2 augustus 2025, 14:22:44

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

17 februari 2006, 09:56:40 #2625 Last Edit: 17 februari 2006, 10:03:01 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Allemaal,

We zijn alletwee onder de indruk van de reacties hier, maar ook van de vele IMmetjes en mailtjes! Aangezien daar het meeste toch al in gezegd is en nog steeds wordt (voor de een wat dieper dan voor de ander), wil ik in dit verhalenboek daar nu niet verder meer op ingaan. Alleen als er nieuws te melden is uiteraard, dan horen jullie dat van Cor of van mij!

Back to life:
We hebben wat leuks te vertellen over Cheeky... Hij is nl. helemaal wild van de Etos-reclame! (ta-ta tadadadarata... etc...) Dan begint hij wild mee te fluiten! Echt heel leuk om te horen! Chara schettert dan wat mee op haar manier! Grappig is dat om te horen.  ;D Voorheen deed hij dat alleen op de reclame van SPEURDERS.NL.... maar nu dus ook bij de ETOS! Wie weet, zou het ooit nog eens leiden tot echt een liedje afmaken? Roodkapje heeft het ook maar 1x gered, daarna nooit meer zolang....

Nieuwe foto's heb ik helaas al weer eventjes niet gemaakt... gaat beslist wel weer gebeuren hoor! Dus ik heb nog even twee ietsje oudere uit de kast getrokken....

Dat was het weer even voor nu! Meneer en mevrouw gaan zich nu te buiten aan een overheerlijke knabbelstaaf. Deze is speciaal voor de rui, heeft extra vitamientjes, staat althans op de verpakking! (voor de rui).

Liefs,
Peet

Roosje

Oh wat ben ik een tr*t zeg. Ik was zo bezig met mezelf en leuke dingen dat dit alles helemaal langs me heen is gegaan :o

Wat vind ik het knap hoe jullie hier mee omgaan! Het is niet niks, en toch kunnen jullie beiden jullie weg erin vinden.

Ben er even stil van. Maar vooral uit respect voor jullie 2!

Ankie

Hoi Peet

Die staven tegen de rui geef ik ze ook wel eens !
Of het echt werkt weet ik niet hoor ,maar ze vinden ze in ieder geval wel lekker !!!
Wat leuk dat Cheeky reageerd op reclamedeuntjes ! Het is me bij Zazou en Nala nog nooit opgevallen ! Wel als er valkjes op tv te horen zijn ...daar reageren ze wel op !
Ik heb net een cd met vogelgeluiden binnengekregen en ben wel benieuwd hoe ze daarop reageren !

Ik vindt de wat oudere foto's ook erg leuk hoor !! Niemand die ziet dat het al wat oudere foto's zijn  ;D ;D ;D

Zie je gauw !!! Na de carnaval !!! ;D

Groet van Ankie

Rianne

Hey Peet, daar is ie hoor:

Lin

Leuke foto's. Kan cheeky hem al precies nafluiten?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkchico

hallo petra,

Oude of nieuwe foto's ik vind alle foto's mooi en leuk (oke bijna alle). Ik ben zo snel tevreden hahahaha

De reclame van de etos ik ben weer super blond hoor want ik kan hem me even niet voor de geest halen (zie je wel grijze massa is in winterslaap).Nu heb ik gelijk wat te doen vanavond reclame zappen moet hem toch even zien althands horen.

ga ik nu dus doen want mijn huisgenoot gaat de kabel van de adsl eruit  halen want menr.gaat spelletje doen >:(

gr Esther

O ja zal me ook nog even netjes voorstellen aan Cor aangezien ik tegen jullie beide aan zit te typen??
Hallo Cor :) ik ben Esther.

mt vr gr Esther

gonnie

Hoi Peet
Wat leuk zeg reclames nafluiten , dat horen ze dan vaak en dan blijft het hangen bij ze .
Frans fluit een liedje van het forum en vader jacob , niet dat ze het helemaal uitfluiten maar een gedeelte je zal het wel herkennen nà de carnaval. ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Citaat van: Roosje op 17 februari 2006, 13:15:24
Oh wat ben ik een tr*t zeg. Ik was zo bezig met mezelf en leuke dingen dat dit alles helemaal langs me heen is gegaan :o

Wat vind ik het knap hoe jullie hier mee omgaan! Het is niet niks, en toch kunnen jullie beiden jullie weg erin vinden.

Ben er even stil van. Maar vooral uit respect voor jullie 2!

Daarom ben je toch nog geen tr*t joh, Roos! Ik ben juist blij voor je dat alles eindelijk lekker gaat! Dat wij gaan scheiden staat daar compleet los van hoor!  ;) ;D  En wie weet, worden we alletwee gelukkiger na de scheiding! Daar gaan we wel van uit! Dusssss..... je hoeft nergens over in te zitten!  ;) Enneh... bedankt voor je respect! Cor en ik doen gewoon wat goed voor ons voelt. Dat dat respect oproept, daar zijn we alleen maar blij mee!

Citaat van: Ankie op 17 februari 2006, 13:37:05
Hoi Peet

Die staven tegen de rui geef ik ze ook wel eens !
Of het echt werkt weet ik niet hoor ,maar ze vinden ze in ieder geval wel lekker !!!
Wat leuk dat Cheeky reageerd op reclamedeuntjes ! Het is me bij Zazou en Nala nog nooit opgevallen ! Wel als er valkjes op tv te horen zijn ...daar reageren ze wel op !
Ik heb net een cd met vogelgeluiden binnengekregen en ben wel benieuwd hoe ze daarop reageren !

Ik vindt de wat oudere foto's ook erg leuk hoor !! Niemand die ziet dat het al wat oudere foto's zijn ;D ;D ;D

Zie je gauw !!! Na de carnaval !!! ;D

Groet van Ankie

Cheeky reageert weliswaar op de reclame, maar nafluiten is er niet bij hoor! Hij maakt alleen een geweldige herrie met zijn fluitconcerten!  ;D Laat even weten of er reacties zijn op je CD met vogelgeluiden! Enne... ik kan ook niet wachten tot na de carnaval... zien we elkaar lekker weer!

Citaat van: Rianne op 17 februari 2006, 14:35:02
Hey Peet, daar is ie hoor:

Dank je wel Rianne! Tinco is prachtig geworden! Fijn dat je zo snel mijn verzoekje honoreerde....!

Citaat van: Lin op 17 februari 2006, 16:18:59
Leuke foto's. Kan cheeky hem al precies nafluiten?

Helaas Lin, daarvoor moet Cheeky denk ik bij jou in de leer! Het resulteert tot nu toe alleen in een ongecontroleerd fluitconcert! Kortom: gewoon een opgewonden Cheeky!

Citaat van: valkchico op 17 februari 2006, 20:33:43
hallo petra,

Oude of nieuwe foto's ik vind alle foto's mooi en leuk (oke bijna alle). Ik ben zo snel tevreden hahahaha

De reclame van de etos ik ben weer super blond hoor want ik kan hem me even niet voor de geest halen (zie je wel grijze massa is in winterslaap).Nu heb ik gelijk wat te doen vanavond reclame zappen moet hem toch even zien althands horen.

ga ik nu dus doen want mijn huisgenoot gaat de kabel van de adsl eruit halen want menr.gaat spelletje doen >:(

gr Esther

O ja zal me ook nog even netjes voorstellen aan Cor aangezien ik tegen jullie beide aan zit te typen??
Hallo Cor :) ik ben Esther.

mt vr gr Esther

Fijn dat je zo snel tevreden bent Esther! Hahaha, ben je dat met alles?  ;) ;D Ben benieuwd of je inmiddels al de reclame van de ETOS hebt gezien, met name gehoord?! Enneh... Cor vond het erg lief dat je jezelf speciaal even hebt voorgesteld aan hem! hihihi!

Citaat van: gonnie op 17 februari 2006, 20:50:12
Hoi Peet
Wat leuk zeg reclames nafluiten , dat horen ze dan vaak en dan blijft het hangen bij ze .
Frans fluit een liedje van het forum en vader jacob , niet dat ze het helemaal uitfluiten maar een gedeelte je zal het wel herkennen nà de carnaval. ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Dan is Frans veeeeel verder dan Cheeky want die fluit de deuntjes nog niet zo nauw na....!!! Maar ik zal het ongetwijfeld horen als ik na de carnaval met Ankie bij je kom!

Hierbij dan nu wel wat recente foto's van vanmorgen!

Dat zijn ze weer voor vandaag!
Chara zit trouwens aardig in de rui, wat je wel kunt zien op de eerste foto! Maar denk maar niet dat de heer en dame in bad gaan! Hun luxe kuip staat al dagen voor ze klaar....!

Groetjes,
Peet

Caroline

Hoi Peet,

Leuke foto's weer.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 18 februari 2006, 08:36:00
Chara zit trouwens aardig in de rui, wat je wel kunt zien op de eerste foto! Maar denk maar niet dat de heer en dame in bad gaan! Hun luxe kuip staat al dagen voor ze klaar....!

Hoi Peet.
Misschien moet je wat Spa Rood in doen, dan denken ze dat het een bubbelbad is ::) :P
Geen dank! Ivana

;D ;D ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bobbie

Hoi hoi,

Leuke foto's weer. En die Chara op de laptop (toch ???).

Die laatste foto denkt ze vast: hier heb ik schijt aan *flats*.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

hahaha een bubbelbad,. ik vind hem top gevonden Ivana,. ;D
Dat ik hier niet eerder opgekomen ben,. ik ben elke keer met een rietje bubbels in hun bad aan het blazen ::) :P ;D

Leuke foto's Petra :D,.en het lijkt net of Chara een hapje laptop wil nemen,. hihi

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Petra
Wat een mooi koppie.
Daar moet je wel van houden.
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Peet

Gezellig...we hebben een trepeldatum !!!!
Tot trepeldag ! ;D...Leuk ,ik heb er echt zin in !!!!!

Groet van je trepelvriendin !

Valerie

Trepel?  ???
Wat een leuke foto's weer! In de rui of niet in de rui, Chara is en blijft mooi! Ik durf haar foto's niet aan Peppie laten zien, want die is op slag verliefd.  ;D