1 juli 2025, 16:09:48

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Christine

Ik begrijp het maar merk je nog wat aan zijn/haar gedrag maakt hij/zij ook nog andere geluid dan alleen krijsen. Dus kan het ook fluiten dat is op jonge leeftijd zo aan geleerd sneller dan dat ze wat ouder zijn. Ga er dan mee oefenen want hier floten ze al bij 4 a 5 weken de mannen dan.

Groetjes
Ed

Christine

flutty is de enigste die hier fluit zou ricky dan een vrouwtje zijn, ben ook overgegaan op pendelen zoals marlies gedaan heeft, en kwam bij jazzy en bij ricky uit dat het vrouwtjes waren dus ja hopelijk twee vrouwtjes

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Christine,

Als Flutty fluit en Ricky een man zou zijn dan is de kans groot dat hij hem na gaat doen dat is hier ook het geval ik heb er drie die het zelfde fluitje doen Paco was de eerste en toen heeft Suske en Joepie het na gedaan want ze willen altijd de beste zijn. Over het pendelen van marlies heb ik een hoop gelezen maar weet niet wat ik er van moet denken ik ga vanmiddag daar naar toe dan mag ze het me laten zien als ze er zin in heeft. Maar het leren fluiten op jonge leeftijd dat gaat het beste want als ik ze nu iets wil leren dan ben ik veel langer bezig.

Groetjes
Ed

Christine

als ze het gefluit van flutty nu niet na doen dan gaan ze het toch nooit doen als het vrouwtjes zijn als je op de mutatieberekening kijk

Ouders:
Vader    Wildkleur split voor {X1:Gepareld}
Moeder    Lutino
Nageslacht:
Jonge man    50.0 % Wildkleur split to {X1:Gepareld} {X2:Lutino}
50.0 % Wildkleur split to {X2:Lutino}
Jonge pop    50.0 % Gepareld
50.0 % Wildkleur

dan is er bij de man en de pop de wildkleur aanwezig maar ricky die fluit helemaal niet jazzy die brabbelt soms maar echt fluiten is dat ook niet dan zou ik dan toch twee vrouwtjes moeten hebben?

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Christine,

Daar zou het dan wel op lijken als het pendelen ook werkt kwam je daar ook al op uit. nou kan een vrouwtje ook fluiten maar dat komt niet vaak voor. Dus ik zou er dan toch maar van uit gaan dat het popjes zijn.

Groetjes
Ed

Christine

ik dacht het ook al bwa twee wildkleuren is niet echt zo veel kleur in de kooi ben dan al blij dat het een mannetje en een vrouwtje zijn maar nu nog twee mannetjes zoeken voor jazzy en ricky waar zal ik die vinden waar haal jij je valkparkieten tja ik woon tamelijk een half uurtje rijden met de auto van brussel dus ja (belgie)

Ed

Hoi Christine,

Nu ga ik naar Marlies valkjes halen maar meer als ander half uur rijden doe ik ook niet. Moet wel leuk blijven maar in Belgie weet ik er niet veel te vinden. Al eens op verkoop sites van Belgie gekeken.

Groetjes
Ed

Christine

27 augustus 2005, 19:45:33 #202 Last Edit: 27 augustus 2005, 19:47:58 by Christine
Ricky is dus een vrouwtje men vriend streelde over het rugske van haar en ze stond kippetjes en begon ligtjes te kreunen

Ed

Hoi Christine

Dan mag je wel oppassen dat je vriend er niet vandoor gaat met Ricky.  ;D ;D

Groetjes
Ed

Christine

ik lig bijna van men stoel van te lachen amai typen lukt ookal haast niet ik vind men letters niet meer hahaahahahahaaa

jaik zei dat hij daar mee moest stoppen en probeerde het bij jazzy maar zij doet dat niet :o toch straks nog is ff proberen  :-[ :P

Ed

Hoi Christine,

Al weer bij gekomen van het lachen maar dan moet je nu toch echt op zoek naar een mannentjes.

Groetjes
Ed

Lin

Hey Ed,

Hoe bevallen de fallows? Mooi koppel heb je gekocht. Ik wilde het jong wel meeenemen maar ik had al een cinnamon geelwang mee. Veel plezier met ze!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Lin,

Ik hoorde dat je net weg was maar je moest nog een aardig stukkie rijden voor je weer thuis was. Ze bevallen me hoor ik heb ook nog een geparelde lutino mee genomen. En hoe bevalt jou Cinnamon Geelwang. Die heb ik ook in mijn collectie.

Groetjes
Ed

♪ Marlies

Hoi Ed,
Ik ben blij dat ze je bevallen. ;D

Hier nog de afkomst van de geparelde lutino.
Ouders: Man gepareld split geelwang, lutino en cinnamon.
            Pop geparelde cinnamon geelwang.

Geboorte datum lutino is 19-5-2005

Groetjes Marlies

Ed

Hoi Marlies,

Bedankt voor de informatie betreft de lutino ik had het je nog wel gevraagt. Ben nu druk bezig buiten met het binnen verblijf zodat er vandaag wat valkjes gaan verhuizen want 15 wordt toch wel veel binnen.

En ze bevallen me echt wel nu opzoek naar een split fallow maar die vind ik wel.

Groetjes
Ed