkip ;D ;D ;D ;D

heny

Wilma1

Aha ..er zat wel een gelige die ik aan alle kanten kon kriebelen en die vind ik erg gaaf!!!! De anderen zijn OOK mooi natuurlijk, maar deze "heeft iets" !!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerdy

die bedoelde ik ook ,dat is zo'n lekker dingetje...echt iets voor Goofy dus.

Gerdy

Wilma1

20 maart 2006, 22:31:14 #333 Last Edit: 20 maart 2006, 23:38:03 by Wilma1
Ik hoop dat de "vonk" eerdaags overslaat als ie naar buiten kan/mag!! Goof vind momenteel alles wat vleugels heeft, eruit ziet al hijzelf  en zijn geluidjes kan maken erg interessant en heeft er zeker oog voor!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi hoi

Ja back online, weet niet voor hoelang maar hij doet het weer.
In het weekend heb ik nog een koppeltje verkocht en een single man.
Dus er is weer ruimte genoeg in de voliere.
Met goofy gaat het lekker, hij is er iedere dag uit, maar kan jammer genoeg niet met de andere mee vliegen omdat hij gekort wiekt is.
Als de andere vliegen geeft hij hoge piep geluiden, van hee jongens ik wil ook mee, en dan vlieg hij van de kooi af en maak ergens een noodlanding.
Maar verders gaat het goed met hem.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Ik hoop dat zijn vleugels snel aangroien, want nu heb ik er best spijt van dat ik hem "dit heb aangedaan"  :-\... ben wel blij dat het erg goed gaat met Goofy en elke dag uit zijn kooi kunnen is wat ie gewend is en dan ook nog vrienden bij hem is de droom werkelijkheid geworden voor Goofy!!! Nu de vluegels nog!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi,

ik sprak de man die de 13 valkjes heeft overgenomen gisteren. Hij vertelde dat sommige valkjes zelfs op z'n schouder gaan zitten als hij ze gaat voeren, hij vindt dat echt heel leuk! :) Hij is helemaal verliefd op de lutino ;D

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

Ik heb nog wel een lutino te koop voor hem hoor.
En wat leuk dat het zo goed gaat met mijn valkjes bij hem.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

jolandaW

Hallo Diana,

Jij bent er ook weer vroeg bij vanochtend.
Ik heb nog even een vraagje aan je weet jij wanneer Cobus de witmasker die ik bij jou vandaan had geboren is?

Groetjes Jolanda

Rianne

Ik zal het tegen hem zeggen Diana :) Is het een man of een pop?

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

Het is een pop, die lutino die ik nog hebt.

Hoi Jolanda

Dat kan ik alleen weer terug weten als ik zijn ringnr hebt.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

jolandaW

Hallo Diana,

Ik heb een poging gedaan om het ringnummer te lezen en heb gemerkt dat hij goed hard kan bijten en dat hij het niet echt leuk vind in het begin.
Later was hij wat rustigeren liet hij het een beetje toe dat ik keek en wat ik zag was nr 8627021 of het in de goede volgorde staat weet ik niet maar het eerste wat ik opschreef was 8627 en daarna nog 021
ik hoop dat je er wat aan hebt ik hoor het wel van je
groetjes Jolanda

moonwitch (diana)

Hoi Jolanda

Wat je hebt gelezen van de ring is DB =diana barrow
Dan het kweeknr dat is 627 dat is mijn kweeknr van euro parrot en 021 is het 21ste valkje dat geringd is.
Dit valkje is van ongeveer 4 juni en is geringd op 17 juni.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

jolandaW

Hallo Diana,

Hartelijk bedankt voor het nazoeken van de leeftijd van het valkje.
En ja natuurlijk heb ik er wat aan want nu weet ik hoe oud hij is ivm als hij een nestje krijgt dit jaar wat ik natuurlijk hoop.

groetjes Jolanda

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Ok ik wou het niet eerder vertellen, maar nu dat het eerste kleintje uit het ei is gekropen kon ik het niet langer voor me houden.
Yes het eerste eitje van de 5 is uitgekomen, het gaat om een wildkleur koppeltje.
Verder zit mijn primroos ook weer op eitjes en daar verwacht ik ook een dezer dagen het eerste jong van.
Het kleintje dat vandaag geboren is zit in de buitenvoliere, de primroos heeft haar nest in het binnen hok.
Zal kijken oof ik nog een foto kan maken van het kleintje.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06