1 mei 2025, 07:24:45

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Valerie

Wat heb jij lang haar zeg! :o
Lukt mij niet om dat terug te krijgen. Ik had ooit nog langer haar.
Citaat van: Caroline op 30 oktober 2005, 10:12:53

Ik ga ze niet allemaal quoten, maar.... wat een mooie plaatjes zeg!!!!! Heel erg mooi! Om in te lijsten die 3 kopjes! Ik heb er ook zo een van Peppie, zou ik ook moeten inlijsten. :)

Caroline

Citaat van: Valerie op 31 oktober 2005, 15:56:09
Citaat van: Caroline op 30 oktober 2005, 10:12:53

Ik ga ze niet allemaal quoten, maar.... wat een mooie plaatjes zeg!!!!! Heel erg mooi! Om in te lijsten die 3 kopjes! Ik heb er ook zo een van Peppie, zou ik ook moeten inlijsten. :)

Mooi hè, dankjewel, zijn de zusjes, Tosca(Christine), Chica(mij) en Noa(misschien mij), van de 2 andere had ik helaas geen close-upjes.

Hoi Christine, lang niks van je gehoord, is alles goed??

:-* Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Als ik eerlijk moet zijn! neen het gaat niet zit met val op msn bezig over wendy lief van men broer en ja er vallen toch wel een aantal  :'( !  :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Hè, wat vervelend nou!!

Sterkte ermee!

:-* Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

31 oktober 2005, 22:22:32 #1834 Last Edit: 31 oktober 2005, 22:27:03 by Roosje
Citaat van: Christine op 31 oktober 2005, 09:51:40
Wij geven die om dat we niets inhuis hebben voor honden een boterham met heerlijke choco daar is ie verzot op, doe je daar iets anders op laat hem dat ook liggen! raar maar heel lief beessie. de eigenaren zijn niet echt bezorgd over die hond jammer genoeg!

Geef alsjeblieft geen chocola aan die hond! Dat is héél slecht voor ze en kan zelfs giftig zijn als ze er genoeg van eten. Niet doen dus! Brood is prima, misschien met wat kaas, worst of pindakaas? En anders koop je toch een lekker hondenkoekje, of botje? Als hij iets anders niet wil, dan zal hij toch geen honger hebben, hoe mager hij ook is. Wat op de foto eigenlijk wel mee lijkt te vallen? Alle honden vragen om lekkers, daar heb ik ervaring mee. Elk jaar als manoe in de rui was vond iedereen haar zielig omdat ze opeens zo mager werd en kreeg ze allemaal rotzooi van iedereen. Sloeg nergens op.

Moest ik ff zeggen, komt ook door mijn ervaringen hier met de buren enzo.

Christine

Citaat van: Roosje op 31 oktober 2005, 22:22:32
Citaat van: Christine op 31 oktober 2005, 09:51:40
Wij geven die om dat we niets inhuis hebben voor honden een boterham met heerlijke choco daar is ie verzot op, doe je daar iets anders op laat hem dat ook liggen! raar maar heel lief beessie. de eigenaren zijn niet echt bezorgd over die hond jammer genoeg!

Geef alsjeblieft geen chocola aan die hond! Dat is héél slecht voor ze en kan zelfs giftig zijn als ze er genoeg van eten. Niet doen dus! Brood is prima, misschien met wat kaas, worst of pindakaas? En anders koop je toch een lekker hondenkoekje, of botje? Als hij iets anders niet wil, dan zal hij toch geen honger hebben, hoe mager hij ook is. Wat op de foto eigenlijk wel mee lijkt te vallen? Alle honden vragen om lekkers, daar heb ik ervaring mee. Elk jaar als manoe in de rui was vond iedereen haar zielig omdat ze opeens zo mager werd en kreeg ze allemaal rotzooi van iedereen. Sloeg nergens op.

Moest ik ff zeggen, komt ook door mijn ervaringen hier met de buren enzo.

ik zal er aan denken!! ik wist echt niet dat dat heel slecht is en trouwens botjes kopen enzo ik denk dat ik toch eens ga klagen bij die mensen voor dat die hond eens wordt omver gereden!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Klopt wat Roosje zegt, voor sommige honden alsze er gevoelig voor zijn, is een heel klein stukje al dodelijk, zit theobromine in cacao, een stof die voor ons geen kwaad kan maar bij honden het hart op hol kan laten slaan.  :o

PS. De bedelhond kan er schijnbaar wel tegen want hij kont nog steeds terug, maar ik ken andere verhalen.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Chris,

Zo dan jij hebt echt lang haar.
Heb jij geen last van klitten dan?
Ik knip het steeds korter, en korter en ik heb mijn haar nu tot aan mijn schouder hangen.

