18 juli 2025, 22:42:53

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Oh jee, Tinco is gesnoeid!
Z'n langste staartveer stond vanaf het midden recht omhoog! Het is ook zo'n durfal! Als ie in z'n kooi zit laat ie zich zo naar beneden vallen om op de bodem te komen. Uit trekken durfde ik niet dus heb het geknakte deel afgeknipt. De rest valt er met de rui wel af.

Rianne

En m'n vriend heeft het ook aardig voor elkaar. Maar niet heus!
Hij zette zondag Tinco op m'n hoofd en sindsdien vind Tinco dat een mooi landingsplatform. Alleen ik ben er niet blij mee, zoiets wou ik Tinco nooit aanleren.

Agnes

Hihi, nee Pucky mag ook niet op m'n hoofd! Ben veels te bang dat ik de deur uit loop met een poepje in m'n haar ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

gonnie

Hoi

Ja daar ben ik ook alsmaar bang voor , stel je voor dat je boodschappen gaat doen , en iedereen staart je aan, kom je thuis blijkt er een flats in te zitten ;D
Indy  lande in het begin ook steeds op mijn hoofd , maar ik pakte haar er dan meteen vanaf en nu land ze op mijn schuoder, fransje land al lang niet meer op ons hoofd dat weet ie ook haarfijn dat we daar niks van willen weten.

Groetjes Gonnie

Rianne

Ik pak Tinco er ook meteen vanaf, en zet 'm op m'n schouder of arm. Ik hoop dat ie dat snapt.

Petra en Cheeky

Arme gesnoeide Tinco  ;D ;D ;D

Enne... wij halen Cheeky ook altijd direct van ons hoofd af! Hij vindt het idd een heerlijke landingsplek, maar ik heb begrepen dat met name mannetjes zichzelf als dominant over jou beschouwen als je ze dit toestaat. Afgezien daarvan, een flats in je haar is werkelijk geen gezicht! Ik heb er eentje van Cheeky in mijn décolleté gehad en daar was ik al niet erg blij mee, maar in je haren, bah......knoeiboel!

Groetjes,
Peet

Rianne

Gatverdarrie! Nee dat hoef ik ook niet!

Foto'tje van van de week:

Tinco bovenop m'n computerspeaker.

En lekker in het zonnetje. Tinco had z'n oogjes dicht. :-*

Petra en Cheeky

Zo'n albinootje moet je wel met factor 100 insmeren hoor, Rianne  ;D ;D ;D Heerlijke foto, een zonnende Tinco!

Rianne

Die foto had ik echt net genomen. In de namiddag staat de zon hier op het raam. Kan het echt kwaad zo?

Petra en Cheeky

Denk niet dat het kwaad kan hoor Rianne, het was maar een grapje, er stonden drie smileys achter!

Maarre.. ik heb wel gelezen dat ze altijd de mogelijkheid moeten hebben om zich in de schaduw terug te kunnen trekken, dat wel!

Rianne

Ja dat kan hier. En anders doe ik de rolgordijnen dicht. :)

Ankie

Hoi Rianne

Wat is die prachtig!!!! :o Heerlijk zo in het zonnetje en ik zie op de foto dat Tinco ook in de schaduw kan als hij dat wil. Dus geen probleem. Kan Tinco lekker zelf kiezen. Zazou zijn kooi staat s'morgens in het zonnetje,maar er is altijd een stukje schaduw voor hem.Als het echt warm is doe ik de godijnen dicht maar dat is meer omdat het in huis koeler blijft dan. Vind het juist zo lekker dat Zazou naar buiten kan kijken.
Tinco begin nu echt een heel mooi wit verenpak te krijgen he?
Gaaf hoor!!!!
Trouwens, goeie smaak (Meat Loaf). ;D

:-*Zazou & Ankie

zazoe

Jeetje wat krijgt meneertje/mevrouwtje een veren!!

Is dat plekje naast zijn oog nou ook geplukt of is dat gewoon kaal??

Rianne

Die LP van Meat Loaf heb ik van m'n vader gekregen. We hadden bij hem thuis een pickup boven staan maar ik had niks om te draaien. Geweldige nummers staan erop en ik wil de cd ervan hebben want ik heb geen pickup.

Het plekje naast z'n oog krijgt al pennetjes, ik denk dat het daar niet zo snel groeit als op z'n buik. Ik denk dat het een mannetje is Sanne, hij fluit zoveel en oefent op het bouwvakkers fluitje.

Ik heb nog wat kroelfoto's op de camera staan, zal ze zo even plaatsen. :)

Valerie

Nou, komen die kroelfoto's nog?  ;D ;D ;D
Tinco is echt heel mooi. Mooi verenpak. En wat zat ie daan zo lekker te zonnen. :)
Maareh, Meat loaf? Waar zijn je Metallica spullen?  ;D