20 juli 2025, 22:35:45

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Mara,
met mij en Levi gaat het heel erg goed.
Ik zal dadelijk voor iedereen weer ff een update geven van hoe ver we staan met het tam maken.
Bedankt om nog eens naar mijn boekje te komen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Ik weet bijna zeker dat je weer vooruitgang hebt geboekt.

Groetjes Anja

Sharon

Hallo allemaal,
mijn baasje vond dat het weer eens tijd werd om jullie te vertellen hoe ver we staan met het tam maken.
We zijn sinds de laatste update weer een beetje gevorderd. Ik stap steeds gemakkelijker op Sharon haar vingers. Dat merkte ze gisteren en vandaag. Mijn baasje laat mij nu ook verschillende keren op haar vingers stappen voordat ik trosgierst mag eten. Soms ben ik zo ongeduldig of heb ik daar gewoon geen zin in, dat ik gewoon lekker op de andere hand overspring waar de trosgierst in ligt. Lekker eigenwijs ben ik hè. Ik ben soms net een klein duiveltje  ;D
En als ik dan eindelijk lekker trosgierst aan het eten ben haalt ze die hand ineens weg! Echt gemeen vind ik dat. Dan brengt ze haar hand terug naar de stok. Ik stap heel ff af, en stap vrij snel weer terug op de hand, des te eerder kan ik weer trosgierst eten  ;D Slim ben ik hè!
Gisteren hield Sharon haar vingers voor mijn pootjes zodat ik op kon stappen, maar ik stapte lekker niet op. Toen heeft ze heel zachtjes met haar vinger over mijn buikje geaaid. Dat voelde best wel lekker, maar lang liet ik het toch niet toe! dit is ongeveer 3 keer gebeurd. Misschien dat ik dat kroelen later wel heel fijn ga vinden...

Nou, dat was de update weer voor nu!

Kroeltjes
* Levi *

Hun dagboekje

Mara

Hoi sharon

Ik kom eigenlijk altijd kijken als ik zie dat er een nieuwe post is.

Wat ben je toch een lekkere deugniet, Levi.  ;)

Mara

Anja

Hoi Levi,

jij bent een heel slim vogeltje hoor.

Je doet goed je best en maakt gelukkig elke keer vorderingen.
Ga zo door zou ik zeggen.

Groetjes Anja

Sharon

Hey Mara,
wat leuk dat je mijn boekje zo goed volgt dan  ;D
Dat wilt toch zeggen dat mijn boekje best interessant is.
En ja, ik ben idd een heel erg deugniet af en toe, maar dat vind mijn baasje juist zo schattig aan mij.
Ze zou me niet anders meer willen  :)

Hoi Anja,
ja, slim ben ik af en toe wel hoor. Nu dat ik doorheb hoe het werkt, ben ik mijn baasje lekker te slim af, want ik stap lekker gewoon terug op haar vingers, en dan moet ze me wel trosgierst geven  :P
Mijn best doen, tja... Dat doe ik idd wel. Maar soms is het allemaal toch nog best een beetje eng en spannend hoor. Ik ben tenslotte ook nog geen 4 weken bij mijn nieuwe baasje, en ik was helemaal niet met de hand opgevoed of zo. Ik moest echt aan mensen en handen wennen. Maar nu ben ik lang zo bang niet meer. Ik durf steeds meer.
En vorderingen maken we ook ja. Niet dagelijks, maar toch. Elke dag gaat het een beetje beter natuurlijk. Helaas zijn er niet elke dag zo'n grote vorderingen, maar dat hoeft ook niet. Alles op z'n tijd hè...

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Wat fijn dat Levi steeds weer vorderingen maakt!
Stapje voor stapje zie je dat Levi steeds vertrouwder met je wordt. En dat is zooooo leuk.
Tja en valkjes zijn nu eenmaal eigenwijze vogeltjes, daarom houden we ook zoveel van ze :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Anke,
het is inderdaad heel erg fijn dat Levi vorderingen maakt. Bij elke vordering ben ik zo trots op hem, en zo blij. Het geeft echt zo'n goed gevoel.
Ik merk idd dat Levi me steeds meer en meer vertrouwt. Ik vind dat in die bijna 4 weken dat hij bij mij is, hij echt al ontzettend vooruit is gegaan wat vertrouwen betreft. Hij was nog echt wild toen ik hem kocht. Helemaal niet gewend aan mensen en al helemaal niet aan handen. In het begin was Levi ook wel bang voor mij hoor, maar nu niet meer. Nu kijkt hij mij echt zo aan van: moet ik nou bang voor jou zijn of zo?? Echt heel leuk. Het is echt super dat je zo naar elkaar toegroeit.
En ja, ze zijn idd behoorlijk eigenwijs. Dat is ook één van de redenen waarom ik zo gek op ze ben. Ik herken er veel van mezelf in wat dat betreft  :P Ik zou echt niet meer zonder Levi willen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hoi Levi,

Elke vooruitgang is er 1. Lekker op je gemakje en niks overhaasten.
Ik heb net gelezen dat jou baasje je niet meer kan missen. Nu moet jij toch wel apetrots op je stokkie zitten.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja,
ik ben ook heel trots dat mijn baasje dat zegt. En dat heb ik haar deze dag wel laten merken. Mijn baasje heeft jullie weer iets heel erg leuks te vertellen...
En elke vooruitgang, is idd een vooruitgang. En ik doe het ook lekker op m'n eigen tempo hoor. Sharon moet zich maar aanpassen aan mij  ;D ;D ;D
Ik zou mijn baasje ook niet meer kunnen missen hoor...

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Anja

Nou dan zeg maar eens tegen jou baasje dat ze opschiet met vertellen ;D ;D ;D ;D

Sharon wat wil je zeggen.............

Groetjes Anja

Sharon

Hallo allemaal,
zoals in het vorige berichtje gezegd is, is er weer iets leuks te melden...
Vandaag ging ik op mijn baasje haar vingers stappen zonder dat ze trosgierst aanbood. Ik deed dat heel erg gemakkelijk, en ik was helemaal niet bang. Ook bleef ik er redelijk lang opzitten, en als ik dan toch weer afstapte, stapte ik bijna direct weer terug op haar vingers. Mijn baasje denkt dat ik dat deed omdat ik dacht dat ik dan trosgierst zou krijgen, maar ik weet lekker als enige of dat waar is of niet  ;D :P
En dit is niet zomaar één keer voorgevallen, nee hoor, ik heb dit zelfs verschillende keren al gedaan!
Is dit niet supergoed van mij? Mijn baasje is echt zo trots op mij op het moment. Ze is ook echt heel erg blij met deze grote stap vooruit. Ze denkt dat ik nu echt aan het leren ben om op te stappen.
Ik ben toch maar een flink valkje, of niet?

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Anja

Hoi Levi,

Ze heeft alle rede om trots te zijn.
Jij bent zeker een heel flink valkje.

Groetjes Anja

Anke

hoi hoi,

Goed gedaan hoor Levi!!

Weer een stapje verder ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat goed van je Levi, je hebt echt al goed vertrouwen gekregen in je baasje! Ze is ook wel erg lief voor je en dat merk jij natuurlijk wel. Mijn Izzie moet ook nog wennen aan mij en mij steeds meer leren te vertrouwen. Maar het is natuurlijk ook allemaal zo nieuw voor een jong valkje. Ik denk dat jij als zo doorgaat, je misschien wel snel een keertje uit je kooitje mag  :-X.
Ik vind dat je echt een stoer valkje bent!

Groetjes Danielle