8 mei 2025, 21:13:03

Mijn valkjes!!

Gestart door antoine, 18 maart 2005, 17:46:17

« vorige - volgende »

boezempje

hai antoine

jeetje wat je tog weer moet verdedigen  :-\
maar anita geloof me die jongen liegt niet het is een jongen jongen die genoeg heeft meegemaakt met zijn valkjes en ook een ander leven heeft als alleen valkjes hij heeft ook net zijn exame achter de rug,veel mee bezig geweest,geef hem nog ff de tijdt.

gr essie

Anita1

:-X ach laat allemaal maar.ik heb het wel gehad nu! anita

boezempje

hai

oke
wil je alleen helpen zo dat je weet hoe hij is.
sorry sorry >:(

ESSIE

Tara

Kom kom dames :( niet ruzieën, is toch nergens voor nodig?
Anita; Essie bedoelde het heus niet vijandig tegen jou toch?? Waarom nou zo boos meis?

Groetjes, Tara

Lique

Zoals jullie gemerkt hebben, zijn er een paar reacties weg gehaald. We nemen daarbij aan, dat de hint erg duidelijk is, om de discussie niet op deze manier voort te laten gaan.
En tóch blijft het maar doorgaan.

Hopelijk stoppen jullie bij deze! Anders zal ik strenge maatregelen moeten treffen.

groetjes Lique

antoine

hoi lique,
nu zal het gedaan zijn ;)
dit is mijn dagboek en er moeten leuke dingen verteld worden, geen ruzie nu ;) :)
groetjes antoine

Rianne

Ik zeg maar niks voordat ik verkeerde dingen ga zeggen.
Maar zitten en afwachten is een slechte eigenschap. Als het te lang duurt ga je zelf op zoek. Meer zeg ik er niet over.

Teug naar de orde van de dag. Hoe is het met je valkjes? ;D

Annouschka

Hoi Antione,

eerst moet er me iets van het hart, wat heb jij een origenele en leuke naam zeg, je hoort die naam niet veel meer!! Echt heel tof! :)

Hoe is het met de valkjes nu?? Zijn ze al wat beter??  En wat leuk dat je geelwangen krijgt, anders als je er niet direct aanraakt, ik ken ook nog wel een kweker die geelwangen kweekt. 

Groetjes
Annouschka

antoine

30 maart 2005, 11:52:21 #128 Last Edit: 30 maart 2005, 11:56:44 by antoine
hoi allemaal,
Muppet, ik begijp niet echt wat je bedoeld, kun je via IM eens uitleggen wat je eigenlijk bedoelt?
hoi Annouchka, dank je ;D antoine is een franse naam, haha, vnid hem persoonlijk niet echt mooi!haha! :D
vandaag gaat het heeel goed met de valkjes, ik ondekte deze morgent dat ik een nieuw trio heb ;D wildkleur man en wildkleur pop en cinnamon pop ;) :) ben kij blij!! ;D
oja, ik weet waar ik de geelwangen kan gaan halen hoor ;D heb een kweker gevonden, allen moet zijn telefoon nummer worden doorgebeld aan mij, en dan geef  ik dat ook door aan Riny, nogmaal gezien heb ik vandaag zijn nummer ;D
groetjes antoine

antoine

hoi allemaal,
heel goed nieuws!!! ;D
het lijkt vandaag wel de nationale wip wap dag :D ;Dhahah
mijn trio max(wildkleur man),aafje(wildkleur pop) en pino(cinnamon pop) hebben gepaard! ;D max met de twee dames, om de beurt!!! ;)
en mijn anders koppel zazoo(witmasker gepareld man) en lops(wildkleur pop)!!
goed he ;)
ben kij blij!!

Rianne

Komt vast door het mooie weer! ;D

antoine

hahaha, het regent hier :D :Dhaha!
groetjes antoine

Rianne

Echt waar? Het is hier stralend mooi weer!

antoine

hier regen en geen straaltje zon! :'( :'(

boezempje

hai antoine

super super super zeg dat kom door dat ze zich nu weer lekker voellen en door je goede zorgen
leuk voor je

gr essie :-*