7 mei 2025, 15:10:46

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Wendy Buuv ;D,

Ik woon ook in Almere ;)
Ik woon in de literatuurwijk.
En wij zijn nog lang de enige niet hoor hier op het forum :D
Gezellig weer een buuv erbij!

Hoi Ivana,

Sorry dat ik jou verhalenboek misbruik om kennis te maken ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ivy

29 maart 2006, 22:44:31 #586 Last Edit: 29 maart 2006, 22:46:25 by Ivana
Hoi Wendy.
Ik geloof dat ik je het al hoorde zeggen (gelezen zeggen eigenlijk...) bij Sietske. Ik was de gene die zo gek was op de geparelde valkje bij Ranzijn :P. Maar leuk hoor. Almere is hier goed vertegenwoordigd... Zoals je kan zien, Mariska woont hier ook, en grappig genoeg woont ze bijna tegenover mij - leuk toch?
En Ankie ook, in Haven.
Nu moet ik nog even wat doen bij Riny haar dagboek... :P :P
Groetjes, Ivana

PS:
Citaat van: Mariska op 29 maart 2006, 19:13:42
Hoi Ivana,

Wat een schatje is Pukkie :-*
Ik zei echt 3 keer AaaaaaaaaaaaH hoor ::) ;D
Heb je het gehoord, het raam staat open?!

Was me huis maar groter want dan nam ik ook een Pukkie ;)

Liefs
Maris!!

Hoi Maris... mijn raam stond niet open want ik was foetsie... ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hey Ivy
''Waar ben je nu?
Ik mag hier helemaal niet komen van Riny,maar ik doe het lekker toch.
De hele dag zit ik al te wachten op jou ,en je heerlijke zoentjes.
Meid wat kan jij vrijen,daar kan Riny nog wat van leren.''
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ivy

Lieve

Ik vind het zo lief van jou, dat je je leven op het spel zet om voor mij een berichtje achter te laten! Maar onze liefde kan nooit - mensen zouden het nooit kunnen begrijpen en het zou allemaal zo moeilijk zijn! Met pijn in mijn hart moet ik zeggen, ga alsjeblieft naar Bo, want zij is voor jou bestemd. Geef haar hetzelfde kusjes dan die wat je op mijn hand gaf en misschien ontdek je bij haar de verborgen passie en wordt je gauw stapelgek op haar. Dan vergeet je me gauw :'(.
Liefs, Ivana

:P ;D ;D

Ivy

Hoi!
Zoals sommige van jullie weten, heb ik gisteren en eergisteren uitgebreid kennis kunnen maken met de schoonouders van Nicky (of Joepie). Ze hadden niet zo veel tijd voor mij, want ze waren op huizenjacht...

Ze hadden meteen een afspraak met de hypotheekadviseur gemaakt en ze wachten nu even tot hij komt.

Gelukkig, hier is die.

Pffff, na het horen van de hypotheekrente en alle kosten die erbij komen, was schoonpapa even in schock en moest zijn vrouw een glaasje water voor hem gaan halen.

Gelukkig kon hij later er over praten met andere huiszoekenden.

Hihi. Zo... op deze foto zien jullie alle potentiele schoonouders. Van eentje alleen maar de staart, maar ze zitten er allemaal op!
Het is nu erg spannend - wachten tot de jonkies geboren worden
En dit popje is mijn favoriet. Jammer dat ik al genoeg popjes heb :-\

Tante Softie heeft ontzettend mooie valkjes en ik ben blij, dat ik eentje bij haar mag uitkiezen.
Groetjes, Ivana

Agnes

Hihihi,

Mooie foto's!, maar je commentaar erbij is ook geweldig ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

He Buuv,

Hoe is het?

Mike en ik hebben gisteravond helemaal dubbel gelegen om jou commentaar bij de foto's ;D
Hoe verzin je het?!

Maar uuuuh, door jou leuke Pukkie wil ik nu ook een konijntje ::)
Ik zag er eentje bij Overvecht (voorheen Eurpotuin) en die was zo snoezig :-*
Ik wou hem gelijk meenemen, maar Mike zegt dat ze stinken binnen :-X
Als de voliere er staat wil hij er nog eens over nadenken ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Dan zeg maar tegen Mike als je ze iedere dag goed schoon maakt dat je ze niet ruikt.
En er is prima spul te krijgen om de reuk tegen te gaan.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Beter nog, ik laat hem dit lezen ;)
Ik kon het me al niet voorstellen want dan zou niemand ze binnen houden toch?!
Hij was zelf ook weg van dat lieve ding hoor ;D
Ik blijf het gewoon proberen.

Misschien denkt Mike dat omdat hij zijn buitenkonijntje weleens mee naar binnen nam ;)

Liefs
Maris!!

~Natas~

Hai Ivana,

Leuk gedaan dat commentaar erbij.
En er zitten zeker mooi valkjes bij.......mmm welke wil ik nog hebben  ;D

Groetjes,

Natas

Gerda

1 april 2006, 20:33:00 #595 Last Edit: 2 april 2006, 10:56:43 by Gerda
Hoi Ivana,

Wat een leuke en mooie foto's heb je gemaakt van de mogelijke toekomstige schoonouders van een van je dames!!

Echt goed gedaan, want ik weet uit ervaring dat het best donker is in de voliere!!
En allemaal tegelijk op 1 foto  :o

Het zijn mooie valkjes he??!!

Liefs, Gerda

Ivy

Hoi allemaal.
Bedankt voor de complimentjes - het kan ook niet anders met zulke modellen! Zelfs Bink deed zijn best om leuk op de foto te komen.

Zo, dit moest ik even kwijt... en nu ga ik slapen want het is al bijna drie uur :o

Groetjes, Ivy :D

PS: Gerda, dat klopt - er zijn ook veel foto's mislukt omdat het donker was. Digitale camera rules! Anders was ik echt zakken met geld kwijt aan forelletjes :P. En je blijft schieten, ze zijn zo mooi... Ik ben normaal niet zo hebberig, maar als ik ooit nog een valkje mag... :P dan weet ik al hoe die d'r uit zal zien...hihi

Riny

Citaat van: Ivy op  2 april 2006, 02:30:24

Zo had ik ook Pukkie gehaald - ze was daar geboren - bedrijfsongelukje noemden ze haar, mama was geloof ik per ongeluk bij een ram gezet.

Hallo Ivana
Eigenlijk had je ons dit verhaaltje eerder moeten vertellen,of heb ik niet goed gelezen?
Dan hadden we Pukkie, Peggie (van pech hebben) moeten noemen.

Gerda

Citaat van: Riny op  2 april 2006, 10:48:44
Citaat van: Ivy op  2 april 2006, 02:30:24

Zo had ik ook Pukkie gehaald - ze was daar geboren - bedrijfsongelukje noemden ze haar, mama was geloof ik per ongeluk bij een ram gezet.

Hallo Ivana
Eigenlijk had je ons dit verhaaltje eerder moeten vertellen,of heb ik niet goed gelezen?
Dan hadden we Pukkie, Peggie (van pech hebben) moeten noemen.

Nee dan had ze juist Lucky moeten heten. Anders was ze nooit geboren en was ze nooit bij Ivana tercht gekomen  :D