2 augustus 2025, 15:46:57

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

valkje-jacco

lieve foto's!! ;D ;D  !!

oja valerie, onder je naam in je profiel staat nog steeds stem op valko ;)

gr.Mitchel
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Is dit eetbaar? Het smaakt toch wel heerlijk!!

Verder prachtige foto's!! dikke  :-* voor jullie beiden!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Citaat van: Caroline op 18 februari 2006, 09:49:17
Hoi Peet,
Leuke foto's weer.
Groetjes van Caroline  :D

Dank je Caroline! Ik ga mijn best doen om er nog flink veel voor jullie te maken voordat ik straks birdieloos ben!  ;)

Citaat van: Ivy op 18 februari 2006, 11:13:24
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 18 februari 2006, 08:36:00
Chara zit trouwens aardig in de rui, wat je wel kunt zien op de eerste foto! Maar denk maar niet dat de heer en dame in bad gaan! Hun luxe kuip staat al dagen voor ze klaar....!

Hoi Peet.
Misschien moet je wat Spa Rood in doen, dan denken ze dat het een bubbelbad is ::) :P
Geen dank! Ivana

;D ;D ;D

Hahaha, die Ivana! Spa rood voor de bubbels? En dan de Cockatiel Spa Health Club oprichten zeker? Hahaha! Jij bent echt een mooie! Maarreh.... wie weet vinden ze het een superidee.... wel duur overigens... dan mogen ze wel wat langer badderen dan een paar seconden per 2 dagen (zoals vroeger, nu helemaal niet meer!)

Citaat van: bobbie op 18 februari 2006, 20:41:13
Hoi hoi,

Leuke foto's weer. En die Chara op de laptop (toch ???).

Die laatste foto denkt ze vast: hier heb ik schijt aan *flats*.

Groetjes, Nel :)

Nou Nel... dat was dus precies wat er gebeurde toen ik de foto net had gemaakt, flatste ze zo over Cor zijn schermpje heen en dat droop zo lekker richting het toetsenbord! Gelukkig staat hier altijd een WC-rol paraat voor dit soort "ongelukjes"! Maar je zat er dus niet ver naast!  ;D

Citaat van: Kirsten op 18 februari 2006, 21:00:01
hahaha een bubbelbad,. ik vind hem top gevonden Ivana,. ;D
Dat ik hier niet eerder opgekomen ben,. ik ben elke keer met een rietje bubbels in hun bad aan het blazen ::) :P ;D

Leuke foto's Petra :D,.en het lijkt net of Chara een hapje laptop wil nemen,. hihi

Groetjes
Kirsten

Hapje laptop is niet verkeerd! Nee joh, ze was alleen pissig dat zij niet erachter mocht om te typen en dacht: "Ik neem wraak"! Maar gelukkig beet ze niet door!  :o ;D

Citaat van: Riny op 18 februari 2006, 21:58:41

Hoy Petra
Wat een mooi koppie.
Daar moet je wel van houden.
Groetjes Riny :D

Dank je Riny! 't is ook een lieffie, al issie stronteigenwijs sinds hij aan het puberen is!!!

Citaat van: Ankie op 19 februari 2006, 12:54:51
Hoi Peet

Gezellig...we hebben een trepeldatum !!!!
Tot trepeldag ! ;D...Leuk ,ik heb er echt zin in !!!!!

Groet van je trepelvriendin !

Yep, ik heb er zin in! Ik heb m'n trepelschoenen al bij mij gestoken voor die dag! Hahaha!

Citaat van: Valerie op 19 februari 2006, 20:12:25
Trepel? ???
Wat een leuke foto's weer! In de rui of niet in de rui, Chara is en blijft mooi! Ik durf haar foto's niet aan Peppie laten zien, want die is op slag verliefd. ;D

Tja Val... trepelen is volgens Cor een kruizing tussen tepels (dus vrouwen) en trippelen (wandelen) dus kortom: een vrouwenwandeling...! Ach ja... mannenlogica...! En het klopt ook nog aardig! Die Peppie! Ach... hij mag best een keertje Chara komen versieren hoor! Hoewel ze nog wel wat jong is....

