6 mei 2025, 20:07:38

Mijn valkjes!!

Gestart door antoine, 18 maart 2005, 17:46:17

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Antoine,

dat wordt dus spannend voor je, gaaf hoor !
In elk geval,
ik ben zeker benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, en ik zou niet meer kunnen wachten tot zaterdag ;D

Onlangs zei ik ook dat ik weer eens behoefte heb aan een nieuw valkje, twee dagen later had ik al een :D

antoine

hoi allemaal,
vandaag wat somberder weer, maar de valkjes blijven wipwappen ;D
ze zitten de hele tijd in de nestkasten, en ik heb een nieuw koppeltje ;D namelijk, lutino man split wildkleur en albino pop, waarvan de split onbedent is!
ik wacht in spannig af tot er eitjes komen! :D ;D
oja, we gaan proberen iets vroeger naar de kweker te mogen gaan, zaterdag duurt nog zo lang vind ik ;D
groetjes antoine

Rianne

Houd je er rekening mee dat als je van dit koppeltje kleintjes krijgt dat je zwakkere jongen krijgt? Een albino is trouwens een lutino split witmasker.
Er is in 'mutaties' een onderwerp over.

antoine

hoi Muppet,
ik weet dat er zwakkere jonkies uitkomen, maar ik kan er ook niet aan doen dat ze een koppeltje worden he! :-\
ik zie wel, als het echt heel zwakke jonkies zijn, zal ik maatregelen moeten trekken :-\
groetjes antoine

Tara

Hoi,

je weet toch dat elk valkje sowieso 'wildkleur' in zich heeft, dit is geen split meer hoor :).

En verder zijn er wel meerderen die een koppel lutino x albino hebben. Natuurlijk kweek je zo beetje zwakjes, maar je kan ze toch moeilijk scheiden, dat is pas jammer.

Groetjes, Tara

antoine

6 april 2005, 20:18:42 #155 Last Edit: 6 april 2005, 20:22:43 by antoine
hoi Tara,
ja, ik vind het ook heel jammer als ik ze zou moeten schijden, maar er zijn zo veel mensen die een koppel lutino+albino hebben, Suzanne en Lique en peter bivoorbeeld ;D
vandaag zaten de valkjes weer de hele tijd in de nestkasten :D
de hele tijd in en uit, en sommige popjes bleven wel een tijdje zitten, en even naar die kant draaien, nee tog naar de andere kand, of nee, terug, of wacht, omgekeerd, of een beetje zagemeel er uit, enz..... :D :D en drukke dag dus ;D
mss gaan we vrijdag al naar de vogelkweker, maar het is niet zeker, hij is namelijk ziek , dus ging hij ons terugbellen of hij beter was vrijdag ;D!
en ik heb vandaag ook nog 6 nestkasten bij besteld ;D want nu had ik er veel te weinig :D
ze gaan me bellen wanneer ze er zijn :D
normaal maken we er zelf, maar daar heb ik niet zo een goede ervaring mee, dus nu een keer besteld :D ;D

groetjes antoine :D

antoine

hoi allemaal,
ben kij blij ;D
ik ben vandaag naar de vogelkweker geweest, en heb daar 5 prachtvalkjes gekocht ;D :D ;D
1 witmasker bont mannetje
1 witmasker cinnamon pop
1 witmasker bont geparelde pop
1 geparelde pop
1 cinnamon geparelde pop
ben zo blij ;D
ze zitten nu lekker samen in quarantiane (of hoe je het ook schrijft) ;D
er volgen foto's
groetjes antoine

Rianne

;D toe maar! Ik wacht met spanning op je foto's.

Gerda

Hoi Antoine,

Gefeliciteerd met de flinke aanvulling van je valkengroep.
En bijna goed: quarantaine.
Ze hebben gelukkig aanspraak aan elkaar.
'k Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes Gerda

margreet

hallo Antoine,

Gefeliciteerd met je uitbreiding, mooie mutaties heb je er bijgekocht, ben benieuwd naar de foto's. Bij te koop staat een geelwang voor 35 euro, lijkt mij erg weinig, was jij daar niet naar op zoek?.

groetjes Margreet

Riny

Hoy Margreet
Er staat een foto bij ,dat is geen geelwang volgens mij.
Groetjes Riny :D :D :D

margreet

hallo Riny,

De advertentie lijkt hetzelfde, maar de ene keer heeft hij het over een australische valkparkiet!!!, de andere keer over een geelwang!!!, zou hij het verschil niet weten, bij de een staat een foto, bij de andere niet, lijkt me ook wel erg weinig 35 euro incl. kooi, zal wel een vergissing van hem zijn.

groetjes Margreet

Riny

hoy Margreet
Ik ben eens benieuwd op die zonder foto heb ik gereageerd.
Groetjes Riny :D :D :D

margreet

hay Riny,

Ben ook benieuwd, kan haast niet voor dat geld, ben zelf niet op zoek, dus heeft reageren weinig zin.
Laat het even weten

groetjes Margreet

antoine

hoi Riny en Margreet,
ja dat is waar, ik ben opzoek naar een geelwang, maar Riny was me voor... :-\
groetjes antoine