19 juli 2025, 00:04:55

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Valerie

Wat zijn ze toch mooi, geplukt of niet geplukt.

mara

Anja

Hoi Valerie,

Ik durf het bijnan iet meer te zeggen maar mooie foto's.

Zeg ik heb nog een tip. Eugenie heeft een nieuwe voliere daar kunnen er vast nog een paar bij ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Valerie

Maar ik heb nog steeds een slot op de voliere. Er komt nog een koppeltje bij in het voorjaar en dan is het echt vol hoor. Sorry lieverd...had graag je cinnamontje een huisje gegeven.

mara

Anja

Citaat van: Mara op  7 november 2007, 20:06:00
Hoi Valerie

Maar ik heb nog steeds een slot op de voliere. Er komt nog een koppeltje bij in het voorjaar en dan is het echt vol hoor. Sorry lieverd...had graag je cinnamontje een huisje gegeven.

mara

Whahahahahahha daar trapt ze niet in Eugenie ;D ;D ;D ;D

Groetjes anja

Mara

Anja

Valerie

Maar Mara toch. Dan pak ik toch die sleutel uit je handtekening en maak gewoon dat slot open.
Ik drop het valkje gewoon in je voliere.  ;D ;D ;D

En Anja,

Geef toch toe dat je niet kan wwerstaan. Je zegt zelf dat ze mooi zijn.  ;D ;D ;D Ik ben erg eh?  ;D

Anja

Hoi Valerie,

Je bent heeeeeeeeeeeeeel erg. Zo heb ik nog nooit iemand meegemaakt ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Valerie

Ik weet niet of die sleutel past.  ;D

Mara

*Manon*

Wat zijn jullie lekker bezig zeg hier in het dagboek, lach me suf om jullie  :D :D :D

Groetjes Manon

Valerie

Mara

Hoi Valerie

Hoe is het hier met je birdies en de jonkies?

Mara

Valerie

Goed, hoor Mara.
Valko & Daffy zitten inmiddels op 4 nepeitjes.  ;D
De jongen worden nu wel wat wild.  :-X
Ik hoop dat ik snel een plekje voor ze vind.

Valerie

Ik krijg er het balen van.  :'( Ik heb overal advertenties staan en niemand die reageert. Ik krijg de jongen niet verkocht. Nu zijn ze nog maar 5-6 weekjes, dus gaat nog net. Maar ze worden er niet tammer op. Het is mij te koud om lang in het vogelhok te zitten en de jongen kunnen niet naar binnen (denk aan kat).  :-\
Ik zit er serieus over te denken volgend jaar bij het eerste nestje al nepperds te leggen.  :-X

natacha

Hallo valerie,

Ik ben nu ook begonnen met je dagboek te lezen, heb natuurlijk nog niet alles kunnen doorlezen maar heb zeker al genoten van de fotos.

Heel veel groetjes
Natacha