2 augustus 2025, 22:40:33

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Petra.
Ik wens je veel geluk in je nieuwe huis. Wat kan leven veel verrassingen brengen...
Ik hoop dat je ook met Cor's nieuwe vriendin goed kan opschieten, anders wordt het natuurlijk moeilijker voor jou en Cor om contact te houden.
Hopelijk verkopen jullie jullie oud huis heel snel en dan is er alweer een zorg minder.
Ik zal je zeker missen op het forum met je leuke grapjes. Je zal toch nog wel wat afscheid foto's van Cheeks&Chars plaatsen voor ze naar Cor gaan? :'(
Liefs, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kirsten

Hoi Lieve Petra,

Ik heb je al even een mail gestuurd,. maar wil hier nog even kwijt dat ik je zeker ga missen,. Ik vind het daarom ook extra leuk dat ik je de 17e zie en we een gezellige dag gaan beleven.

Ik vind het erg knap hoe je met de situatie omgaat,. ondanks dat het zo het beste voor jullie is,. gaat het zeker ook niet in de koude kleren zitten,.

Dikke knuf en tot gauw!
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Jeetje Peet, dat is niet mis.

Spannend vanavond voor jullie alledrie, ik hoop dat er een klik is. Wel zo prettig als je straks bij haar thuis je beestjes moet gaan bezoeken.  :-\

Het staat hier boven al maar ik wilde je ook nog vertellen dat ik het super vind hoe je met de situatie om gaat. Het zal voor jou niet meevallen allemaal zo snel. Of misschien lijkt dit maar voor ons dat het snel gaat omdat wij nog niet zo lang op de hoogte zijn. En is het voor jullie de normaalste zaak van de wereld.  ;)

Fijn dat je in ieder geval straks weer een lekker thuis hebt. Alles lekker nieuw en helemaal naar je eigen smaak inrichten. Probeer daar lekker van te genieten en naar uit te kijken.  :)

Ik zou het leuk vinden om af en toe nog iets van je te lezen hier, ik moet namelijk toe geven dat ik je best wel mis, hier op het forum.  :(

Nou meis, hopelijk vind jij ook snel weer ergens liefde en geluk, ik gun je dit van harte, je bent een kanjer.

Liefs Caroline  :-*

PS. Uiteraard Cor, jij ook heel veel geluk met je nieuwe vriendin.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hai mensen,

Tjee zeg wat leuk dat Cor een nieuwe vriendin heeft.
Ik hoop dat Cor hierin zijn geluk kan vinden.
En ik vind het knap van jou hoe je ermee om gaat.
Zo makkelijk en zo op en in alles.........neem me petje ervoor af Peet  :-*
Ik hoop ook voor jou dat jij tct je liefde tegemoet mag komen, en dat je kan slagen voor een mooie woning.

Spannend vanavond...............en ik hoop dat het klikt tussen jullie tweeen (vrouwen dan)
Ik hoop dat Cheeky en Chara jou niet zal missen nu jullie niet meer samen zijn.
Maar Petra...........als je eenmaal je draai hebt gevonden, hoop ik nog eens bij je op bezoek te kunnen komen  ;)
Sterkte verder...........

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Mariska

Hoi Peet en Cor,

Wij gaan morgen op vakantie, maar ik wil hier nog eeven een dikke knuffel langsbrengen voor jullie allebei ;)

Ik sta erg te kijken van alle gebeurtenissen, maar ik ben oprecht blij voor jullie allebei.
Peet, je gaat er super mee om!
Dat vind ik echt bewonderenswaardig.
En voor Cor ben ik natuurlijk heel blij.
Raar idee dat je zijn nieuwe vriendin gaat ontmoeten, ook voor haar ;D
Nieuwe vriendin ontmoet vrouw :D

Ik hoop je na mijn vakantie gauw weer te spreken en sorry dat je zo weinig aan mij heb gehad de afgelopen tijd!

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Petra,

Wow, dat is even een ommezwaai. Je weet nu wel gelijk je toekomstige adres.

Ik hoop ............ ja wat hoop ik...... in ieder geval dat het ook klikt met de nieuwe vriendin van Cor. Ook hoop ik dat nu alles in een treinvaart gaat, de verkoop van dit huis etc.

Hopelijk horen we je hier nog, zou wel fijn zijn.

Cor de groeten en jullie allebei heel veel geluk in alles, maar vooral in de liefde.

