2 augustus 2025, 18:10:56

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Petra,

Is dit even schrikken  :o
Jullie hebben er duidelijk goed over nagedacht, maar het zal moeilijk blijven. Vooral als de tijd steeds dichterbij komt.
Ik wens jullie beiden heel veel sterkte de komende maanden.

Liefs,
Monique

valkchico

Hallo Petra,

Wat kan ik nog toevoegen aan alles wat er al gezegd is, niet veel denk ik.

Goh je neemt me met deze mededeling even mee terug in de tijd :(.

Als ik het goed begepen heb dan blijft Cor in jullie nieuwe huisje wonen?
Waar ga jij heen?
En kom je nog terug op het Forum?
bah wat een vragen en dan is dit echt niet het enige wat door mijn hoofd jaagt.

Heel veel sterkte de komende tijd vrienden of niet deze beslissing gaat je niet in je koude kleren zitten!
en dikke knuf (hele dikke)
gr Esther

Ankie

Lieve Peet

Ik wil hier toch ook nog even een reactie geven !!!
Ik weet dat het heel moeilijk voor je is en daarom wil ik je het volgende even toewensen.....maar eigenlijk wist je dat al !

Ik wil ook nog even kwijt dat ik de foto's van Cheeky en Chara
weer helemaal lief vindt .

:-* van Ankie

Petra en Cheeky

Lieve Allemaal!

Hopelijk nemen jullie het mij niet kwalijk dat ik niet op jullie allemaal afzonderlijk reageer, maar even in 1! Jullie lieve woorden, IM'metjes, mailtjes, plaatjes en gedichtjes hebben ons enorm ontroerd! Het is inderdaad niet zomaar iets, uit elkaar gaan. Zeker na 15 jaar huwelijk en daarvoor nog samenwonen. Het is ook zeker geen beslissing over 1 nacht ijs geweest. Ik kan jullie verzekeren dat er heel veel twijfel, toch maar weer doorgaan, en schuldgevoel aan vooraf is gegaan. De beslissing uiteindelijk nemen is nog pijnlijker, al weten we diep in ons hart dat het goed is voor mij en Cor.

Woorden dat we er nu allebei wel de liefste vriend van de wereld bij hebben gekregen, ontroerden mij zeer! Want dat was mijn persoonlijke grootste streven: Cor niet ongelukkig maken en vrienden blijven!

Goed dat was het even voor nu. Wat Cheeky en Chara betreft, die krijgen een prima leventje bij Cor in het nieuwe appartement. Ik ga woonruimte in Zeist of omgeving zoeken, waar ik ook werk. Wie weet, wordt dat alsnog Amersfoort, maar dat is even afwachten. Ik hou jullie op de hoogte via dit dagboek, als jullie dat ook fijn vinden. Enneh... we zijn nog niet uit elkaar hoor en wonen nog gewoon samen tot mei/juni als het appartement wordt opgeleverd en ik hopelijk iets anders leuks heb gevonden.

Heel veel liefs en nogmaals bedankt voor jullie overweldigende meeleven!

Peet

P.S. Mailen of IMmen mag altijd! Cor zowel als ik willen nog heel lang op het forum blijven. Voor mij geldt dan even zonder valkjes straks... maar dan lees ik wel bij jullie hoe het gaat en begin een boekje over mijzelf of zo, of ik gebruik gewoon het boek van Cheeky en Chara... heb ik eigenlijk nog niet zo over nagedacht!!! ;) :)

Lique

Hoi Petra en Cor,

Jeetje, ik schrok wel een beetje toen ik dit net las.
Jullie zullen ongetwijfeld zelf het beste weten wat goed is voor jullie, en daarom op deze beslissing uitgekomen.
Wel vind ik het ontzettend jammer, maar is het misschien ook wel beter zo.
Ik hoop dat het geen snel genomen beslissing is, en dat jullie hierover toch vaak hebben kunnen praten, maar dat zal ongetwijfeld zo zijn.
Ik vind het toppie, dat jullie wel gewoon contact blijven houden als vrienden. Hopelijk zal dat ook goed contact blijven.
Ook vind ik het erg goed, dat jullie al na hebben gedacht over de dieren. Waar wie heen gaat. Wel hoop ik Petra, dat je zelf ook 2 valkjes zal nemen. Je bent nou eenmaal een valkenliefhebber, dus zal je vast en zeker weer opnieuw beginnen met valkjes. maar geef het de tijd...

