13 juli 2025, 14:13:27

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Haaaai!
Hier komen ze dan!
Ik heb vandaag alleen groepsfoto's gemaakt, als ik ze los laat, dan plakken ze zich aan elkaar vast en vind ik het niet leuk om ze uit elkaar te halen alleen voor een foto :) Misschien zitten ze morgen meer verspreid...
In ieder geval, hier drie met Lady aan de voorkant

en hier drie met Daisy aan de voorkant

en Binky nog

Zoooooo.
Groetjes!!!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

hoi Ivy

Vraag me af waar die vogels van naar zitten kijken .. of heb je ze gehypnotiseerd  ;D ;D

Groetjes aad

marga

hoi Ivy
wat zijn het een dotjes
prachtige foto s
groetjes marga

Mara

Hoi Ivy

Wat een mooie foto's....*kwijl*

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Met zijn alle op het trosgierst ;D
Leuk hoor zo'n familie foto!!
Groetjes Kim, Karel en Lady

hippysuus

Hoi Ivy, wat een mooie valken kindjes heb jij in huis :-* Ik heb echt diep zitten zuchten hier, wat een schatjes!!!

Ivy

Hoi!
Vanochtend scheen het zonnetje zo prachtig dat ik echt foto's moest maken... in de vogelkamer:
Sammy

Zijn hormoontjes beginnen echt te spelen, het is een echte pubertje nu. Bijna 11 maanden, hij wil echt heel graag een vriendinnetje. Helaas heeft hij een verkeerde keuze gemaakt, Nicky is al bezet. Hij probeerde een keer op Binky te klimmen en nu jaagt hij af en toe Jelle door de kooi. Ik denk dat hij wildkleur heel erg mooi vindt... ben mijn vriend aan het overtuigen voor nog zo'n popje :D

Hij is nog steeds een kroelbeertje

maar niet de enige

Joepie, die ik heel graag met Sammy willen zien koppelen, heeft alleen maar oog voor Gerard. Zodra hij in de vogelkamer binnen komt (en dat is niet vaak) springt ze op zijn schouder en gaat ze kippetje zitten. Hoezo in de war ::) met twee prachtige mannen die beschikbaar zijn.

Jessie moet ook nog niks van mannen weten, of daar ooit een verandering in komt... maar ze blijft mooi, vooral als het zonnig is is zij zelf ook net een zonnetje

Jelle begint zich steeds meer op zijn gemak voelen. Hij komt nu vaak uit de kooi en af en toe vliegt hij een rondje. Toch is hij nog niet een deel van de groep. Hij is natuurlijk niet gewend om iemand van zich af te moeten vechten, lijkt wel of hij alle kleine gekibbel heel persoonlijk neemt :D en dan blijft hij uit de buurt. Vooral Sammy geeft hem moeilijke tijd, terwijl hij de enige was met wie hij mocht kroelen. Pfffff
Ik denk dat er nog een Arthur in mijn kamer komt te staan, dan kan ik ze een beetje verdelen en mag Jelle in de andere kooi, zodat hij niet meer door Sammy lastig gevallen wordt. Nu wel eventjes doorsparen...

Hij wordt steeds mooier, zijn veren zien er al een stuk beter uit (zijn staart zag er steeds heel rommelig uit maar die is nu prachtig glad).
Zijn kuifje is ook helemaal terug

Nicky en Makker zijn natuurlijk bezig alleen maar met hun eitjes.

Nicky heeft stiekem nog een eitje erbij gelegd, stom van mij dat ik niet eerder gecheckt heb. Toen er vijf lagen heb ik nog gekeken of ze niks bijgelegd heeft na twee dagen, ik dacht dus dat ze het bij 5 heeft gelaten. Nee hoor, mevrouw wilde toch graag een grote familie :D. Wel een beetje suf, want ei 4 en 5 zijn omgeruild voor nepperds en ei 6 kon ik niet meer omruilen omdat ik daar tijdens schouwen ook al leven in zag en ik kon het gewoon niet. Hopelijk gaat alles goed met de kleinste, hij zal wel een week later geboren zijn dan de rest. Maar ja in de vorige nest was er ook 5 dagen verschil tussen eerste drie en de laatste drie en het ging ook prima dus ik maak me nog geen zorgen.
Ik stuur dit berichtje wel eerst, hierna volgt nog een babyverslag :D

Tot zo!