Citaat van: valkje-jacco op 19 februari 2006, 20:24:32
lieve foto's!! ;D ;D !!

oja valerie, onder je naam in je profiel staat nog steeds stem op valko ;)

gr.Mitchel

Leuk dat je kwam buurten Mitchell! Bedankt voor je complimentje!

Citaat van: Christine op 20 februari 2006, 16:43:17
Is dit eetbaar? Het smaakt toch wel heerlijk!!

Verder prachtige foto's!! dikke :-* voor jullie beiden!!

Dank je Chris! Dikke  :-* terug!

Verder nieuws heb ik eigenlijk nog niet te melden.
Tja, we hebben de scheidingsprocedure in werking gezet nu en we hopen ons huidige huis snel te verkopen. Pas daarna kan ik voor mijzelf in Zeist of omgeving gaan kijken naar een appartmentje (want stel dat de verkoop niet snel lukt, is het ondoenlijk om 3x maandlasten te krijgen voor huizen).

Verder gaat alles nog steeds pico bello tussen Cor en mij en geloven we er beiden heilig in dat we echte vrienden kunnen blijven. We gunnen elkaar alle geluk wat dat betreft, dus dat moet goedkomen!

Liefs,
Peet

P.S. Foto's volgen z.s.m. weer!

valkchico

hallo Petra en Cor,

Goed dat het zo goed gaat tussen jullie, ik kan me heel goed voorstellen hoe jullie je voelen

En wat kunnen ze toch fijn mikken met de flatsjes.
Chico heeft nogal eens de gewoonte om op mijn papieren te landen en dan in mijn boek te poepen :(

ga zo door en ik kom snel weer lezen

gr Esther

gonnie

Hoi Peet
Jullie beslissing is op het goede moment genomen , welicht als jullie langer hadden gewacht was het misschien niet zo gegaan , en was er ergenis in het spel gekomen met alle gevolgen van dien.

Wat is die chara prachtig ,ook al is ze in de rui , de lijnen zijn zo mooi , en cheeky ik vind dat ie een hele parmantige kijk heeft, zo van hier ben ik en ik mag er zijn, wat ook zo is .
Groetjes gonnie

hippysuus

Hoi Peet, ik zag je berichtje in mijn dagboek staan. Heb je mijn IM niet gehad? Ik heb je namelijk een immetje gestuurd nadat ik het nieuws had gelezen.

Het gaat redelijk met de liefde, het duurt me allemaal te lang maar er zit tenminste wat schot in. Ik hoop alleen maar iedere keer dat het niet gaat escaleren maar zijn gangetje blijft gaan.

Je doet het hopelijk een beetje rustig aan? Gewoon alles 1 voor 1 oppakken en je niet gek laten maken, desnoods hier en daar een onverwachte snipperdag opnemen en er even uit gaan...zo doe ik dat dan tenminste, als ik het echt heb gehad ga ik een kort weekendje naar mijn mams toe om weer eens fijn dochter te kunnen zijn....dat doe me altijd goed  :)

Heel veel sterkte!!!!  :-* :-*
Suus

Mariska

Hoi Peet en Cor,

Mike heeft mij zaterdag verteld dat jullie uit elkaar gaan en schrok daarvan, maar aan de andere kant ook weer niet.
Ik weet hoe moeilijk het is en ik denk dat wij vieren veel van dezelfde problemen meemaken.
Ik heb nog niet eerder gereageerd omdat ik het gewoon nog even niet op kon brengen, maar heb heel veel aan jullie gedacht.
Ik vind het heel knap dat jullie er op zo'n goeie manier mee omgaan en als vrienden uit elkaar zullen gaan.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk weet ik uit ervaring.
Zoals Peet weet heb ik het meegemaakt als de partner van en zit ik nu zelf in een ongeveer zelfde situtatie als Cor.
Daardoor weet ik van beiden kanten goed hoe het voelt.

Ik wens jullie heel veel sterkte en beide alle geluk van de wereld.
En Cor, ik weet niet hoe jij je op dit moment voelt, maar hoop echt dat het allemaal goed komt met je en dat voor jou de zon ook weer gaat schijnen.
Dit geld natuurlijk ook voor Peet, maar ze snap wel wat ik bedoel :-*

En erg lief van je Peet dat je het mij even persoonlijk heb verteld :-*

Veel liefs
Maris!!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Petra en Cor,

Ik zal jullie eens even ophijsen.

