29 juni 2025, 06:18:09

Voorbeeld 16: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:35:15

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Hartstikke goed! :)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

De foto is al weer een jaar oud ofzo, die hadden we ooit gekregen voor een wallpaper maar de moet nog online komen. Ik vondt de foto goed passen, de valk staat er goed duidelijk op en het stokje ook.

Groetjes,
Peter

bobbie

Wat ik het leuke aan deze foto vind is dat iedereen, ook niet valkenkenners, kunnen zien hoe ze werken met poten en snavel. Goede foto, zou er goed bijpassen.

Groetjes, Nel

Kolkkie

Deze foto vind ik echt leuk. Hoe het valkje aan het spelen is met het stokje. Het laat echt goed zien hoe lenig een valkje kan zijn.
Ik vind dit echt een foto voor in de zomermaanden. Hij is lekker fris van kleur om het zo maar te zeggen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Ja, goede foto.

niets op aan te merken.

Jet

robentru

Hoi

Ook erg leuk, Peter wij denken dat ut moeilijk wordt voor je  ::)

Peter

Hoi allemaal,

Deze komt er dan zeker ook op :)

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi

Ook erg leuk, Peter wij denken dat ut moeilijk wordt voor je  ::)

Hoi Rob en Trudy,

Aan de reaktie's valt denk ik vrij goed een soort top 12 te maken :) Aan jullie reaktie's hecht ik veel waarde.

En het mooie is dat niet iedereen de zelfde reaktie geeft of met elkaar mee gaat als er getwijfeld wordt aan een foto. En bij een mooie gaat iedereen wel weer met elkaar mee.

Groetjes,
Peter

sadelienda

HIHI he dat is mijn Chessna. Wat een verrassing om die er tussen te zien.
Uiteraard vind ik het een mooie foto. Niet alleen om dat het Chessna is maar ook uit foto-technisch standpunt gezien.
Ik heb er toen flink mijn best op gedaan.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

robentru

28 november 2004, 17:46:51 #10 Last Edit: 28 november 2004, 17:51:39 by robentru
Hoi Sadelienda,

leuk fotomodel je Chessna en je mag terecht trost op je valk & foto zijn. Leuk dat deze op de kalender komt, want wat kunnen valkjes een pret hebben met een cock(a)tail-prikkertje  :D :D :D. Zou het in de naam zitten?

Groetjes,
Trudy

PS Top dat je ook alle voorbeelden bezoekt en commentaar geeft. Maakt het voor Peter & Lique makkelijk om hun uiteindelijke keus te bepalen.

Sanna

Dit is echt een mooi plaatje met typisch valkjesgedrag ;D, ik herken er direct de mijne in. En hij is inderdaad fototechnisch erg mooi genomen, mooie uitsnede.

Groetjes! Sanna

Paul

Hoi Peter,

Ik vind deze ook erg leuk :-)
Ook de kuif staat er mooi op en je ziet inderdaad hoe leuk ze bezig kunnen zijn met een cocktailprikkertje :-)
Van mij mag deze ook zeker op de kalender.

Groetjes, Paul

cockaty

Móet 100% zeker op de kalender staan :P

Tara

Helemaal mee eens dat die er op moet, het is gewoon een super mooie foto van een mooi valkje, moet er zeker op!!

Groetjes, Tara