Ik wens jullie beide veel sterkte toe. Hopelijk kunnen jullie de aankomende tijd als 2 volwassen mensen met elkaar omgaan, zonder ruzie of verdriet. En hopelijk zullen jullie beide hier sterker uit gaan komen.

Succes en sterkte cor en petra!

groetjes Lique

Caroline

Hoi Peet,

Ik wilde je even laten dat ik het in ieder geval wel heel erg leuk zou vinden als je ons op de hoogte blijft houden. Zoals je zelf zegt/vraagt. Je bent toch één van ons, met of zonder valkjes en ik mis je de laatste tijd al zo in onze dagboekjes. Dus please, verdwijn niet helemaal uit ons "forumje"??

En even mijn complimenten hoe jullie hiermee om gaan hoor.  ;)

Sterkte!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Nou, ik dacht even weer kijken hoe het gaat met alle drukte...

Nou ik schrok me kapot.. Mijn adem stokte helemaal en ik ben best ontdaan. Vanaf de eerste dag dat je reageerde heb ik alles gelezen wat je schreef en wat Cor natuurlijk ook schreef. Daarna heb ik cor nog in het echt gezien en dat schept toch een band. Je leest alle verhalen ook gewoon persoonlijke en dan heb je dus gewoon een band. Zo voel ik het. Wel erg dat na het goede nieuws van verhuizen jullie uit elkaar gaan. Of was het toen al bekend? Ik weet niet zo goed wat ik verder nog kan zeggen. Ik hoop dat jullie goed door de verdrietige tijd doorkomen en anders helpen wij jullie wel!

Fijn dat we op de hoogte worden gehouden avn de valkjes, maar jullie zullen vast ook nog wel wat over jullie zelf schrijven. Ik denk net als Lique dat jij Petra ook wel een valkje gaat halen.

Verder wil ik jullie dus veel steun wensen!

Groeten een toch wel geraakte Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Urban Leopard

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor alle lieve reacties in zowel het verhalenboek als via IM en MSN. Doet ons allebei erg veel goed.

Gezien alle reacties leek het ons wel raadzaam om even iets meer te vertellen over het hoe en waarom.

Een aantal mensen weten al dat ik 4 jaar geleden betrokken ben geweest in een ernstig auto-ongeluk. Niet mijn schuld maar helaas, daar kun je op zo'n situatie niets mee.
Na in de eerste instantie gewoon weer door te zijn gegaan met ons leven werden de problemen met mijn gezondheid in de loop van de maanden steeds erger en uiteindelijk kwam ik in de ziektewet terecht. Uiteiendelijk werd de diagnose zware whiplash gesteld en ben uiteindelijk zelfs in de wao beland. Nar 2,5 jaar allerlei therapien te hebben gevolgd kwam ik uiteindelijk terecht in het ziekenhuis in Amersfoort waar ook nog eens de diagnose Post Traumatisch Stress Syndroom e mogelijk ook Chronisch Vermoeidheidssyndroom werd vstgeteld. Uiteraard volgde vele therapien :)

Gevolg van dit alles was helaas wel dat ik heel erg ben veranderd qua persoonlijkheid en dat Petra daar maar in mee moest groeien. Dat is voor geen van beiden makkelijk. We zijn erg goede vrienden maar dat is het dan ook en deze situatie is nu al langer dan een jaar. Op een gegeven moment moet je jezelf de vraag stellen of dat voldoende is voor een relatie en in ons geval is dat niet zo. Vriendschap en houden van is niet genoeg als je geen dingen meer samen kunt ondernemen bijvoorbeeld.

Daarom hebben we besloten om uit elkaar te gaan en ieder onze eigen weg te gaan.