Gaat alles goed? Hebben jullie al een hoop kijkers gehad voor jullie woning, of is het zelfs al verkocht?

Vertel vertel .............

nee hoor, rustig aan, jullie hebben het druk zat.

We wachten geduldig.  8)

Groetjes, nel :)

aad

hoi Peet en Cor
even mijn handtekening plaatsen .. ja kwam riny mee  ;)

Riny

Citaat van: aad op 27 februari 2006, 20:35:09
hoi Peet en Cor
even mijn handtekening plaatsen .. ja kwam riny mee ;)

Hoy aad
Het doet me deugd dat je zo goed naar me luisterd!!
Maar het is een prachtige handtekening.
Die mag door iedereen gezien worden.
Groetjes Riny :D

Caroline

Inderdaad!!

Hij is prachtig!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Petra,.

Gewoon even hoi en een knuffel hier brengen,

Hoe gaat het met de kijkers?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

gaat het allemaal een beetje volgens plan?

gr Esther

~Natas~

Hallo Petra en Cor,

Ik ben erg blij met de mailtjes die wij geregeld naar elkaar hebben verstuurd.
Zo bleef ik toch ook op de hoogte over jullie toestand en hoe dat nu verder gaat.
Ik ben weer terug........heb mijn drukste tijd weer gehad nou ja bijna dan he  :-\
Gaat het allemaal lukken met de verhuizing.
Wat is Cheeky toch een lekker ding zeg.
Maar Joepie valt nog steeds op Chara hoor, want van Jesse moet hij niks hebben.
Ik ben erg blij met de steun die ik van jullie heb gehad, en als er wat is weet je me te vinden oke.

groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Petra en Cheeky

3 maart 2006, 17:07:21 #2654 Last Edit: 3 maart 2006, 17:13:35 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Lieve Allemaal!

Allereerst bedankt voor jullie berichtjes en woorden van steun! Het gaat nog steeds heel erg goed met Cor en mij en we kijken beiden uit naar het moment dat we echt gescheiden zijn. Het is bij ons alleen net een soap geweest de afgelopen paar weken.... ik zal een korte samenvatting geven, zodat jullie ook een beetje weten wat er gebeurd is:

1) Cor heeft een andere vrouw leren kennen via de chat en daarna via live ontmoet. Het klikte zo waanzinnig goed tussen hen dat hij met haar gaat samenwonen. Dat gun ik hem van harte, al vind ik het wat snel, maar ach, carpe diem, ze zijn ook geen 18 meer! En een appartement kopen en aanhouden, terwijl je toch altijd bij je vriendin zit, is ook nogal onnodig en kostbaar. Ik hoop voor Cor dat het voor hem de ommekeer zal betekenen, zowel in de liefde als op gezondheidsgebied! Cor en ik zijn en blijven hele goede vrienden en vanavond ga ik zijn nieuwe vriendin ontmoeten, hopelijk klikt dat ook! Voor ons alledrie wel zo fijn!  ;D

2) Omdat Cor bij haar gaat wonen, verkopen we ons huidige huis (waar inmiddels al 2 zeer enthousiaste mensen voor zijn geweest, die gaan kijken wat er financieel voor hen mogelijk is). Nu nog snel een serieus bod....!!! Duim... duim! :P

3) Ik ga in het nieuwbouwappartement wonen, zodra dit wordt opgeleverd. Hopelijk wordt dit begin juni of eerder.... voor mij mag het zo snel mogelijk gebeuren!

Omdat Cor eigenlijk de afgelopen week al alleen maar bij zijn nieuwe vriendin woont, gaan de beestjes en zijn spullen binnenkort ook met hem mee. Dat houdt in dat ik nog minder op het forum zal zijn, want over Cheeky en Chara heb ik dan niet zoveel meer te melden. Uiteraard maak ik wel foto's als ik ze bezoek, dus af en toe zal een berichtje van mij hier te vinden zijn, maar niet zoveel meer.

Met een aantal van jullie hou ik beslist contact via de mail. Mijn persoonlijke berichten zal ik alleen niet meer zo vaak bekijken, dus mochten mensen willen reageren, gebruik dan mijn mailadres s.v.p. moppie@raketnet.nl.  ;D

Veel liefs,
Peet