Tot snel

:-* Natas

Christine

caroline ja en als hij niets anders wilt want gewoon brood wilt ie niet!

natas ik heb super veel last van klitten maar die kam ik er wel uit en haar dat is verlies :o tja moet daar maar mee leven als ik lang haar wil hebben! :-*

Christine

Ik heb niet veel te melden zal deze avond wel komen wou gewoon eventjes zeggen dat het met mij beter gaat dan gisteren dankzij een goed gesprek met valerie dikke zoen val en bedankt!! :-*

~Natas~

Hoi Chris,

Gelukkig dat je gesprek met Valerie je goed heeft gedaan.
Het is wel eens lekker om je verhaal te doen aan iemand anders.
Ben blij dat je het kwijt ben en dat het weer beter gaat met je.
Nog 4 dagen en dan....................[/s][/color][/b]

:-* Natas

Christine

Voor michtell is het nog 3 DAAGJES ;D voor jou 4 :-* :-* ik kan al niet wachten tot ik bij mitch ben!! :-*

Roosje

Citaat van: Christine op 31 oktober 2005, 22:39:24
caroline ja en als hij niets anders wilt want gewoon brood wilt ie niet!

Dan heeft hij echt geen honger hoor, een uitgehongerde hond eet alles. Maak je maar niet teveel zorgen. Alleen als hij de weg over loopt is natuurlijk wel gevaarlijk :-\

Gelukkig dat het weer wat beter gaat, je was gisteren op msn ook vrolijk, dus dat is alleen maar mooi :)

Caroline

Fijn dat het weer een beetje beter gaat, ik heb je al lang niet meer gesproken.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

roosje Het was na dat jullie weg waren hoor roosje toen val en ik nog overbleven gewoon een gesprekje gehad over men broer en zen vriendin en ja het werd me ff te veel!  ::)

Caroline je moet me maar storen op msn eh!! ;D

gisteren thuis gekomen meteen naar de valkjes gaan kijken ik schrok ineens van ricky zen kopje! ricky wordt de 8ste november dus bijna 4maand! ik zit dus met hem in hij is nu al in de rui als je zen nekkie voelt is het juist een stekelvarkentje pennetjes dat er bij gegroeid zijn! zen koppie dat naar geel verkleurd ::) en ik maar denken oooh ik haal twee valkjes bij een mannetje en een popje dan zijn die twee miko en tosca dus al super gehecht aan elkaar van in het begin dat ze hier zijn verandert men ricky toch n iet zeker :o des te beter moet ik gewoon twee popjes bij gaan halen maar die eerst lang genoeg in quarantaine zetten voor de zekerheid! ik zie wel wat ik doe ze misschien wacht ik daar nog mee en zal het pas voor binnen een paar jaar zijn oftewel wacht ik gewoon tot dat jazzy en ricky verandert en zoek ik het dan uit! ik kom er wel uit!! één ding weet ik zeker ik heb een pracht koppel.

Miko en Tosca:
Ouders:
Vader    Witmasker Cinnamon split voor Bont {X2:Gepareld} {X2:Lutino}
Moeder    Witmasker Bont Cinnamon
Nageslacht:
Jonge man    25.0 % Witmasker Bont Cinnamon
25.0 % Witmasker Bont Cinnamon split to {X1:Gepareld} {X1:Lutino}
25.0 % Witmasker Cinnamon split to Bont
25.0 % Witmasker Cinnamon split to Bont {X1:Gepareld} {X1:Lutino}
Jonge pop    25.0 % Witmasker Bont Cinnamon
25.0 % Witmasker Bont Cinnamon Gepareld Lutino
25.0 % Witmasker Cinnamon split to Bont
25.0 % Witmasker Cinnamon Gepareld Lutino split to Bont
© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom

dus ja ik laat die saampjes mooi met elkaar opgroeien ookal zitten ze bij de andere trekken ze toch naar elkaar precies of er een magneet in hun kontjes zit! heerlijk dicht tegen elkaar aanzitten en dan mekaar proberen te kroelen ja als ze allebij met hun koppie naar beneden gaan en niemand van hun twee begint te kroelen neem ik het dikwijls over ja ik probeer dat want meestal komen er dan nog twee op men hand zitten het is niet altijd makkelijk om er twee te kroelen als er twee ook nog aandacht vragen! oke laat ze maar lekker aan men armbandje prutsen kroel ik verder met Miko en Tosca! ;D