16 juli 2025, 19:40:18

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Wat lees ik nou, Nicky en Joepie? De handleiding "hoe worden we de beste vriendjes" opgegeten? Hoe kunnen jullie dat nou doen, we zaten te wachten op foto's van jullie voor de wedstrijd?! Misschien kunnen jullie je vrouwtje nog overhalen om jullie toch te laten meedoen, al zijn jullie nog niet de beste vriendjes, maar misschien toch wel de een-na-beste vriendjes?!  ;) ;D

Groetjes,
Petra en de Donderstenen!

Ivy

Hoi baasje van Cheeky en Chara.
De wedstrijd? De fotowedstrijd? Oh nee, daar gaan we echt aan meedoen, ook al moeten we het baasje zelf opeten en onze foto zelf insturen!
Maar we gaan niet meedoen aan de Valk v/d maand tot we vriendjes gaan worden. We proberen onze baas te laten zien dat we vriendinnetjes zijn - we hebben zo leuk geposeerd voor de 'samen' foto's, maar ja, soms kunnen we er niks aan doen en geven we elkaar een tikkie... ze begrijpt niet dat je soms allebei tegelijk op hetzelfde plekkie wil zitten of juist dat ene zaadje wil hebben... 'zucht' mensen ' zucht'  ::)

Groetjes, Nicky en Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Petra op het werk

Citaat van: Ivy op 22 augustus 2005, 11:23:42
De fotowedstrijd? Oh nee, daar gaan we echt aan meedoen, ook al moeten we het baasje zelf opeten en onze foto zelf insturen!

Ooops, kanibalistische valkjes???  :o :o
Kijk maar uit Ivy!!  ;) ;D

Citaat van: Ivy op 22 augustus 2005, 11:23:42
Maar we gaan niet meedoen aan de Valk v/d maand tot we vriendjes gaan worden. We proberen onze baas te laten zien dat we vriendinnetjes zijn - we hebben zo leuk geposeerd voor de 'samen' foto's, maar ja, soms kunnen we er niks aan doen en geven we elkaar een tikkie... ze begrijpt niet dat je soms allebei tegelijk op hetzelfde plekkie wil zitten of juist dat ene zaadje wil hebben... 'zucht' mensen ' zucht' ::)

Oooooo wat leef ik met jullie mee! Jullie hebben het maar zwaar he?! Volgens mij spelen jullie gewoon een beetje toneel en vinden jullie elkaar eigenlijk best aardig! Het is natuurlijk alleen wel veeeeeeel leuker om net te doen alsof dat niet zo is! Vrouwtje voor de gek houden, daar weten we hier alles van!!  ;)

Groetjes,
Petra, Cheeky & Chara

Riny

22 augustus 2005, 12:24:09 #168 Last Edit: 25 augustus 2005, 09:06:34 by Riny
Hallo Ivana en Petra
Snappen jullie nu echt niet waar hem de schoen wringt?
Wij willen gewoon een stel knappe mannen.
Als wij nu heel erg lief tegen elkaar gaan doen zegt Gerard zeker "laat maar zo,ze amuseren zich toch wel''.
Maar dat mogen jullie niet verder vertellen dat dit onze taktiek is.
Groetjes Nicky en Joepie ;D ;D ;D

Petra op het werk

Hahahaahaha, dit lijkt wel zo'n programma "Kruip in de huid van..." en dan ditmaal Joepie en Nicky!!! Leuk gedaan, Riny, o nee, sorry, Nicky en Joepie!.....  ;D ;D ;D

Ivy

Het leven van een bamboo.

N: Hee wat is dit voor leuks?

N: Joepie, kom help een handje. Ik geef je ze aan en dan gooi jij ze weg.
J: Ja is goed.

J: Maar ja, waarom zou jij all the fun mogen hebben. Ik ook knabbel knabbel!

N: Ik heb geen zin meer.
J: Geeft nie, ik maak het wel af.

Nicky en Joepie samen: Zo, nu kunnen we weer rustig slapen na een dag hard werken...

Bamboo: What the hell happened to me ???

Riny

Hallo Ivana
Ik vind het prachtige foto's maar bij mij zouden ze dit niet mogen doen.
Ik ben een strenge valkjesmama.
Groetjes Riny :D :D :D

Roosje

Petra en Cheeky

Wat een prachtig stripverhaal heb je ervan gemaakt, Ivy! Ik heb ervan genoten!!! Maarre... een gewoon bamboeplantje is goedkoper dan dit kunstige modelletje!  ;) ;D

Ivy

Oh?
Ik wist niet dat ze ook als plantje kwamen, ik zie ze steeds alleen in potjes in verschillende modellen enzo... hij was maar vijf euro geloof ik en heb hem al heel lang geleden gekocht voor de kippies omdat het de enige plant is waar ik weet dat ze aan mogen knabbelen. En pas toen we de planken hier hebben opgehangen waar ik toen de bamboeplant heb neergezet kregen ze ineens trek... Ik moest erg lachen hoe snel Nicky die blaadjes afknipte...
En Riny, ik ben een watje valkjesmama... maar ze mogen aan andere planten niet aankomen hoor... en dat weten ze inmiddels ook (schijnt).
Groetjes, Ivy

Riny

Hallo Ivana
Ik ben er vast van overtuigd dat jij een heel erg lieve
valkjesmama bent :-*
Nu moeten we er alleen nog aan gaan werken dat jij ook valkjesoma wordt.
Groetjes Riny :D :D :D

Lin

Hey,

Leuk gedaan die fotoreportage! Wel zonde hoor!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wat een mooie foto's en die laatste eindelijk terug naar de kooi vliegen na het lange slopen, wat was me dat een dagje hihi

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi Buuv

Goed gedaan ,je fotoverhaal. Even hartelijk om gelachen. ;D ;D ;D.

Lief he , al die musjes hier. Hier zie je ze gelukkig ook nog genoeg net als vele andere vogeltjes.
Onze Burgermeester is....Annemarie Jorritsma !!!
Had je toch moeten weten eigelijk ;D ;D ;D.
Of weet je ook niet wie Annemarie Jorritsma is?
(ga nou niet zeggen , ja ,onze burgermeester ;D)

Groet van je Buuv

Gerda

Hoi Ivana!!

Je kunt met je verhaaltje ook mee doen met de fotowedstrijd. Bij het onderwerp slopen zet je gewoon alle foto's achter elkaar als strip in een foto!!!

Ik lag echt in een deuk van het lachen!!!

Trouwens prachtig die 'terugvliegfoto' naar de kooi!!

Groetjes Gerda