Groetjes, Nel :)

~Natas~

Hai Cor en Petra,

Ik zat ineens aan jullie te denken..........dus daarom dit gebaar aan jullie

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Petra en Cheeky

Ha Allemaal,

Hier even een update van het Cor & Petra-front:

•   Cor's nieuwe vriendin is heel aardig. Ik ben er nu al verschillende malen geweest en zelfs al een keer blijven gourmetten. Ze heeft 2 tienerkinderen (jongen en meisje), dus da's wel even wennen voor Cor, maar ook wel weer erg gezellig en goed.

•   Cor is al bij zijn vriendin ingetrokken. Dit betekent dat ik in het nieuwe appartement ga (dat eind april/begin mei zal worden opgeleverd). Ons huis staat nog in de verkoop, vrijdag weer kijkers... .spannend!

•   Ik ga waarschijnlijk toch zelf de valkjes houden, dus Cheeky en Chara blijven bij mij! Cor neemt alleen Gizmo.

•   Met Cheeky en Chara gaat alles prima! De donderstenen hebben van de week heerlijk met mij samen avondeten genuttigd, wat betekende dat Cheeky er steeds met de tagiatellesliertjes vandoor ging en Chara ook en stukje wilde en het een tafereeltje werd van Lady & Vagebond met de spaghetti.... Zooooooo lief!!!!!

Goed, volgens mij zijn dit de belangrijkste nieuwtjes voor nu!

Liefs en tot gauw (en dan met foto's)!

gonnie

Hoi Petra
Dat had ik wel willen zien , die sliertjes , fijn dat jij de valkjes houd, is voor ons hier op het forum wel net zo gezellig, en foto`s goed zo ,ik zou zeggen doe je best, en tot hèèèèl snèl
Groetjes Gonnie

valkchico

Hallo Petra(en cor)

Wat goed dat het allemaal soepel gaat met de nieuwe vriendin en het huis.
Maakt het allemaal toch iets makkelijker :).
Gezellig dat ze toch bij jou blijven ook gezellig dat je dan niet alleen eet ;). veel pasta eten dus hhaha

Succes vrijdag met het huis en ik hoop dat het voor beide snel word verkocht, en nogmaals voor beide fijn dat jullie nog zo met elkaar omgaan.

gr Esther

Riny

Hoy Petra
Fijn dat je valkjes bij jou blijven wonen,
je blijft anders zo alleen achter.
Ik ben blij voor je dat het klikte tussen jou en Cor zijn vriendin,
dat maakt alles veel makkelijker.
Succes Vrijdag.
Groetjes Riny :D

Kolkkie

Hey Petra,

Wat is er veel gebeurd zeg.

Gelukkig klikt het wel tussen jou en die nieuwe vriendin van Cor.

Cheeky en Chara blijven dus bij jou :).
Dan heb je je maatjes lekker bij je.

Ik hoop dat je snel naar je nieuwe onderkomen kan en dat je oude huis snel wordt verkocht.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Rianne

Wow Peet, ik loop even op achter! Maar je komt erg relaxed over met wat je schrijft, ik hoop dat dat ook echt zo is. :) Veel sterkte, maar vooral veel geluk voor jullie beiden! :D

Caroline

Hoi Peet,

Wat leuk dat je valkjes met jou mee verhuizen. Dit betekend dat we je hier misschien toch ietsje meer zullen zien.  ;)

Wat fijn dat er een klik is tussen "de nieuwe vriendin" en de echtgenoot.  ;D ;)

Zal zeker wel wennen voor Cor, 2 grote kinderen er bij.

Nou succes met de kijkers vrijdag.

Hou je taai, liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hai Cor en Petra,

Nou het is goed nieuws dat het klikt tussen jullie.
En dat Cor ineens 2 grote tiener kinderen heeft, ach dat went wel.
Ze zijn bijna volwassen, en het belangrijkste is gewoon dat het klikt tussen hen, en dat ze Cor accepteren.
Maar vind het erg leuk voor hem dat hij al bij haar is ingetrokken.

Spannend Petra...........ben benieuwd met de kijkers, nu hopen dat jullie huis snel verkocht wordt.
En dat jij alleen in dat appartement zal gaan intrekken, zal ook wel wennen voor jou zijn.
Jullie plan is toch ineens heel anders gelopen, maar ja wat kan je eraan doen.
Ook vind ik het GAAF dat jij de valkjes krijgt, dan ben je toch niet zo alleen.
Gelukkig zijn jullie daar goed onderling uitgekomen.

Geef Cheeky en Chara maar een lekker knuffel van ons, en sterkte deze week.
Hopelijk tot snel.

:-* Natas, Joepie & Jesse