9 mei 2025, 11:58:46

Mijn valkjes!!

Gestart door antoine, 18 maart 2005, 17:46:17

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Antoine
Heb jij al een Lutino Geelwang?????????????????????????
Groetjes Riny ;D ;D ;D

antoine

hoi Riny,
nee hoor ;D, maar zo rap mogelijk wel, ga men mama zo ver krijgen direct naar daar te gaan, ;D ;) ofwel met jou en Tara, hahahaha!!
groetjes antoine

Anita1

;D het lijkt allemaal zo mooi op een spelletje..
moet het eerst nog zien allemaal!
geloof er niks meer van.
geloof het pas als e foto's laat zien.en zeker riny het telefoon nummer geeft.je belooft het haar steeds weer,of ze krijgt geen duidelijk antwoord.dit is niet leuk meer voor riny.
als je wat belooft moet je het nakomen. anita

antoine

29 maart 2005, 11:20:58 #108 Last Edit: 29 maart 2005, 11:29:58 by antoine
hej zeg Antia,
gaat het nog ja?
ik heb aan Riny verteld dat ze het telefoon nummer zo rap mogelijk krijgt, en als ze geen gedult heeft, net zo als jij, dan moet ze zelf maar zoeken naar een kweker hoor...
ik zit hier ook maar alle moeite te doen om het te krijgen, en ze gaan het me direct doorbellen, en weetje, als je me niet gelooft, zul je het binnekort wel zien!
oja, Antia, je moet weten dat ik ook nog geen volwassene ben, ik kan ook niet overal direct naartoe en zo hoor, ik zit hier de hele tijd te belle voor het nummer, en ze gaan het me zo rap mogelijk geven! en dit krijg ik als dank....

antoine

en als je een duidelijk antwoord wilt Anita, hier komt het:
ik ken een lorie kweker, een hele groote, meg wel 800 lories, elke keer bestelde ik valkparkieten bij hem, en hij ging ze dan bij die kweker voor me halen, nu belde ik hem weer op om het nummer van die kweker te vragen, en hij zij dat hij dat niet had, omdat een vriend van hem die valkparkieten ging halen bij die kweker, dus zij hij dat hij ging bellen naar die vriend van hem , om het nummer van die kweker, en dan beld hij naar mij, en geeft hij het me door, en hij kan elk moment bellen, dus zie je, ik zit hier alles te doen, en wat krijg is als dank... mensen die me niet vertrouwen of niet in me geloven, of zelfs denken dat ik lieg, heel erg bedankt hoor.... :'( :'( :'(

antoine

ik zweer het Riny, het nummer komt!

Anita1

even over geduld hebben...
ik vind dat riny zekers wel geduld heeft.en zeker omdat haar wens naar een geelwang zo groot is..
ik ben blij dat mijn geelwangen wippen nu.
ik hoop haar er zo snel mogelijk 1 te kunnen geven.
en ik val je niet aan.nogmaals
ff nadenken als je wat zegt kan beter helpen.
gr anita

antoine

Anita,
ik wil ook heel graag geelwangen, dat ik men grootste wens, en ik weet wel dat Riny gedult heeft, maar als ze al niet eens meer op men berichten wilt antwoorden,.....
ik voel me helemaal niet goed nu hoor

Rianne

Lekker zo'n soap opera. Kan zoiets niet via IMetjes uitgevochten worden?

antoine

hoi Muppet,
nou het is gedaan nu, Riny is helemaal niet boos, en ze krijgt het nummer ook, en dat vind ze heel goed, dus kunnen we nu weer fijn doordoen!
groetjes antoine ;)

Rianne

antoine

groot gelijk Muppet ;)

Tara

Wat een discussie, ben nog maar wakker en mag al beginnen lezen ;D
Is toch helemaal niet nodig :). Anita; Antoine heeft net problemen achter de rug, dus het is wel een beetje te bedenken dat ie niet meteen dat nr. heeft. Antoine; Ergens heeft Anita wel gelijk dat je het niet gelijk moet beloven, ik weet, je doet je best om aan dat nr te raken, maar als je er dan niet in slaagt (wat jouw schuld niet is!) dan is het voor Riny ook niet leuk natuurlijk.

Groetjes, Tara

antoine

hoi Tara,
ik slaag er wel in hoor, gewoon nog even gedult, die man die het nummer doorgeeft heeft het nog niet, maar ik ga sewwes nog eens bellen ;D
hopelijk heeft ie het dan wel!
groetjes antoine

antoine

hoi allemaal,
Riny, ik heb net gebeld naar de kweker he ;)
hij vertelde me dat de valkparkieten kweker op verlengt weekend is, en morgen is ie terug thuis, dus heeft hij me gezegt dat hij morgen  het telefoon nummer, en het adress gaat doorgeven ;D :D en Riny deze keer is het echt!!
dus, morgen het telefoon nummer!!
groetjes antoine