Voorbeeld 39: Kalender

Gestart door Peter, 5 december 2004, 03:06:14

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

Rene

Een kleurrijke foto, de witkop rechts steekt mooi af tegen de achtergrond. Bij het valkje links valt de kuif helaas een beetje samen met het hout van de voliere, maar over het geheel  genomen een leuke foto voor een kalender. Deze zou ik meenemen naar de volgende ronde :)

-- Rene

Suzanne

Het is mijn eigen foto, dus ik zeg er verder niks over, maar door hier een berichtje te plaatsen kan ik de verdere reacties makkelijker volgen  ;D :P.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Ed

Hoi Suzanne,

Ik zal je een hint geven er is ook een knop reacties klik op deze en zeg ja en je krijg ook een mailtje als er gereageert wordt hoor.

Groetjes
Ed

Suzanne

Verrek, zit ik al zo lang op dit forum weet ik dit nu pas. Lekker slim, hahahaha  :D. Bedankt voor de tip Ed!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Leuke foto.
Mag mee naar een volgende ronde.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Ja, ik vind dit ook een leuke foto. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Leuke foto, mee naar de volgende ronde!

Trudy

syllie

leuke foto! is wel wat voor de zomermaanden ofzo! door naar de volgende ronde!

groetjes sylvana

Peter

Deze gaat mee naar de volgende ronde...

Groetjes,
Peter

Suzanne

CitaatJa, ik vind dit ook een leuke foto. ;)

Het is "jouw" mannetje die daar rechts in beeld zit, maar dat had je misschien al door  ;) :P.

Groetjes

Suzanne

Peter

Hallo allemaal,

De maakt zeker heel veel akns op de kalender uit te komen, we hebben nu 14 mooie foto's. Je kunt een reaktie posten in dit topic of in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo,

Deze foto komt op de kalender, het leek ons leuk om een beetje achtergrond informatie over deze foto te krijgen. En natuurlijk komt er bij de foto te staan door wie deze foto genomen is, dus vermeldt hier wat er bij de foto moet komen!

Groetjes,
Peter

Riny

Hoy Allemaal
Van mij mag deze foto ook mee naar de volgende ronde.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Suzanne

18 april 2005, 10:07:29 #14 Last Edit: 18 april 2005, 10:21:36 by Suzanne
Hoi Peter,

De foto komt bij mij vandaan. Wat wil je pcies weten?

De linker vogel is een gepareld popje, Kiki en de rechter is Loki, een geparelde witmasker man uit 2002 die erg grappige geluidjes maakt, zoals het bekende bouwvakkersfluitje. Omdat Loki een man is, zijn zijn parels na de eerste rui verdwenen.

Als bron vermelding zou ik graag "www.devalkenburcht.com" er bij hebben staan.

Groetjes

Suzanne