We blijven vrienden en met een beetje geluk komen we niet zover bij elkaar vandaan te wonen. Uiteraard zal ik proberen om de verhalen van Cheeky en Chara voort te zetten en ook Petra zal een duit in het zakje doen aangezien ze ze nog regelmatig zal zien hoor :)

OK, lang verhaal maar we vonden het nodig om e.e.a. te verduidelijken.

Tot snel

Caroline

Hoi Cor,

Eigenlijk ken ik je niet, alleen maar van de verhalen hier die Peet schreef.

Toch wilde ik je even zeggen dat ik het heel erg dapper van je vind om op deze manier toch een stukje van je hele leven bloot te geven. Knap hoor!!

Voor jou hoop ik dat jij je leventje ook weer een beetje op de rails krijgt want uiteraard is het niet niks voor Peet om een "ander persoon" als partner te krijgen maar om zelf een totaal ander persoon te worden gaat je ook niet in de koude kleren zitten.

Daarom ook voor jou, heel veel sterkte en geluk in de toekomst!!

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Cor,

ik heb je éénmaal ontmoet en de tweede keer met Avifauna kon je helaas niet mee,.

Ik vind het fijn om te lezen dat jullie als goede vrienden uit elkaar gaan,. 15 jaar(en daarvoor samenwonen) is zeker niet niets,. en het zal voor beide straks nog erg moeilijk zijn.
Het zal voor Petra erg moeilijk zijn geweest om je zo te zien veranderen en ook voor jezelf is het verschrikkelijk als je er geen grip meer op hebt,. en je jezelf langzaam een andere Cor ziet worden.
Ik wens ook jou veel sterkte de komende periode Cor, je komt op mij over als een hele sympathieke man en ik hoop dat je straks weer een beetje je draai kan vinden,.

Jullie verdienen het allebei om erg gelukkig te zijn

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

15 februari 2006, 22:46:20 #2620 Last Edit: 16 februari 2006, 14:37:10 by bobbie
Hoi Cor,

(ik heb bovenstaande tekst weggehaald, het is ondertussen door je gelezen. Ik had het eigenlijk per IM moeten maillen :-\)

Het is voor jullie allebei erg moeilijk, dat snap ik. Ik werd na het lezen van jouw stukje even terug geworpen naar toen.

Op een gegeven moment houdt het op. Ik vind het heel knap van jullie zoals jullie hier mee omgaan.

Ik wens jullie allebei donders veel sterkte de komende tijd.
Met zo'n zware periode achter de rug zullen jullie dat hard nodig hebben.

Ik ben niet zo zoenerig, maar voor allebei een dikke  :-*.

Groetjes, Nel

Rianne

:-\ ben er ff stil van Cor, wat een verhaal...

Lin

Ik had eigenlijk al een vermoeden dat het daar iets mee te maken had. Wel knap om je emoties zo aan 'onbekende' te vertellen. Heb ik bewondering voor!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Hoi Cor,

Ik heb de hele tijd aan jullie zitten denken. Ik doe eigenlijk niks anders. Ik vind het zo jammeer voor jullie, maar als het echt niet meer gaat, dan gaat het niet.
Ik wilde je nog een IM sturen, maar doe zoiets persoonlijks veel liever via de mail en ik heb van jou geen mailadres, enkel dat van Petra.
Ik wil ook jou heel veel sterkte wensen en als het moeilijk gaat, wij zijn er allemaal voor jou / jullie.  :-*

aad

hoi peet en cor

Ook hier ben ik een poosje niet geweest .. dus even terug lezen ..nou ja even !!
Was er ruim een half uur met bezig ..zolang niet geweest  :-\
Kan alleen maar zeggen heel veel sterkte beide.. want het zal niet erg makkelijk geweest zijn deze beslissing!
Maar goed die dingen gebeuren nu eenmaal ... wel fijn te lezen dat jullie als gooede vrienden uit elkaar gaan !
Hoop wel dat je af en toe nog eens bij die eierboer op visite kom.. tis trouwens op dit moment naar ik hoop (ben wel een digivalkebeet ) waarschijnlijk bijna zover ..
Je hoort het wel ..of lees het wel denk ;)

Groetjes Aad