19 juli 2025, 19:30:29

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi Natacha,

Wat leuk dat je mijn dagboekje ook komt lezen.  :D Heb je echt alle pagina's (vanaf het begin) zitten lezen? Dat vind ik knap hoor. Dat zijn er een hele boel.  :-X
Helaas heb ik de laatste tijd zo weinig foto's, omdat ze nu in de garage zit, en ik daar niet zo makkelijk meer leuke foto's kan maken. Het zijn telkens weer dezelfde foto's.  :-\

Valerie

AU!!!

Ik had daarnet 1 van de jongen vast. Wat kan die bijten zeg!  :o
Hij/zij hield met de snavel m'n pink helemaal vast. Ik kreeg het snaveltje er niet af. Ik die snavel maar opentrekken en lukte niet.
Toen heb ik hem maar letterlijk in zijn kooi gegooit. Toen liet ie los. Wel zielig dat ik hem in z'n kooi (van bovenaf, jockkooi) gooide, maar dit deed echt pijn! Ik heb z'n hele snavelafdruk in m'n pink staan en het gloeit! Gelukkig heeft ie niet doorgebeten, maar het deed flink zeer.  :'(
Dit ga je toch niet verwachten van je eigen jongen.
En dat nadat ik ze allemaal lekkere stukjes appel heb gegeven.  :'(

Saar

auw! Kyra kan daar ook wat van...
Maar je moet toch wat als ze niet loslaten :-\
Hopelijk houden je pink en t jonkie er niks van over :)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi Valerie,

:o :o Ohooo wat gemeen zeg van kleintje Valk!
Die heeft al behoorlijk praatjes zeg...  Degene die dit valkje van je overneemt, weet dus wat ie krijgt...
Moet er stiekem ook wel om lachen....

Groetjes Manon

Valerie

HAHAHA, Manon.

Ik denk dat dat valkje gewoon bang was en niet gepakt wilde worden. Maar ze moeten toch een keer wennen.
Mss pakte ik hem iets te stevig vast?  :-\ Ik had hem anders vast, dan gewoonlijk.
Maar we hebben (hopenlijk) beide ons lesje geleerd.

♥Debby♥

Oei.. dat klinkt niet echt geweldig... hoop dat het ondertussen beter gaat met je pink..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

carco

Ja, ze kunnen echt hard pikken hoe klein ze ook zijn.
Hedwig is hartstikke tam, maar die kan ook echt doorbijten soms en dat doet verrekte zeer.
Ik kan me jouw reactie dus heel goed voorstellen hoor.

Groejtes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

Hoi Valerie

Ik kan me voorstellen dat het pijn doet. Het is ook echt niet leuk als een groot of klein valkje je in de vinger heeft.

Ik hoop echt dat jij je valkjes kunt verkopen.

mara

Valerie

Dat kleine "monstertje" heeft me echt flink beetgenomen, hoor. M'n vinger lijkt wel gekneusd. Hij voelt dik en blauw aan, hoewel hij dat niet is.
Volgende keer bijt ik terug.  ;D ;D ;D

Mara

Hoi Valerie

Haha, ik zie je al terugbijten.  ;D

Mara

Valerie

Ja ook in 1 van z'n vingertjes (teentjes dan).  ;D

Mara

Hoi Valerie

Hihi, maar ik denk dat het dan niet alleen bij een kneuzing blijft maar dat er wel iets zal missen.  ;) Onze vingers zijn wel wat dikker dan hun teentjes.  ;)

Mara

Valerie

Da's waar. Daarom dat we het dan maar niet echt zullen doen eh. Zo meteen krijg ik nog de dierenbescherming op m'n dak, omdat IK me heb laten bijten.  ;D ;D ;D

Mara

Hoi Valerie

Hoe gaat het met de valkjes? En heb je al een huisje gevonden voor je drie jonkies?

Mara

♥Debby♥

Is je vinger alweer wat beter? en niet meer gebeten?? ik ben benieuwd naar nieuwe foto's van je ukkies..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.