Voorbeeld 16: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:35:15

« vorige - volgende »

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Die mag er ook bij.

Is heel leuk en duidelijk.

Gr Natas

Rene

Deze foto spreekt voor zich, verder commentaar is overbodig :)

(plaatsen dus :D)

-- Rene

Suzanne

Gave foto. Hartstikke mooi. Ik sluit me aan bij de rest: plaatsen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Plaatsen!
Gewoon een erg leuke foto.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Deze foto gaat door na de volgende ronde!

Groetjes,
Peter

cockaty

Kan deze niet op de voorkant??
vind ik de mooiste van alle foto's ;D

sadelienda

cockatyle,

Bedankt voor je compliment.  :)

Ik voel me ook ape(valke) trots op iedereen zn reacties. Zowel als op Chessna als op mn fotokunde.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

boezempje

hai

jaaaa super foto dit echt heel mooi en duidelijk.
deze moet er zeker op komen vindt ik

gr essie

sadelienda

maar niets als voorkant hoor, dan zie ik der nooit. ze moet wel op een maand komen :(

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

boezempje

hai sadelienda

ja klopt wel op een maand is het leukste.

gr essie

Peter

Hallo allemaal,

De maakt zeker heel veel kans op de kalender uit te komen, we hebben nu 14 mooie foto's. Je kunt een reaktie posten in dit topic of in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo,

Deze foto komt op de kalender, het leek ons leuk om een beetje achtergrond informatie over deze foto te krijgen. En natuurlijk komt er bij de foto te staan door wie deze foto genomen is, dus vermeldt hier wat er bij de foto moet komen!

Groetjes,
Peter

sadelienda

Hai,

De foto is door mij gemaakt.

Dit is Chessna, een cinnamon pop uit augustus 2003. Chessna is een speels valkje en ziet de hele wereld als speelgoed. Ze vermaakt haarzelf prima in haar eentje en is nooit verveeld.
Chessna komt alleen bij je zitten wanneer zij het wilt of wanneer je haar lokt met een overheerlijke koppiekrauw of zonnepitje.

Sadelienda.