4 juni 2024, 03:26:20

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Mandy

Wat een leuke foto's! ;D
Fijn dat het allemaal zo goed gaat. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

trienke

hoi chris

wat fijn dat het goed gaat zeg.
Mooie foto's heb je gemaakt ;)
lekker aan het kroelen.
he chris laat die 4tal maar eens
wat vaker hun verhaaltje vertellen ;)
zo weten we ook hoe hun er over denken :D

groetjes Trienke

Christine

Dit had ik al begrepen hoor! Baasje vertelt niet altijd alles over ons. vooral dat wij 's morgens een ochtendhumeur hebben we kunnen schreeuwen als de beste ;D . meestal doe ik niet mee hoor! want ik ben al van 's morgens al bezig met men buikje vol te spelen. Ik bijt en kroel ook graag aan Miko's pootje en met Miko. Ik ben zo verzot op dat ventje ookal laat hij zich nog niet veel horen. soms kan ik beetje brabbelen baasje zegt dat ze me zo heel lief vind! dan zegt ze ooh Tosca praat jij maar lekker verder! Maar meestal is het Jazzy die fluit meestal de hele dag door dus ja ik moet er wel iets tussen krijgen anders is het te één tonig als hij alleen mag fluiten! Men ander vriend(in) die haar/zijn kop begint geel te worden en dat vind ik zo speciaal maar ik vind mij toch nog altijd de mooiste hoor! maar wat wil je met die goede zorgen van men Tante Mandy toen ik nog kleintjes was. Pas op nu kan ik ook nog klein zijn hoor ik kan nog altijd bedelen als ik aandacht zoek. vooral als ik op de gordijnenstang zit amuseer ik me met rond te vliegen, te bedelen en te bekvechten met Jazzy! Anders komen we super goed met elkaar overeen maar als we los zijn  >:( hij mag echt niet in men buurt komen laat staan ik in zijn buurt :o ;D.

Tot heel vlug tot ik men pootjes nog is op het toetsenbord mag zetten! Mandy jij ook dikke kroel en pootje van mij!!! :-*

Tosca

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi tosca

wat een mooi verhaaltje heb je geschreven. dus je hebt smorgens een ochtendhumeurtje, nou jullie zijn niet de enigsten hoor, ik hem hier ook 2 zitten. binkie en lucky.

groetjes Trienke

Christine

Ik heb al veel over hun gehoord en dat zij bijna hetzelfde zijn als men twee vriendjes hier! Ik heb niet altijd een ochtendhumeur hoor maar alleen die andere 4 ja ik zit ook met 4 andere medevalkjes in mijn kooi waar ik rekening mee moet houden maar onthoud één ding het is niet altijd heel makkelijk hoor!! ;D

Tosca

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Hoi Tosca,

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met je, en wat lief dat je vriendjes bent geworden met Miko en dit misschien ook wel mag blijven van jullie baasje. Ik had gehoord dat je de foto's van ons zo leuk vnd in ons dag boek dus hier voor jou en je baasje nog een keer.


Een close-upje van jou, jij kwam het eerste uit het ei.


Dit is één van ons, Chica.


Zus Mina, zit nog lekker bij Mandy in de volière.


Zus Noa.


En rechts zus Fleur, die is al een beetje ouder, hier samen met haar vrijer Bink.

Heel veel  :-* :-* :-* van Fleur & Chica.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Ik ben al heel lang vriendje met Miko hoor zelfs toen we voor de eerste keer saampjes zaten in de vervoerbak we konden vanaf toen al niet meer zonder elkaar!!  Tosca!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Dit is de hond die altijd op bezoek komt om eten te vragen! heerlijk knuffelen in het zonnetje!


Speciaal voor degene die men haar mooi vond! was het nu Riny?? kweet niet meer ;D

dit is wel lang achter getrokken hoeveel cm men haar is weet ik niet ik zal het eens moeten meten denk ik! komt nog helemaal niet tot aan men poep hoor!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi chris

wat een mooie hond die vaak langs komt, om wat eten te vragen :D.

en ik vind je haar ook super hoor, zo lang.

groetjes Trienke

Rianne

Ik had vroeger ook zulk lang haar... :-\ Maar ik wil het weer lang laten groeien dus over een jaar of 3 heb ik het net zo lang als jou ;D

Christine

Trienke wat die hond betreft ik heb het er heel moeilijk mee! die komt zelfs als het kan drie keer per dag en hij is zo mager maar zo lief :( ik kan me daar zo in opwinden maar ja wat kan ik er aan doen?? niets eigenlijk ja gaan klagen bij die mensen maar dat heb ik al eens gedaan en toch doet ze er niets aan :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Wauw je hebt echt mooi haar hoor :o Ik krijg het nooit voor elkaar om het zo lang te laten worden, dan zit het bij mij alleen nog maar in een staart ::)

De kroelfoto's zijn heerlijk om naar te kijken!!

Wat geef je de hond te eten...zaadjes, trosgierst? ;) ;D ;D

Groetjes,
Suus

Caroline

Ook ik wilde nog even zeggen dat je zeker prachtig dik haar hebt.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wij geven die om dat we niets inhuis hebben voor honden een boterham met heerlijke choco daar is ie verzot op, doe je daar iets anders op laat hem dat ook liggen! raar maar heel lief beessie. de eigenaren zijn niet echt bezorgd over die hond jammer genoeg!

wat men haar betreft eh ik doe die ook altijd in een staart maar is heel lastig als het heel warm is!! dan wens ik meestal dat men haar kort is maar neen dat wil ik niet laat het maar lekker lang is heerlijk warm voor de winter!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Citaat van: Christine op 30 oktober 2005, 12:27:10

Speciaal voor degene die men haar mooi vond! was het nu Riny?? kweet niet meer ;D


Hoy christine
Ja dat was ik,maar ik krijg al weer geen notificatie als er bij jou een berichtje is geplaatst,daarom zie ik de foto nu pas.
Groetjes Riny :D :D :D