22 juni 2025, 21:16:12

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2005

Gestart door Lique, 29 december 2004, 01:53:16

« vorige - volgende »

Anita1

:'( wat zonde weer lique , alweer een jonkie.ben blij dat je sektie laat verrichten.hopelijk komt er toch niks ergs uit,en zo wel,kan je het in ieder geval behandelen.
maar de andere jonkies zijn errug mooi hoor.vooral die pebbles is echt een scheeetje om te zien.
wat hebben ze bij jou toch allemaal mooie volle kropjes zeg!
alsof ze nog net niet omvallen van de zwaartekracht haha.
sterkte met het jonkie knuff anita :-*

bobbie

Ach gossie,

weer een jonkie overleden. :'( Gelukkig handel je en laat je het niet allemaal maar gebeuren. Ik ben benieuwd wat er uit de sectie komt.

Sterkte, Nel

Lin

ach Lique,

ik wilde net al typen van wat een achterstand dat jong heeft, lijkt de mijne wel.  :'( Ik wordt er helemaal bang van. Ik hoop net zoals iedereen dat er iets uit de sectie komt, dit is verschrikkelijk. Wat een langdurende nachtmerrie. Sterkte

Groeten, lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Jee Lique,

Weer een kleintje overleden :'(
Veel sterkte.

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Cor_en_Petra

4 april 2005, 17:45:43 #664 Last Edit: 4 april 2005, 17:48:29 by Cor_en_Petra
Wij zijn even stil en leven met je mee, meid!
Hopelijk komt er iets uit de sectie waar je iets mee kunt, zodat dit voorlopig toch echt de laatste keer is dat we je sterkte moeten wensen!
Veel liefs en een dikke knuffel van Cheeky.... :-*
Cor & Peet

Astrid

Hé, wat vreselijk weer.  :'(

Wanneer heb je de uitslag binnen en loopt dit via
Dr. Feld ?

Sterkte met dit alles.

Groetjes,
Astrid

Mandy

Citaat van: Lique op  3 april 2005, 22:04:13
Morgen wordt hij opgestuurd voor sectie, want zo veel jongen zijn er al overleden, en sommige jongen zien er gewoonweg niet goed uit. Ik wil weten wat er aan de hand is.

groetjes Lique

GvD! >:( Wat nou weer! :o
Houdt het dan nooit op, ik snap er niks van hoor, waarom nou toch. Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen, ik kan niet meer doen dan duimen.  :-\
Helaas kan ik ook niet veel hoop geven want ik heb ook deze ervaring en het klinkt inderdaad niet goed, vooral die stinkende ontlasting niet. Dat heb ik hier ook 's gehad en toen was het een bacterie, vraag me nu niet welke want dat weet ik zo gauw ff niet meer. ::)
Hoeveel jongen zijn er dit jaar al geboren dan? En hoeveel zijn er al gestorven?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi allemaal,

Nadat we jong 3 van Sjors hebben opgestuurd, is jong 2 van Pino overleden. Het was een onwijs mooi valkje, helaas heeft ze het niet gered.
Pino heeft nu alleen nog maar de 2 wildkleur mannetjes.

groejes Lique

Gerda

Jeetje Lique

er komt geen eind aan lijkt het. Was het jong echt maar 8 gram na 7 dagen? Dat is toch erg licht?
Ik hoop dat er snel wat uit de sectie komt, waar jullie wat mee kunnen. Dit is natuurlijk om moedeloos van te worden.
Heel veel sterkte!!
Groetjes Gerda

zazoe

Wat is dit erg zeg, heb er even geen woorden voor...  :-\

Ik hoop dat jullie na de sectie duidelijkheid krijgen zodat de andere jongen gezond op kunnen groeien.

Heel veel sterkte :-*

bobbie

Lique

Hallo allemaal,

Na zoveel ellende, wil ik toch de dagfoto's van de andere jongen laten zien. De jongen waar ik onwijs blij mee ben, en waar ik supertrots op ben:

Sjors & Sjimmie

Jong 1 - Cinnamon - Dag 15 - 67 gram

Jong 2 - Cinnamon -  Dag 14 - 56 gram

Billy & Yellow

Jong 1 - Bont Cinnamon Gepareld - Dag 12 - 55 gram

Jong 2 - Dag 11 - 52 gram

Jong 3 - Dag 10 - 38 gram

Rudie & Kyra
Pebbles - Wildkleur -  Dag 24 - 90 gram

Shaggy & Pino

Jong 3 - Wildkleur - Dag 7 - 23 gram

Jong 4 - Wildkleur - Dag 5 - 13 gram

bobbie

Hoi Lique,

Jong 3, dag 10 38 gr, daar heb ik weer wat mee, ik weet niet wat maar die pakt me. Ik kan het niet uitleggen. :-*

Ze zijn allemaal schattig hoor, daar niet van ;)

Geniet maar van ze hoor Lique, dat zijn de zonnestralen naast de negatieve ervaringen van de laatste tijd.

Groetjes, Nel :)

Sanna

sh*t!!! :'( :'(
Ik hoop dat je gauw een zinnig antwoord van Feld krijgt... sterkte.
Maar je andere jongen zijn echt prachtig, beeldjes gewoon. Houd je daar maar aan vast.

Liefs, Sanna

carco

Hoi Lique

Ik heb hier steeds de pech dat de eieren gewoonweg niet uit willen komen om de ene of andere domme reden, maar dit bij jou lijkt me nog veel erger!!
Je hebt je toch al gehecht aan de jonkies en dan krijg je dit!
Het moet nu maar eens afgelopen zijn hoor!
Sterkte weer!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!