9 mei 2025, 21:57:42

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Citaat van: Valerie_vh op 15 juni 2005, 10:35:06
Nou, komen die kroelfoto's nog? ;D ;D ;D
Tinco is echt heel mooi. Mooi verenpak. En wat zat ie daan zo lekker te zonnen. :)
Maareh, Meat loaf? Waar zijn je Metallica spullen? ;D

Zal daar ook even een foto van plaatsen... moment!

Rianne

Tinco is nog niet echt een enthousiaste kroeler maar ik ben al blij dat hij het toelaat (als hij zin heeft!) :)

Dit is het grootste deel van m'n Metallica verzameling. Links staan de cd singles, rechts de albums, Live Sh*t box, St Anger can en 2 cassette bandjes en portemonnee.

gonnie

Hoi

wat is Tinco mooi zeg , en een hèèl lief koppie , als je tinco moe bent ;D,komik hij/zij direct halen ;D
heb je een valkje,terwijl ik je aan het schrijven was dacht ik er pas aan, moet toch echt vaker je dagboek bezoeken ik schaam me nu een beetje.
terwij ik dit bericht aan het plaatsen ben kom je met nieuwe prachtige foto`s ,en wat een colectie zeg geweldig , en hoe plaats jij die foto`s achter elkaar probeer ik soms ook maar het lukt me nooit , kun je me dat in het kort uitleggen of is dat ingewikkeld ?
Groetjes Gonnie

PB

He Rianne,

Tinco wordt echt steeds mooier. Hij (naar ik begrijp) is echt zooo mooi wit. Is echt leuk hoe ze van de zon kunnen genieten he!
Hier vinden ze het buiten op balkon ook leuk met al die andere geluiden om zich heen. Ook lief hoor die kroelfoto's. Die heb je  net geplaatst terwijl ik aan het reageren was, net als Gonnie  :P

Groetjes,
Petra, Taxco en Chica

Rianne

Ik gebruik gewoon upload, en plak dat in mijn bericht. Dan ga ik weer naar upload, en klik dan op 'terug' weet je wel die pijl linksboven in je internet programma.

Rianne

Citaat van: PB op 15 juni 2005, 11:05:07
He Rianne,

Tinco wordt echt steeds mooier. Hij (naar ik begrijp) is echt zooo mooi wit. Is echt leuk hoe ze van de zon kunnen genieten he!
Hier vinden ze het buiten op balkon ook leuk met al die andere geluiden om zich heen. Ook lief hoor die kroelfoto's. Die heb je net geplaatst terwijl ik aan het reageren was, net als Gonnie :P

Groetjes,
Petra, Taxco en Chica

Tinco is nog wel een beetje vies hoor, van de pap en omdat ie zo roekeloos is. :)

trienke

wat een lekkerding is tinco geworden zeg, zo te zien gaat het goed ;) lekker van het zonnetje genieten dat kan lucky ook zo  :P

Groetjes Trienke

gonnie

Hoi
bedannkt , ga het proberen, vandaag.
Groetjes Gonnie

Rianne

Hmmm... het is vannacht toch niet helemaal goed gegaan. Om een uur of 12 hoorde ik een luide piep en een hoop gefladder. Ik denk dat Tinco letterlijk van z'n stokje was gevallen. Ik haalde hem eruit maar hij was nog helemaal in paniek, vloog een keer tegen het raam aan (van niet grote afstand) en ging op de grond zitten. Ik heb hem toen gepakt en vastgehouden tot ie wat rustiger werd en toen heb ik m terug gezet.
Nu keek ik net en zat er een beetje bloed op z'n borst. Ik weet dat het verder geen kwaad kan maar ik raak toch echt goed op zoek naar een nachtlampje.

Petra en Cheeky

Agossie, Tinco toch! Zomaar van je stokje vallen?! Hopelijk valt het idd mee! Maar ik kan me voorstellen dat als je 's nachts wakker wordt op zo'n manier, je toch wel even schrikt!

En, Rianne, ook al behoefte aan een 2e valkje, of wil je eerst zeker weten wat Tinco is? Als ik je verhalen zo hoor, dan moet het haast wel een mannetje zijn!

Rianne

Ik zit te denken aan een wildkleur gepareld, wit of geel gepareld weet ik nog niet. Alleen mijn vriend is er nog niet aan toe! ;D 'WAT???'

Petra en Cheeky

Moeten we weer een overhaalactie beginnen?  ;) ;D
Ik ben er helemaal klaar voor!  :P

Rianne

Haha dat zal zinloos zijn, mijn vriend is allergisch voor computers! ;D

Petra en Cheeky

Heeft-ie geen e-mail dan?
Hahaahha, bestoken we hem gewoon!

gonnie

Hoi

ja ik doe mee , we worden profs met overhaal aktie , sinds een paar weken heb ik ook een tweede en het is zoveel meer te genieten , je print de pagina`s gewoon uit als we met onze aktie beginnen en stuur je naar je vriend , nietsvermoedend opent die dan zijn post en dan !!!! krijg jij meteen je tweede valkje ;D ;D ;D

Groetjes Gonnie