7 mei 2025, 21:11:24

valkenparade 1e ronde van 2005

Gestart door boezempje, 26 maart 2005, 16:12:03

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Essie,

gelukkig dat die het nog goed doet..
Ik leef echt ontzettend met je mee Essie :-*

Ik denk aan je..

Groetjes, Tara :-*

Rianne

Hoi Ester,
ik begrijp dat je het nu ff helemaal zat bent. Maar je bent gek op valkjes, dat is duidelijk aan je te merken. En zoals je wel gelezen hebt, zijn er een hoop mensen hier die met veel tegenslagen te maken hebben gehad. Ook zij hebben gedacht 'ik stop ermee' maar beseften dat ze daar nog ongelukkiger van worden.
Geef het een tijdje rust, zodat je alles kunt verwerken. Je favoriete valkje, je allesje, om die te verliezen dat is echt vreselijk. Maar geef het niet op! Ik wens je veel sterkte toe.

gonnie

6 mei 2005, 13:26:24 #227 Last Edit: 6 mei 2005, 13:29:51 by gonnie
Hoi Essie

Nou dit is een ontzettend  lief schattig  donsje hoor, daar doe je het allemaal voor , en trek een deur open overal is het iets en je zou nooit willen ruilen , ik zal je niet vervelen met onze trubbel , maar als je dan zoiets hebt als dat snoezige valkje , dat weet jij ook wel dat maakt het allemaal de moeite waard ,dus essie we gaan er niet mee stoppen hòòr echt niet.
Na regen komt altijd weer zonneschijn.

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi Essie
eventje jou naar voren halen , lijkt me een goed plan , hoe staat het er nu voor met de twee valken die medicijnen krijgen ?

groetjes Gonnie

boezempje

hai gonnie

met pearl en kuifje gaat het prima
kuifje heeft nooit wat gehadt en pearl roep ik nog niet te hart ff afwachten nog
ze krijgen nog medicatie dat wel,
het lijkt er wel op dat het bij pearl aan begint te slaan dus laten we het hopen ik heb ff genoeg van de doden valkjes,
stormy en azarro liggen bij elkaar in kistje in de grond en ik heb er nog buikpijn van,voel me leeg en verdrietig,
maar dat het met pearl en kuifje goed gaat doet me ook weer goed gelukkig

gr essie

Ankie

Hoi Essie

Ik had gisteren al bij je gekeken ,maar dacht : ik laat je maar even met rust. Ben blij dat je er weer bent.
Gelukkig gaat het Pearl en Kuifje goed,daar ben ik blij om.
Je moet inderdaad nooit te vroeg juichen,dat is de goden verzoeken, maar je mag wel goede hoop hebben.
Ik wens je sterkte met al je verdriet en geef het z'n tijd..

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

marianca.

Hallo meissie,

Had een berichtje bij In Memoriam gezet maar lees nu hier hoe het met je gaat :(.Ben blij dat het met je valkjes wat beter gaat :)..nu jij en je gezinnetje nog :-*

liefs
marianca

Kirsten

Hoi Essie,

Fijn je weer even te lezen, heb aan je gedacht.
Ben blij dat het met Pearl en Kuifje goed gaat,.Misschien een stomme vraag maar ik vroeg me af hoe het met je dochter gaat. Vond het zo verdrietig om haar met stormy te zien,. Mijn dochtertje is ook helemaal weg van onze valken en ik kan me voorstellen dat zoiets voor haar een erg verdrietige ervaring is,. nogmaals sterkte en zoals ankie ook al zegt geef jezelf de tijd om het een plekje te geven.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

boezempje

hai

nou ff een update met pearl gaat het iets minder als gisteren
ik heb een uur met feld aan de lijn gezeten en hij dacht zeker aan ppgz dus moet ik voor de valkjes benenden ornetozemix gaan beginnen,
en omdat pearl gisteren een groene kont hadt en slijmerige poep en haar borst been heel goed te zien is nu en dat was bij stormy en azarro ook.eten doet pearl gelukkig wel heel goed maar zit de hele dag bol en valt soms om.ik moet wat poep opstuuren en dan weten we meer.
maar moest met de medicatie beginnen :'( :'( :'(
boven op zolder is gelukkig alles goed en zitten daar alle valkjes goed bij,
de kleinen van coco en benji doen het ook prima en misty en woody hebben 2 eitjes nu,de eitjes van boyd en angel weet ik niet of die nog gaan uitkomen,en coco en benji hebben nu weer 3 eitjes dus ze gaan het opnieuw proberen,
aahh we zien wel hoe het loopt.

de kleinen valk van benji en coco

gr essie

Ankie

Hoi Essie

Ik hoop dat de medicijnen gauw aanslaan en dat je snel de uitslag van het poeponderzoek hebt.
Even een vraag voor deze leek ,maar wat is ppgz?
Wat een leuke foto van die kleine, grote pootjes en heel schattig klein kuifje :D.
Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je snel wat meer zekerheid hebt.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

boezempje

hai

ppgz is papegaaiziekten niet goed dus.

essie

gonnie

Hoi Essie hopelijk duurt het niet lang voordat je de uitslag binnen hebt . Anders kan het natuurlijk wel eens te laat zijn voor pearl.

Groetjes Gonnie

marianca.

Hallo meissie,

Verdikke...kop op he meis...Pearl moet hier doorheen komen.
Heb je een priveboodschap gestuurd ;)

liefssss
marianca

Mandy

Hoi Es,

Ik duim ook mee dat Pearl er doorheen komt. :-\
Sterkte hoor.

Dat lutino jonkie ziet er goed uit hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

na alle tegenslagen weer blij nieuws.wat een gaaf jonkie heb je zeg!!
dat is dan weer de moeite waard kanjerr
en je hebt nog meer eitjes..
als je wat valkjes hebt weggedaan op zolder al je zien..loopt dan weer als een trein.moet gewoon.dan ook lekker overzicht.
knufff kuss anita :-* :-* :-*