19 juli 2025, 04:51:28

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Mara

Valerie

Ik vind jouw rosella toch zo mooi, Mara! *smelt*
Ik ga jou foto even opslaan.  :P

Mara

Hoi Valerie

Ik zal het compliment aan Pino doorgeven.  ;D Maar hij lijkt toch op jouw rosella? Of heb jij een pennant? Weet het even niet meer....Mag ik vragen waarom je Pino zo mooi vindt?

Mara

Anja

Hoi Valerie,

Hier nog een seut ;D ;D ;D ;D
Die valkjes van jou die weten het wel hoor.
En de jeugd van tegenwoordig...............ja wat moet ik daar nu van zeggen als moeder van 2 tieners ;D ;D ;D ;D
Niet iedereen is zo maar de meeste maken het wel bont hoor.

Groetjes Anja

Valerie

Mara,

Ik heb een stanley. Ik vind die foto gewoon lief en ik ben gek op rosella's en alle vogels eigenlijk. :)

Anja,

Jou tieners gedragen zich toch niet als mijn babyvalkjes, mag ik hopen.  ;D

Romy

Hoi Valerie

Haha, een hele bende seuten bij elkaar. Nou, ik vind het wel vriendelijk, lieve en gezellige seuten hoor  ;D
Fijn dat er een valkje weg is, en gelukkig liet die man toch nog iets van zich horen, dus hopelijk binnekort het tweede weg.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Valerie,

Je moest eens weten :o :o :o :o :o
Nee hoor ze gedragen zich keurig voor zover ik weet ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Valerie

Voor zover jij weet, Anja.  ;D  ;)

Nou Nino (het grijze valkje) is net opgehaald. Ik voel me nu toch een beetje schuldig. Ik heb er 25 voor gevraagd. Hij is hier goed verzorgd. Ik heb hem gekorwiekt (zoals gevraagd) en getracht hem tam te maken. Hij is nog steeds erg bang en er is nog werk mee hem tam te maken.
Maar nu hebben zij een ander valkje van de dierenwinkel (lutino), even oud en die stapt al wel zo op de hand. En dat valkje heeft ook maar 25 gekost.  :-[ Nu ben ik bang dat ik te duur ben geweest.  :-[ Wat vinden jullie daarvan?
Normaal als ik een valkje niet gewiekt heb en geen tijd in tam maken gestoken, en die gaat met 8 weekjes weg, vraag ik maar 15.  :-\

Anja

Hoi Valerie,

Niet twijfelen hoor. Als ze het te duur hadden gevonden dan hadden ze het wel gezegd of het valkje bij jou gelaten.
Ik betaalde voor mijn eerste lutino (wel tam) 45 euro (ook uit een dierenwinkel)
Ik vind dat je hem niet te duur hebt weggedaan.

Groetjes Anja

Valerie

Dankje Anja.

ik ga me zo snel onzeker voelen. Een lutino is meestal duurder dan een wildkleur en als die dan wel tam voor zo goedkoop aangeboden wordt...  :-X

Anja

Valerie,

Die onzekerheid is nergens voor nodig hoor. Je hebt goed gehandeld hoor.

Groetjes Anja

Valerie

Citaat van: Anja op 20 oktober 2007, 21:32:49
Valerie,

Die onzekerheid is nergens voor nodig hoor. Je hebt goed gehandeld hoor.

Groetjes Anja

:-[
:-*

Anja

Anja

Valerie