Riny

Citaat van: Ivy op 26 februari 2007, 16:21:36
Hoi!
Vanochtend scheen het zonnetje zo prachtig dat ik echt foto's moest maken... in de vogelkamer:
Sammy

Zijn hormoontjes beginnen echt te spelen, het is een echte pubertje nu. Bijna 11 maanden, hij wil echt heel graag een vriendinnetje. Helaas heeft hij een verkeerde keuze gemaakt, Nicky is al bezet. Hij probeerde een keer op Binky te klimmen en nu jaagt hij af en toe Jelle door de kooi. Ik denk dat hij wildkleur heel erg mooi vindt... ben mijn vriend aan het overtuigen voor nog zo'n popje :D

Hij is nog steeds een kroelbeertje

Hoy Ivana
Zo'n knappe vent verdiend een popje met ook een een wit kuifje.
Het is ons met makker gelukt om Gerard te overtuigen, dat lukt nu ook weer.
Groetjes Riny

Ivy

De babies beneden doen het alle vier heel goed. Gisteren was niemand afgevallen, de oudste twee zijn al heel stabiel op hun gewicht, de kleinste twee zijn gestopt met het afvallen. Even kijken of ze vandaag zijn aangekomen, het nieuwe baasje van Binky wilt hem namelijk al op woensdag komen halen. We zien nog wel of Binky mee gaat werken :D

Hij is wel een beetje bangig, maar het zou geen probleem moeten zijn want hij wordt eerst een tijdje alleen gehouden (totdat hij tam is, dan krijgt hij een vriend(inne)tje)

Daisy is een schatje, ik zal het nog moeilijk hebben om haar weg te doen. Gisteren kwam ze bij me zitten toen ik op de bank zat, dat zegt toch wel genoeg.

Ze heeft totaal geen problemen met opstappen, kusjes krijgen (soms geven), alleen kroelen moet ze nog leren.

:-*

Lady is ook erg lief en stapt ook heel goed op, hoewel ze soms eventjes twijfelt :D. Ook haar kan ik kusjes geven en mijn bril vindt ze heel interessant, ze wil altijd graag een hapje nemen... ook van mij vinger, want als ik haar wil kroelen, wilt ze liever een stukje proeven  :)

ook van haar eigen teentje

Niet bang van de kamera...

Lady wordt zaterdag opgehaald, wat wordt de huiskamer toch leeg deze week :-X

Kleine Ino zoekt nog steeds een huisje. Ik ga zo een advertentie plaatsen, ze is ook al zelfstandig maar ze trekt samen met Binky, dus ietsje bangig. Ze zal het woensdag nog moeilijk hebben als haar kleine broertje weggaat...
Wel stapt zij goed op, Binky ook eigenlijk, dus ze is al goed op weg naar tamheid :)

Dus ja, een foto-update van vandaag, zo weten jullie weer wat ik in mijn schatkamer heb ;D

Groetjes, Ivana

Ivy

Ben nog twee foto's vergeten ;D

Hoi Riny.
Haha, wat vind je van een mooie cinnamon kuifje? :D Ik denk dat met de komst van nieuwe Arthur kooi ik wel weer kriebels ga krijgen... dus wie weet komt mijn droom nog uit met een mooie bonte mannetje a la deze spetter
Citaat van: Riny op 16 november 2005, 11:37:31

en misschien een fallow witmasker popje, die vind ik steeds mooier en mooier. Alleen kost die waarschijnlijk net zo veel als mijn nieuwe kooi haha. Maar goed, toekomst muziek ;D

Ja ja, hoe snel kan je maximale aantal valkjes omhoog komen. Maar dan kan ik beter mijn 'last will' schrijven, want ik wordt ws door iemand vermoordt haha. Als Gerard het niet is, dan mijn buren wel ;D

Groetjes!!!

aad

Gerard moet niet zeuren  ;) ;)

Anja

Hoi Ivy,

Je hebt prachtige valkjes hoor. Stuk voor stuk. Ik vind jou witmasker man Sammy heel mooi en ook de geparelde lutino Jesse.
Mijn complimenten hoor en ik heb genoten van alle mooie foto's.

Groetjes Anja

Riny

SAMMY IS OOK RAS ECHTE AMERICAAN

kimmie

Hoi Ivana,

Joepie is ook erg mooi...!!
Dus nu heb je weer 4 eitjes...
Wanneer verwacht je dat ze uitkomen...?

Erg lieve foto's...!!
Lady houdt dus van vingers :D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady