2 mei 2025, 16:31:42

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Christine,

Leuk dat Miko & Tosca samen mogen blijven, en de jongen die er uit komen,........dat hadden we samen al een keer op de msn gekeken, 50 % albino.  :o

Bij mij zijn Fleur & Pablo ook net 4 maanden geworden en ook al in de rui, heel de rug en heel de nek allemaal nieuwe pennetjes, voel je goed met kroelen hè?? Pablo krijgt al veertjes terug zonder pareltjes  :'( , ben benieuwd of zijn kopje tijdens deze rui ook wit gaat worden. Net als Ricky zijn kopje geel, hoeft niet altijd tijdens deze puberrui, had ik begrepen, Fleur heeft ook al één grote staartveer verloren.

Heb je gelezen over Noa in mijn dagboekje, zielig hè??

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Je raakt toch die voliere aan het maken in de serre Christine! ;)

Christine

@ caroline: ja die pennetjes zijn erg maar ik merk nu ook wel eh dat hij mee aandacht vraagt! hij is een echte kroelerd eerst pikt hij om te zeggen nee niet aan men bekkie komen maar aan men nekkie ;D voor de rest is hem mager met zo weinig verenpakje!! ik hoop dat hij er snel doorkomt ook geef ik hun allemaal multi vit en blijkbaar zou dat dan ook nog kunnen dat het daardoor komt dat hij zo vroeg rui't.

Rianne neen die voliere daar gaat niet komen maar bij peter staat een schuur soort paardenstal of varkensstal die staat toch leeg kunnen we daar buiten aan die muur makkelijk een voliere zetten en dan binnen nachthokjes!! ik zie wel maar ik weet één ding zeker het eerste albino'tje van miko en tosca hou ik!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Chris,

Ik heb je ook al even niet meer gesproken! Alles OK nu?

Hoe is het met de valkjemama? Grootste plannen bij Peter voor in de toekomst?

Groetjes,
Peet

Caroline

De mijne krijgen geen multivit en zijn ook in de rui dus ik denk niet dat het daar door komt.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Met de valkjesmama :o beetje bezorgt over men kindjes!! Ik heb ze maar een half uurtje kunnen buiten laten want tosca was achter de tv gevallen  :o :o ze zat daar nog goed ook maar helaas heb ik haar daar weg moeten doen omdat daar heel veel kabels zijn! Jazzy is ook helemaal op de grond gevlogen allé eigenlijk zoals een parachute! :o voor de rest ricky die vliegt nu minder je ziet ook wel dat hij zich anders gedraagd nu dat hij in de rui is bij jazzy zie ik nog niets maar ja wat wil je ricky is altijd al voorop geraakt ondanks hij jonger is! in gewichten en groei was dit ook!

Met mij valt het wel mee heb vandaag van die momenten gehad dat alles kon ontploffen!! komt misschien door opgekrobte gevoelens! :( voor de rest scheelde er weer beneden iets op de pc maar ja deze keer gaf men broer mij niet de schuld altijd als er iets aan de pc is CHRISTINE WAT HEB JIJ AAN DE PC GEDAAN????
terwijl ik altijd gewoon op msn of op het forum zit!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Balen he Chris... soms heb je die momenten dat alles even mis gaat en dat je het uit wilt schreeuwen!  ;) ;D En de schuld van iets krijgen wat je niet hebt gedaan, is nooit leuk!

Dus je lieverdje is achter de TV gevallen? Had Tosca niet door dat ze vanaf de voorkant van de TV meer leuke dingen kan zien? Goed dat je haar hebt weggehaald... kabeltjes zijn altijd interessant voor valkjes!

Groetjes,
Peet

Christine

Eerlijk gezegd Petra toen ze men hand zag kwam ze zelf maar er zaten kabels in de weg dus ja dat ging al was moeilijker! men mama moest eerst jazzy troosten voor we tosca konden nemen! het is erg als er 4valkjes mogen tegelijk vliegen hoor! ::)

bobbie

Hoi Christine,

Ik kom niet zo vaak in je dagboek dus als ik kom heb ik lekker veel foto's te bekijken :D en ik heb daar weer van genoten.

Ook vind ik je haar erg mooi, lekker volle bos. Heeft mijn tweelingbroer ook en ik heb dun haar, het is niet eerlijk :-\ ;)
Daarentegen heeft mijn tweelingbroer een dikke buik en die heb ik niet  :P :D.

Nou, ik ben benieuwd wat er over 3 nachtjes gaat gebeuren, je hebt ook mij nieuwsgierig gemaakt. ??? ;)

Nel :)

Caroline

Bij mij zijn ze altijd alle 4 samen los. Maar blijven altijd bij elkaar of vliegen of zitten.

Nou Nel, dan liever dun haar en een dunne buik,  ;D ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Nel sorry zal niet gaan!! ik mag niets zeggen ;D ;D

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Valerie

Krijgt Jacco er een vriendje/innetje bij?  ;D

Christine

Valerie ik wou dat maar ja eeeuuhm ik MOCHT niet :'( en ja tegen morgen een vriendinnetje zoeken is echt wel moeilijk hoor! :o jaja Mtichell nog 1dagje en dan morgen ben ik bij jou! eerst die stomme trein en ik hoop dat die heel snel gaat en dat in roosendaal die twee sporen naast één liggen of we hebben een paar valkjes nodig om ons naar het andere spoor te brengen!! ;D ;D

Christine

Nel dan heb ik liever mijn dik lang haar dan een dikke buik hoor! of is dat al gezegd geweest??

Ik wacht echt af tot de eerste staartveren van Ricky verdwijnen hij is zo stekelig als ik hem streel ook kroelt hij ineens super graag! dus ja nu zit ik met 4kroelers en 2 handen!! ik denk dat ik een derde hand moet gebruiken om ze alle vier te kunnen kroelen ookal gaat dat heel moeilijk gaan! zou dat kunnen dat ricky mij nu echt nodig heeft omwille zijn eerste jeugdrui  ??? ::)