7 mei 2025, 21:52:48

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

zazoe

Hahaha, nou eh....GEFELICITEERD!! ;D

Go Tinco...Go Tinco... :D

Rian

JEUH....... Dat is echt een overwinning  ;D ;D ;D Joey krijg ik nog niet zover hoor!!! die brabbelt alleen wat en af en toe een fluitje, maar weinig bekends tot nu toe  ::)
Wat wordt het volgende deuntje?

Rianne

Ik heb het nog maar 1 keer gehoord dus blijf nog even oefenen... De volgende weet ik nog niet, tips?

Rian

hihihihihihi tatatatatatata,.. aanvalluhhh  ;)

Gerda

Go Tinco, een kuif en het fietview!!!!!

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Rianne

Nog ff en dan fluit hij achter elkaar het bouwvakkers fluitje ;D ;D,let maar op. Leuk he om dat te horen!!!
Het volgende wat wij Zazou toen hebben geleerd is het aanvalluhhh fluitje. Is niet zo moeilijk en zit er ook vrij snel in.
Is echt geweldig vind ik als ze je nafluiten. Ben blij dat alles zo goed gaat met Tinco ;D

:-*Zazou & Ankie

Rianne

Tinco heeft iets nieuws gevonden:

Heee wat is dit?

Het lijkt wel goud!

Die krijg je niet meer terug!

Gelukkig is Tinco erg lief en kreeg ik m'n ketting weer terug!
Lief hoofdje:

Rianne

Ja gelukkig wel. :) Z'n buikje is bijna helemaal bevederd, z'n hoofdje nog niet en ik zie ook nog geen pennetjes maar dat komt wel.

jacksmama

He tinco...tjemig...wat word jij mooooooooooooooooooiiiiiiiiii!!!

En een geweldige kuif zeg...moet daar nu veel gel in? :P

Ik houd je maar ff ver bij Pino vandaan...volgens mij zou ze meteen voor je charmes vallen.......je betn té mooi..hihi..

Fluit maar flink en anders weet Thun nog wel wat aria's voor je..kan je leuk op oefenen , met trillertjes erin enzo...

Ik kom gauw weer bij je kijken hoor.....

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Agnes

Lekker herkenbaar, zo met die ketting ;D
Pucky is er ook helemaal gek van. Die peutert net zo lang aan m'n ketting totdat ze het slotje los heeft :o

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kirsten

Oh wat en mop is het toch :)
en inderdaad Rianne dat kettinkje is heel herkenbaar,. ik wordt soms bijna aangevallen ;) ;D

Groetjes
Kirsten

ps top kuif!

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Zeg, op pagina 2??? Foei! ff weer bovenhalen!
Wat is het toch een snoetje eh, die Tinco! :) En ja, juwelen zijn ze gek op.
Maar hier ook nog op wat anders.  :-\ m.a.g. dat ik ze niet meer op m'n schouder durf laten. Ik heb een verdikt pigmentvlekje in m'n hals en als ze aan m'n ketting zitten, duurt het niet lang eer ze dat plekje vinden en aan gaan knabbelen. AU!!!!!!! Dus  :-\ :-\ Heb al zitten denken om het te laten weghalen, maar 't is zo klein, maar doet wel ferm zeer als ze er aan bijten.  :o Deugenieten zijn het!

Rianne

Tinco heeft nu ook het fenomeen 'oorbellen' ontdekt! Hij zat bij m'n vriend op z'n schouden en besloot om er es lekker aan te gaan scheuren! Nu doet hij dat ook bij mij. Ik heb een klein ringetje boven in m'n  oor en als die eruit gaat, krijg  ik 'm amper nog vast. Dus daar mag Tinco niet aan komen eigenlijk!

De fluitconcerten vinden ook steeds meer plaats. Ik heb het bouwvakkersfluitje nog maar 2 keer voorbij horen komen, maar Tinco blijft oefenen! ;D

Petra en Cheeky

Ja, Rianne.... iets niet mogen en iets niet doen zijn voor Tinco denk ik twee verschillende dingen! Juist de dingen die niet mogen zijn vaak de leukste dingen! Leuk dat Tinco ook lekker ondeugend begint te worden! En dan ook nog zo'n mooie kuif! Wouw!

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Rianne

Fijn dat Tinco oorbellen heeft ontdekt :P.
Kan heel pijnlijk zijn :P. Ik heb in 1 oor 4 oorbellen ,1 hang en 3 knopjes. Als Zazou aan de hang zit is het niet zo erg ,maar als hij aan de knopjes wil knabbelen doet dat erg zeer,hij pik dan nog wel eens mis en ik vind 4 gaatjes in mijn oor wel genoeg :o :o ;). Gewoon doorgaan met oefenen in het fluitconcert. Het is zo leuk en als ze het eenmaal doorhebben.....genieten.

:-*Zazou & Ankie