7 mei 2025, 14:48:57

Mijn valkjes!!

Gestart door antoine, 18 maart 2005, 17:46:17

« vorige - volgende »

antoine

Lin

Hey,

Bij jou dus ook al gewipwap! Het hangt zeker in de lucht!! Lang leven de lente...;D Wat leuk voor je dat het goed gaat.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

antoine

hoi allemaal,
vandaag is het prachtig weer ;D
en de nestkasten hangen op in de volière van eergisteren, en de valkjes zijn zo geinteresseert ;D
de koppels zitten er de hele tijd in en uit te kruipen ;D
hopelijk komen er rap eitjes!!
ik heb ook het nummer van de valkparkieten kweker waar Riny en ik onze lutino geelwang gaan halen ;) maar dat stuur ik haar per IM door ;)
ooooooooooo, ben zo blij ;D allemaal alleen maar goed nieuws!! :D ;D
groetjes antoine

margreet

hallo Antoine,

Zeker lekker weer vandaag, geniet maar fijn van je valkjes en een goed broedseizoen gewenst en succes bij de kweker, hopelijk gaat je wens in vervulling.

groetjes Margreet

Lin

Hehe Antione,

Gelukkig goed nieuws. Ik hoef het eigenlijk niet te typen.. maar straks wel fotos plaatsen van je nieuwe aanwinsten! ;D

Groeten, Lin

antoine

hoi Lin,
ik heb naar de kweker gebeld, en hij had net grote uitverkoop gedaan, omdat hij een beetje kalmeraan wouw gaan kweken, hij had al zijn geelwangen weg gedaan! hij zij me dat ik in de zomer vakantie eens mogt terug bellen, want dan had hij er mss wel  ;D!
verder had hij allemaal speciale mutaties, maar daar moest hij eerst nog jonkies van krijgen, en ookal had hij jonkies, ze koste veel te veel voor mij om die te kunnen aanschaffen,... :-[
maar ik ga nu verder op zoek naar een lutino geelwang pop, en hopelijk vind ik ze, zo niet, dan bel ik die man terug ;)
groetjes antoine

Lin

Hoi,

Wat jammer moet je nog even wachten. Maar je moet maar zo denken je hebt wel ong. 15 jaar plezier van een valkje. En misschien kan je nog wat terug verdienen als je jonkies krijgt. Ik vind het het geld altijd wel waard. Ik hoop voor je dat je een lutinogeelwang pop kan vinden.

Groeten, Lin

antoine

hoi Lin,
ja, ik vind zelf ook dat het geld de moeite waart is, maar die gene die zo duur is waarover ik het heb, is een zeer zeldzame en speciale mutatie, en zo duur..! :-\ de mutatie is geelwang fallow gepareld, deze valkparkieten zijn gewoon knalgeel met nog eens gele wangen zij de kweker, hij zelf had er zo 7, en daarvan al 5 weggedaan, nog 2 poppen had hij over en die waren gerezerveerd! :-\ maar hij zou er voor mij wel kunnen krijgen zij hij, en ik zij, fijn! maar toen ik achter de prijs vroeg, ben ik van gedachte veranderd, namelijk 400 euro per stuk :-\ is een beetje heel veel voor iemand van 12 jaar he!
groetjes antoine

Lin

Oke 4oo euro!!! allemachtig, nee dan begrijp ik je hoor. Wel een mooie mutatie trouwens.

Groeten, Lin

antoine

hoi Lin,
ja vind ik ook een prachtige mutatie, vind het ook jammer dat ze zo veel kosten....
maar kom, je kunt niet alles hebben he ;D
ik vind wel een lutino geelwang pop, ookal duurt het jaren lang ;D :D maar dat zal wel niet, in de zomer vakantie bel ik die man terug op, en mss heeft hij er dan wel ;)
groetjes antoine :D

antoine

hoi allemaal,
vandaag weer een prachtige dag ;D
de valkjes wipwappen nog steeds :D maar nog geen eitjes :-\ maar dat komt wel ;D!
zaterdag ga ik normaal gezien naar een vogel kweker voor valkparkieten popjes ;D dan haal ik daar een witmasker bont popje, een gepareld popje, een albino popje of een andere mutatie, hij heeft er zo veel ;D en dan wieweet nog een mooi koppeltje ;D het gaat een grote aankoop worden, voor een goed broedseizoen :D ;D
groetjes antoine

Lin

Hoi Antoine,

Iedereen gunt je een mooi broedseizoen en ik ben benieuwd met wat voor valkjes je gaat thuiskomen. en die eitje komen inderdaad nog wel.

Groeten, Lin

antoine

hoi Lin,
ja ikzelf ben ook benieuwd met welke valkjes ik ga thuiskomen ;D

groetjes antoine

zazoe

Hoi Antoine

Wel veel foto's plaatsen he, van je nieuwe aanwinsten!!!  :)

Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat halen.

Succes met het broedseizoen, ik hoop dat je veel mooie jongen krijgt.  :)

antoine

hoi Sanne,
bedankt ;)
en tuurlijk zal ik foto's plaatsen ;D

groetjes

antoine