11 mei 2025, 18:26:41

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Haha Gonnie, we wonen al 3 jaar samen dus ik hoef niks op te sturen. Ik krijg het wel voor elkaar hoor. :)

Rian

Oei, die arme Tinco... jullie zullen beide wel geschrokken zijn  :-\ Gelukkig was het zoals je zei niks ernstigs, maar het blijft schrikken.
Tja en het tweede valkjesdilemma... Ik ken het. Marten heeft er ook nog weinig behoefte aan  ;) Maar ik geloof dat wij vrouwen aardig goed zijn in het manipuleren van onze mannen... En wanneer we het echt willen gooien we gewoon onze hele trucendoos open  ;D
Wat leuk trouwens dat Tinco zich al laat kroelen. Joey moet hier nog nix van weten. Alleen wanneer hij iets heel spannends ziet en erg geconcentreerd is, kunnen we hem eventjes kroelen. Maar zodra hij in de gaten krijgt wat er gebeurt, is het ook weer snel over  ;D Ik denk dat dit mannetje het nog niet vindt passen bij zijn macho imago  ;D

Groetjes Rianne

Rianne

Wacht maar tot Joey moe is. ;D Zo ging het bij Tinco ook.

Rianne

Net even een fotoshoot gedaan:

Een heel lief hoofdje maar soms word ik echt gek van m. Daarnet was ik de foto's aan het uploaden en toen walste hij over het hele toetsenbord heen... Hij werd boos toen ik m opzij duwde en vloog weg. Maar hij is nu weer bij me. :)

Kirsten

Inderdaad een heerlijk koppie Rianne,.
Inmiddels al vorderingen bij je vriend voor een tweede? ;) :D

Kan me voorstellen dat je schrok, maar gelukkig niets ernstigs met Tinco.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Er vloog vannacht wel zo'n zoemsteek mug door de slaapkamer, ik dacht dat Sanne's valkjes daar toen ook van schrokken. Dus dat zou het ook geweest kunnen zijn.

Ankie

Hoi Rianne

Ik kan me inderdaad het verhaal van Bailey herinneren. :o
Jammer ,af en toe,dat ze het niet kunnen vertellen aan je. ;)Je weet het toch niet met die valkjes. Zijn zo wisselend als maar zijn kan. Zazou schrok nooit ergens van,maar de laatste dagen schrikt hij nog wel eens als Kelly gaat blaffen. :P
Tinco is echt een prachtig valkje geworden.......wat een verschil met een paar weken geleden. ;D
Ach en dat 2de valkje komt er heus wel. Mannen geven niet gelijk toe en willen overgehaald worden. Gewoon niets overhaasten en af en toe over beginnen. ;)
Als het nodig is helpen we je gewoon,we vinden wel een manier ;D :D ;)

:-*Zazou & Ankie

Lin

Hey Muppet,

Dacht je nou dat ik alle dagboeken langs ging en niet van mijn lieve kleine tincootje! Kom op zeg! Nee ik ga gewoon op notificatie in mijn mail af.

Oh Tinco, wat ben je mooi. Je moest eens weten hoe trots ik ben!! en niet alleen op tinco hoor op alle valkjes. Maar ik vind het zo leuk dat ie zo mooi is geworden. Alleen dat kuifje komt nog niet zo snel. Ik las ook dat het drinken ook goed gaat. Gelukkig maar.  Oh wat is tinco toch mooi. Ik kom volgende week even langs, ik wil hem weer zien!!

En je een tweede valkje je kan nog de 'veren' test gaan doen. en neem dan een met hele mooie splitten. Kan ik later weer een van jou nemen. Maar hoe vind maarten het nu? Hij zal tinco toch ook wel lief vinden. en ach je hebt nog wel even voor een tweede valkje. tinco is nog jong.

Maar hoe gaat het fluiten? als ie echt het bouwvakkersfluitje kent dan wel hier even plaatsen he! Zijn vader kan het heel goed. en ik heb het heel vaak gefloten voor tinc, dus eigenlijk moet ie nu wel goed kennen.

Groeten, Lin

ps je hoort wel wanneer ik langskom

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Dus Tinco is waarschijnlijk gewoon flink geschrokken door de mug! Nou ja, dan weet je in ieder geval dat-ie niet zomaar van zijn stokje valt, dit is een hele legitieme reden!  ;)
Misschien is hij wel gestoken, of steken muggen geen vogels?

Rianne

Hey,

Tinco heeft weer een staartpen gebroken! Er staat er weer 1 haaks omhoog... Ik zal eens op zoek naar een paar zitstokken voor erbij.

Opnemen kan ik niet, mijn camera heeft geen microfoon. Elke ochtend als Tinco wakker word gaat ie uitgebreid herrie maken, het bouwvakkers fluitje komt er alleen steeds verkeerdom uit. Fieuw Fiet dus! Probeer nu het 'aanvalluh!' riedeltje te leren, misschien gaat dat beter.
Ik hoor wel wanneer je langs wilt komen Linda. :) Zoeken we een mooie mutatie uit voor partner.

Ankie

Hoi Rianne

Zazou heeft ook een hele poos het bouwvakkersfluitje omgedraaid en nu gooit hij af en toe het aanvallenfluitje en bouwvakkers fluitje door elkaar of verzin er zelf wat bij. ;D Maar ik vind het zoooo gaaf dat hij het al kan en geniet daar enorm van. ;DZoooo schattig!!! Op een gegeven moment zal Tinco ze ook helemaal goed doen. :D.

:-*Zazou & Ankie

zazoe

Muggen zouden gewoon verboden moeten worden!
Ze gaan gewoon systematisch de hele familie af! :o ;D

Wat een lieve close-ups heb je gemaakt, zou zo met mijn scherm gaan knuffelen!
Dat 'baardje' vind ik altijd zo schattig staan!

Liefs, Sanne

Gerda

Hoi Rianne,

Wouw, wat is Tinco mooi geworden zeg. Prachtig koppie, alleen nog een beetje zielig kuifje (maar dat komt nog wel, het begin is er!!), maar voor de rest PRACHTIG!!

Wat sneu voor hem die nachtelijke avonturen met steekmug. Die moesten inderdaad verboden worden!!!

Groetjes Gerda

Rianne

Hey Sanne,

die close ups gingen eigenlijk per ongeluk. Ik zou een foto maken en toen bewoog Tinco. Dus toen zag ik net een hoofdje in de hoek van de foto. :) Maar ze zijn wel leuk geworden.

Tja die muggen... Het seizoen zit er weer aan te komen. Heb nu al de eerste muggenbult.

Z'n kuif zal nog wel groeien Gerda, als ik die van vader Tiamo zie... ;D

Rianne

Fotoshoot, project: Komkommer.

Project geslaagd! :)